.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ipad 3 zopas gestolen : wat nu ? (mac nr ?)
Collapse
X
-
ipad 3 zopas gestolen : wat nu ? (mac nr ?)
Last edited by Reginald Dwight; 11 september 2012, 20:32.Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600Labels: Geen
-
-
Re: ipad 3 zopas gestolen : wat nu ? (mac nr ?)
Zal niet meevallen vrees ik.
Er is wel een find-my-ipad-app maar als je (dochter) die had gebruikt had je nu niet met deze vraag gekomen.
Je kunt dan via iCloud je device blokkeren en lokaliseren, of het in de praktijk goed werkt weet ik niet,
het dievengilde heeft daar misschien al iets op gevonden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk berichtZal niet meevallen vrees ik.
Er is wel een find-my-ipad-app maar als je (dochter) die had gebruikt had je nu niet met deze vraag gekomen.
Je kunt dan via iCloud je device blokkeren en lokaliseren, of het in de praktijk goed werkt weet ik niet,
het dievengilde heeft daar misschien al iets op gevonden.
Comment
-
Ik was niet correct in mijn eerste reactie, ik dacht dat er een app op de ipad geïnstalleerd moest zijn maar dat is niet zo.
Wanneer op de iPad bij iCloud de functie 'find my ipad' is ingeschakeld kun je het device misschien traceren via https://www.icloud.com/
Altijd het proberen waard en ik hoop van harte dat de ipad weer terugkomt bij je dochter.
Comment
Comment