Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ge hebt nog de tijd om te sparen.

En die pre order aan 199$, is dat dan ook een simlock vrij toestel dat je kan kopen zonder aangesmeerd abonnement bij een of andere provider?
    Heb een Nokia, denk niet dat ik snel een iPhone ga kopen (tenzij er zaterdag iets uit de boom valt).

En ja, je moet een contract van 2 jaar afsluiten bij een provider. Dan zal Telenet die ook wel in hun gamma opnemen zeker?
    Dan zit de kans erin dat ik er mij eentje koop, als die niet boven de € 200 kost.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Mij moet je niet overtuigen ... had er vermelding van gemaakt omdat hier op een verkeerdelijke manier prijzen vergeleken worden.
      Als je in België bij bepaalde providers zo'n toestel koopt in combinatie met een duur abonnement, dan krijg je dat toestel ook veel goedkoper al zit er dan geen simlock op.
      Ik ga niemand overtuigen, of proberen te overtuigen... Dat heeft zo weinig zin...
      Ik ben pro Apple, maar probeer steeds om niet "pusherig" over te komen...

alleszins, spreekt de nieuwe iPhone mij weinig aan,
      kheb momenteel een "oude" 3Gs en dat ding kan alles wat ik nodig heb... (enkel wat technische mankementjes komen er aan)..
      maar de iphone is de 2e gsm die het zo lang bij mij uithoudt... (de andere was een samsung U600, wat een pracht gsm was dat )
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        En ja, je moet een contract van 2 jaar afsluiten bij een provider. Dan zal Telenet die ook wel in hun gamma opnemen zeker?
        Dan zit de kans erin dat ik er mij eentje koop, als die niet boven de € 200 kost.
        Het is een manier om niet in één keer veel geld te moeten geven natuurlijk, maar uiteindelijk heb je toch dezelfde prijs betaald mits bijna altijd gekoppeld aan een veel te duur abonnement.
        Als je dat zou vergelijken met de gewone aankoopprijs en daar een abonnement bij aan betere voorwaarden ... dan zou dat laatste wel eens vaak de goedkoopste oplossing kunnen zijn.
        Apple, Samsung, Nokia, ... ze bieden allemaal toestellen aan die veel te duur zijn, maar we kopen het met z'n allen omdat we er zin in hebben.
        En die 200€ ... dat zou eigenlijk een normalere prijs zijn voor deze toestellen maar wat is heden nog menselijk van prijs?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Het is een manier om niet in één keer veel geld te moeten geven natuurlijk, maar uiteindelijk heb je toch dezelfde prijs betaald mits bijna altijd gekoppeld aan een veel te duur abonnement.
          Als je dat zou vergelijken met de gewone aankoopprijs en daar een abonnement bij aan betere voorwaarden ... dan zou dat laatste wel eens vaak de goedkoopste oplossing kunnen zijn.
          Apple, Samsung, Nokia, ... ze bieden allemaal toestellen aan die veel te duur zijn, maar we kopen het met z'n allen omdat we er zin in hebben.
          En die 200€ ... dat zou eigenlijk een normalere prijs zijn voor deze toestellen maar wat is heden nog menselijk van prijs?

Klopt allemaal VerSeg, maar ik bedoelde € 200 voor het toestel met een King tarief.
          Mijn Nokia heb ik bij VDB gekocht anders was ik weer weg met Mobistar en daar wil ik vanaf op het einde van het jaar, dan loopt mijn contract af namelijk.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
          X