Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

    Het zal weer niet goedkoop zijn
    Spijtig van die nieuwe connector, anders had ik misschien wel es meegedaan.
    Maar ik heb een dubbele dock thuis, ook eentje op het werk, lader voor in de wagen....geen zin om dat allemaal buiten te jassen . . .

    Wie doet er wel mee hier ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

    Ik dacht dat er wereldwijd afgesproken was om vanaf dit jaar een universele connector te gebruiken, namelijk een usb Micro aansluiting, typisch voor Apple dat ze daar natuurlijk weer niet aan meedoen . . .
    Ik doe zeker niet mee, Apple is voor mij definitief afgesloten vrees ik . . . de nieuwe Nokia Lumnia met Windows 8 ziet er een pax mooier uit ook.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

      Ze zijn nog altijd bezig.
      En ik had zo graag iets gekocht

      Apple is een mooi boek.
      Maar ik heb dat boek ook al lang uit
      Zal maar zwijgen zeker of de bazooka's komen in actie
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

        Nu ja, ge kunt toch niet zeggen dat Samsung nu nog steeds de iPhone kopiëert hé?

        "New iPhone" en ik zie daar niet direct een Micro USB op staan.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

          In Pre order $ 199, gisteren op Tv zeiden ze dat die in ons luxe landje € 699 zou gaan kosten.
          We hebben toch zoveel op onze spaarboekjes staan hé.


          Grtz, RF
          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Ik dacht dat er wereldwijd afgesproken was om vanaf dit jaar een universele connector te gebruiken, namelijk een usb Micro aansluiting, typisch voor Apple dat ze daar natuurlijk weer niet aan meedoen . . .
            Ik doe zeker niet mee, Apple is voor mij definitief afgesloten vrees ik . . . de nieuwe Nokia Lumnia met Windows 8 ziet er een pax mooier uit ook.
            Inderdaad, daar zat ik dus ook mee, ik dacht zelfs dat dit en verplichting was van de EU zodat elke smartphone met die micro USB voorzien zou zijn. Inderdaad weer eens zonder Apple gerekent.
            Eigenlijk is het altijd maar zo dat er via omwegen hetzelfde wenst bereikt te worden, nu moet er dus een convertertje gemaakt worden tss de oude en nieuwe connector enkel en alleen om de kassa te doen rinkelen bij Apple voor accessoires.
            Ik zal de eerste zijn te erkennen wat Apple gedaan heeft (ten goede) in de wereld van de smartphones en het eigenzinnige kan ik ook apprecieren maar anders doen omwille van anders doen gaat voor mij een brug te ver.

            Comment


            • #7
              Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Het zal weer niet goedkoop zijn
              Spijtig van die nieuwe connector, anders had ik misschien wel es meegedaan.
              Maar ik heb een dubbele dock thuis, ook eentje op het werk, lader voor in de wagen....geen zin om dat allemaal buiten te jassen . . .

              Wie doet er wel mee hier ?


              Er is een adapter voor.

              http://technabob.com/blog/wp-content...ng_adapter.jpg

              Ik doe voorlopig niet mee, heb de iPhone 4 nu een jaar en die moet nog even mee.
              Het wordt me anders veel te duur en daarnaast bevalt de iPhone 4 me nog heel goed.

              Comment


              • #8
                Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

                Na lang wikken en wegen tussen verschillende Android toestellen en een iPhone, heb ik een tweetal weken geleden een iPhone 4S op de kop getikt die nog maar 6 maand oud is (dus nog in garantie tot januari 2013). Enkel wat oppervlakkige krasjes op de achterkant.

                Heeft me 425 euro gekost. Goeie deal, moet ik zeggen. En heel tevreden.
                Ik wil hier niet de fanboy uithangen, maar na verscheidene Android toestellen in m'n handen te hebben gehad (Google nexus, HTC ONe X, Galaxy s3, etc) moet ik toch zeggen dat de iPhone kwalitatiever aanvoelt. Hij werkt ook supersnel en supersmooth, zoals ik dat op de iPad2 gewend ben. iOS blijft toch een neuslengte voorsprong hebben op ICS/Jellybean. En dan is iOS6 nog niet uit.

                Niets dan lof dus, hoewel ik de nieuwprijs toch wel te hoog gegrepen vind...

                De 5 is mooi, maar te duur voor mij. Een nieuwe 4S kost nu nog steeds 600 euro. Is wel schandalig, vind ik...
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #9
                  Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

                  Fabrikanten van smartphones houden zich aan de afspraak met de Europese Commissie om toestellen uit te rusten met een micro-usb-aansluiting. Daarnaast beschikken vrijwel alle nieuwe smartphones over een 3,5mm-plug voor headsets.


                  Apple heeft de afspraak met de Europese Commissie om vanaf 2010 nieuwe toestellen uit te rusten met micro-usb eveneens ondertekend. De fabrikant gebruikt in de iPhone 3GS nu nog een eigen connector in combinatie met 3,5mm-plug. Het is onbekend of de iPhone die deze zomer uitkomt over een micro-usb-aansluiting zal beschikken.
                  Niet dus?

                  Maar blijkbaar gaat het volgens de teksten altijd om een afspraak en niet om een verplichting?

                  De grote toestelfabrikanten zijn met de Europese Commissie overeengekomen dat vrijwel alle toestellen voorzien gaan worden van een micro-usb-aansluiting. Dat moet een einde maken aan de wirwar van laders voor telefoons.


                  Maar dit is toch wat zever :

                  Door micro-usb tot standaard te verheffen moet het milieu worden gespaard. Dan hoeft in de toekomst immers niet elk toestel met een lader te worden geleverd, omdat veel mensen die al in huis zullen hebben. De micro-usb-standaard geldt voor toestellen die met een computer kunnen worden verbonden. Anno 2010 zijn dat vrijwel alle telefoons.

                  Omdat vrijwel alle fabrikanten zich aan de nieuwe standaard houden, zijn de laders die nu bij toestellen worden geleverd vrijwel allemaal universele laders: ze kunnen worden gebruikt voor toestellen van alle andere merken.
                  Ge koopt een toestel waar een USB lader bij zit van 500mA, het volgend toestel heeft dan weer 1000mA nodig, het volgende dan weer 2000mA, ... tot op heden zijn er nog niet veel adaptors geleverd die ook voor uw volgende aanschaf nog kunnen dienen.
                  Dat ze dan kunnen dienen voor uw vorige toestellen klopt wel maar stel dat zoals bedoeld geen nieuwe lader geleverd wordt bij uw volgende aankoop, dan moogt ge er toch weer eentje zelf gaan kopen.
                  Uiteindelijk heeft dit maar één gevolg ... mensen zullen dan nog meer geld moeten uitgeven mits de laders een accessoire zullen worden en je ze eigenlijk toch nodig hebt.
                  Voor het milieu heeft het dan geen knijt veranderd.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

                    http://www.youtube.com/watch?v=Bpkq5...&feature=share
                    Jean Pierre.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

                      Even opgelet

                      De iPhone 5 werd deze week aangekondigd. Al snel werd duidelijk dat Apple niet één maar drie verschillende modellen op de markt brengt. Maar welke werkt hier?

                      Apple komt vanaf 21 september met de iPhone 5. Maar werkt een iPhone 5 uit Duitsland, China of Amerika ook op de 4G-netwerken in de Benelux? We zoeken het samen even uit.
                      Model 1: A1428

                      De iPhone met modelnummer A1428 wordt uitsluitend in Noord-Amerika verkocht. Het toestel werkt op Amerikaanse en Canadese frequenties op het GSM-netwerk, die verschillen ten opzichte van de frequenties die in bijvoorbeeld de Benelux worden gebruikt.

                      Hierdoor is de iPhone, die in de VS en Canada wordt verkocht op 21 september, niet compatibel met de 4G-netwerken die in België, Nederland en Frankrijk worden gebruikt.

                      Zo'n Amerikaanse iPhone is evenwel niet geheel onbruikbaar in het buitenland: zowel de 2G- (Edge en GPRS) als 3G-netwerken zijn universeel en je kan met een Amerikaanse iPhone 5 perfect surfen op het 3G-netwerk in Oostenrijk, Denemarken, of in de Benelux.

                      One more thing: de iPhone 5 met modelnummer A1428 wordt in de VS uitsluitend via AT&T verkocht. Je zal dus een tweejarig contract moeten afsluiten bij een Amerikaanse provider, tenzij je 'm ophaalt in de Apple Store of bij Wall-Mart. In deze twee ketens zal je de iPhone simlockvrij kunnen kopen zonder contract. Weliswaar niet tegen de 200 tot 300 dollar die je betaalt bij AT&T, maar nog steeds goedkoper dan in Europa.
                      Model 2: A1429 (CDMA)

                      Dit model is uitsluitend voor gebruik op CDMA-netwerken zoals die van de Amerikaanse providers Sprint of Verizon. Het model kan enkel gebruikt worden in de VS en Japan, gezien dat de twee enige landen zijn met zo'n netwerk.

                      De iPhone 5 met modelnummer A1429 kan dus ook niet gebruikt worden in Europa, zelfs wanneer je een abonnement hebt bij één van deze twee providers. Conclusie: niet kopen.
                      Model 3: A1429 (GSM)

                      Het derde model is een variant op model 2 die wel met een simkaart werkt en dus gewoon te gebruiken is op het GSM-netwerk. Dit model maakt gebruik van de Europese 4G-frequenties en kan dus gebruikt worden in de Europese landen waar 4G-netwerken beschikbaar zijn.

                      Mocht je met dit model op reis gaan naar de VS of Canada, dan blijf je helaas in de kou staan: in die landen kan je enkel surfen op het 2G of 3G-netwerk.
                      Let op als je online koopt

                      Afhankelijk van jouw locatie, zal je waarschijnlijk model 3 kunnen kopen. Model 3 is het wereldmodel van Apple en is overal ter wereld bruikbaar, behalve in de VS en Canada voor 4G-verbindingen.

                      De andere modellen zijn in Europa niet te koop, tenzij via het internet. Let dus op wanneer je een iPhone 5 wil kopen op online veilingsites zoals eBay.
                      Bron: http://www.standaard.be/mobilia/cnt/...20914_00295716

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

                        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                        Er is een adapter voor.

                        http://technabob.com/blog/wp-content...ng_adapter.jpg

                        Ik doe voorlopig niet mee, heb de iPhone 4 nu een jaar en die moet nog even mee.

                        Het wordt me anders veel te duur en daarnaast bevalt de iPhone 4 me nog heel goed.

                        Ja, maar ik heb een XtremeMac dock, en daar kan je zulk een adapter in de praktijk niet gebruiken, of heel het spel staat gammel.

                        Ik heb momenteel een 4, en ik zie in feite ook niet in dat het scherm groter moet zijn.
                        Spelletjes speel ik niet en films bekijken op mijn iPhone doe ik ook niet.

                        Eigenlijk is de 4 qua grootte perfect voor mij.

                        Nu ja, moest de grootte van de virtuele knopjes wat groter zijn, dan misschien, maar ik denk niet dat dit het geval is.

                        De camera mag beter, ja. En Siri is misschien wel handig. Maar om daarom nu over te schakelen ?
                        Last edited by Alfa Centauri; 14 september 2012, 21:02.
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

                          Dit is mijn dock. Super handig ding. IPad en iPhone zijn steeds gebruiksklaar.

                          XtremeMac has launched a dual charging dock for iPod, iPhone and iPad featuring a 2.1 amp rear dock, so that users can charge their iPad and iPod/iPhone simultaneously.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

                            Ik ben vooral héél nieuwsgierig naar de nieuwe Nokia Lumnia 920 met windows 8 software . . .
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

                              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Ik ben vooral héél nieuwsgierig naar de nieuwe Nokia Lumnia 920 met windows 8 software . . .
                              Ik ook, en ik denk dat dat mijn volgende wordt, apple loopt achter . De 900 kon me niet zo bekoren,(veel goedkoper gebouwd dan de geniale 800 maar de 920 ziet er opnieuw geniaal uit!

                              Comment

                              Working...
                              X