Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ze zijn momenteel de store aan het updaten. . .

Goh jongens,

Ik ben een smartphone freak van dag 1. Heb de hele handel al een in mijn bezit gehad.
    En ik vind de I5 geen WOW phone meer.
    De S3, nieuwe Nokia en dergelijke hebben net dat ietsje meer kwa hardware en innovatie. Maar, voor mij, en waarschijnlijk voor veel andere apple gebruikeers (fanboys zoals we afgeschildert worden), is het telkens weer een ontgoocheling als je ziet wat je moet missen als je een van de "vreemde" merken zou kopen. Neem nu maar Tomtom, of de integratie met itunes, icloud, de ipad, het hele handeltje werkt zo goed met mekaar.. De apps zijn volwassen, alles werkt gewoon. ik heb hier net een nieuw domotica systeem geplaatst, de software werkt super onder IOS, op de android hangt het met haken en ogen aan mekaar.
    Ik heb de S3 al "tig" keren vastgehad om te kopen, en er eens mee aan de slag te gaan (al is ie iets te groot)
    Dan, de vraag of ik de I5 zal kopen?
    Natuurlijk koop ik die, maar omdat mijn I4 (geen S) vervangen moet worden, 2 jaar oud, maar ik ga er niet meer voor in de rij staan.
    Het scherm is voor mij de hoofdzaak, voor de rest zal ik wel vloeken op de connector (en al de devices hier in huis die voor mij onbruikbaar worden, al is airplay hier al volop in gebruik met 2 apple tv's en 1 airport express)
    De Bowens zeppelin zal er nu ook wel komen, met airply ;-)
    Ps, mijn Iphone heeft een jailbreak, dus ik ben van de Apple beperkingen verlost, voor we weer een hele discussie over de beperkingen van Apple krijgen.
    En: mijn goedkoopste samrtphone is ...de Iphone, 2 jaar met 1 device, waar je ook nog een flinke cent voor terugkrijgt, dat is onmogelijk met een van de andere devices.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      De S3, nieuwe Nokia en dergelijke hebben net dat ietsje meer kwa hardware en innovatie.
      Het scherm is voor mij de hoofdzaak, voor de rest zal ik wel vloeken op de connector (en al de devices hier in huis die voor mij onbruikbaar worden, al is airplay hier al volop in gebruik met 2 apple tv's en 1 airport express)
      En: mijn goedkoopste samrtphone is ...de Iphone, 2 jaar met 1 device, waar je ook nog een flinke cent voor terugkrijgt, dat is onmogelijk met een van de andere devices.
      Wat hardware en innovatie betreft zie ik eigenlijk geen grote evoluties in de nabije toekomst, voor geen enkele fabrikant. Naargelang de evolutie van de hardware zullen er iets meer mogelijkheden komen, een betere camera en meer software mogelijkheden door de snellere processor en hopelijk met minder stroomverbruik.

Die connector is ook mijn grootste ontgoocheling. Ze gingen normaal een standaard uitwerken, maar hebben helaas beslist om het weer op hun eentje te doen. Anderzijds kan ik begrijpen dat micro usb niet voldeed aan hun eisen, toch jammer. Ik vrees echter dat deze connector hetzelfde lot beschoren is binnen x aantal jaren.

Mijn Samsung Galaxy S2 zit ondertussen ook aan 16 maanden. Ik zal er waarschijnlijk minder voor terugkrijgen maar heb er dan ook minder voor betaald

Het enige dat ik niet direct zie is nfc, maar daar zijn spijtig genoeg nog niet echt toepassingen voor. Ze hebben ook ondersteuning voor de gps van de Russen.

Comment

Hoewel ik eer zit uit te kijken naar de nieuwe Macs, zal mijn volgende gsm een iPhone zijn, en dat hoeft niet persé de laatste nieuwe te zijn. Ik heb al jaren een Sony-Ericsson en ben zelfs niet echt een telefoongebruiker te noemen. Maar mijn nieuwe autoradio 'verstaat' mijn oude iPod (3de gen.) niet meer, en heb ik mijn iTunes muziek voorlopig op een USB-stickie staan.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Schitterend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            Yup, zeg eigenlijk genoeg ....
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Ja, lol ! Maar ze zullen kenners er wel uit gefilterd hebben.
              Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                Goh jongens,

Ik ben een smartphone freak van dag 1. Heb de hele handel al een in mijn bezit gehad.
                En ik vind de I5 geen WOW phone meer.
                De S3, nieuwe Nokia en dergelijke hebben net dat ietsje meer kwa hardware en innovatie. Maar, voor mij, en waarschijnlijk voor veel andere apple gebruikeers (fanboys zoals we afgeschildert worden), is het telkens weer een ontgoocheling als je ziet wat je moet missen als je een van de "vreemde" merken zou kopen. Neem nu maar Tomtom, of de integratie met itunes, icloud, de ipad, het hele handeltje werkt zo goed met mekaar.. De apps zijn volwassen, alles werkt gewoon. ik heb hier net een nieuw domotica systeem geplaatst, de software werkt super onder IOS, op de android hangt het met haken en ogen aan mekaar.
                Ik heb de S3 al "tig" keren vastgehad om te kopen, en er eens mee aan de slag te gaan (al is ie iets te groot)
                Dan, de vraag of ik de I5 zal kopen?
                Natuurlijk koop ik die, maar omdat mijn I4 (geen S) vervangen moet worden, 2 jaar oud, maar ik ga er niet meer voor in de rij staan.
                Ps, mijn Iphone heeft een jailbreak, dus ik ben van de Apple beperkingen verlost, voor we weer een hele discussie over de beperkingen van Apple krijgen.
                Voila, dat is het.
                Als er iets ontwikkeld wordt, komt het EERST voor IOS uit, en dan - met véél geluk - volg Androïd....

Neen voor mij blijft het Apple. Ik neem nooit meer het risico van een duurt toestel te kopen dat niet 100% perfect is.

Heb in het verleden dure Nokia's en HTC gehad.....blij dat ik die allen gedumpt heb....
                Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Voila, dat is het.
                  Als er iets ontwikkeld wordt, komt het EERST voor IOS uit, en dan - met véél geluk - volg Androïd....

Neen voor mij blijft het Apple. Ik neem nooit meer het risico van een duurt toestel te kopen dat niet 100% perfect is.

Heb in het verleden dure Nokia's en HTC gehad.....blij dat ik die allen gedumpt heb....
                  Amen, zelfde filiosofie, daarom terug bij mijn Blackberry , de hardware van deze BB 9900 die het beste toestenbord van elke smartphone out there heeft met Android als OS maar met hetzelfde zuinige dataverkeer zoals bij BB en ik zou mijn droomtoestel hebben. Sinds ik terug op BB werk krijgen de mensen ook veel sneller een respons want nu heb ik geen moeite met typen (ja, ouderwets zeker).

Comment

Hier een tevreden gebruiker van een Nokia Lumia 800
                    Ik heb geen I-Phone nodig voorlopig.

grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                      Hier een tevreden gebruiker van een Nokia Lumia 800
                      Ik heb geen I-Phone nodig voorlopig.

grts
                      Sieg
                      Idem, en heb zeker geen appel nodig.
                      https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Ik neem nooit meer het risico van een duurt toestel te kopen dat niet 100% perfect is.
                        Welk toestel is dan wel 100% perfect?

Bij mijn weten is elk toestel hier op aarde ontworpen door de mens en zolang de mens er tussen zit zullen er ook fouten gemaakt worden want niemand is perfect.
                        Geen enkel toestel is 100% perfect of zal dit ooit zijn, het kan hoogstens net iets meer aan je persoonmijke verwachtingen voldoen dan een ander merk of type.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            In Pre order $ 199, gisteren op Tv zeiden ze dat die in ons luxe landje € 699 zou gaan kosten.
                            We hebben toch zoveel op onze spaarboekjes staan hé.
                            Grtz, RF
                            Ge hebt nog de tijd om te sparen.
                            Gisteren vernomen van een Apple dealer dat ze op twee dagen tijd meer dan 400 bestellingen gekregen hebben maar dat het weer weken of maanden zal duren alvorens ze allen bediend kunnen worden want per levering krijgen ze gemiddeld 25 stuks binnen.
                            En die pre order aan 199$, is dat dan ook een simlock vrij toestel dat je kan kopen zonder aangesmeerd abonnement bij een of andere provider?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Ge hebt nog de tijd om te sparen.
                              Gisteren vernomen van een Apple dealer dat ze op twee dagen tijd meer dan 400 bestellingen gekregen hebben maar dat het weer weken of maanden zal duren alvorens ze allen bediend kunnen worden want per levering krijgen ze gemiddeld 25 stuks binnen.
                              En die pre order aan 199$, is dat dan ook een simlock vrij toestel dat je kan kopen zonder aangesmeerd abonnement bij een of andere provider?
                              nowp, die 199$ is een simlocked. (staat toch zo op de store? )
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                                nowp, die 199$ is een simlocked. (staat toch zo op de store? )
                                Mij moet je niet overtuigen ... had er vermelding van gemaakt omdat hier op een verkeerdelijke manier prijzen vergeleken worden.
                                Als je in België bij bepaalde providers zo'n toestel koopt in combinatie met een duur abonnement, dan krijg je dat toestel ook veel goedkoper al zit er dan geen simlock op.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X