Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(PC) Usb opslag doet het telkens niet.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• (PC) Usb opslag doet het telkens niet.

Beste iedereen,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Ik ben een fotografie student, ik bewerk veel foto's thuis en moet ze dus ook meenemen naar school.

Nu heb ik een probleem met mijn pc. Al mijn USB poorten doen het gewoon, maar zodra ik er iets van opslag op aansluiten (externe HD, Ipod, USB sticks) kan ik er even iets opzetten, maar naar een minuut stopt het gewoon en zegt hij daarna dat het apparaat niet meer herkend word! Ik kan dan ook niks meer als het gaat om opslag aansluiten want hij doet dan niks meer.

Ook loopt mijn pc vaak vast, (meestal 5x blauw scherm bij opstarten) daarna doet hij het weer.

Ik hoop echt dat iemand een oplossing voor mij heeft.

Christian

Re: (PC) Usb opslag doet het telkens niet.

Zou het geheugen eens uittesten.
    Lees je wel degelijk wat er op het blauw scherm verschijnt?
    Windows heeft een foutcode, noteer die en zoek eens uit wat die betekend.
    Een blauw scherm kan eigenlijk nog vele andere oorzaken hebben.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Haperen alle USB-poorten, of alleen de poort die je het meest gebruikt?

Even ALLES grondig scannen, als dat lukt. 't Zou weleens kunnen dat er beestjes in je computer zitten.
      Die parasieten kunnen ook van elders meegekomen zijn, met een USB-stick als vervoermiddel.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

moest ik 5 keer " the bleu screen of death" te zien krijgen bij iedere opstart dan gooi ik mijn pc al overhoop om't op te lossen.
        usb probleem, kan daar ook bij liggen, ram die faalt of fout op't moederbord, ...

los eerst uw "bsod" op en dan kan je kijken voor de rest. (als het al niet opgelost gaat zijn)
        nikon stuff

Comment

Working...
        X