Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Sesto Elemento

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lamborghini Sesto Elemento

geef nu toe, dit is toch de natste droom op 4 wielen!
    ik hoop er toch ooit eentje te zien, dan heb ik er al 4 op mijn lijstje staan die ik gezien heb.
    vorig jaar nog het plezier gehad om een Lamborghini LP700-4 Aventador te fotograferen in brugge.

Grtz david

Re: Lamborghini Sesto Elemento

Dat is zoals met alles persoonlijke voorkeur. Net zoals die dame die ernaast staat heb ik al mooiere wagens gezien. Het achterste schreeuwt nogal vind ik.
    En bijna elke wagen op deze site ziet er beter uit ...
    http://www.astonmartin.com/

Comment

Geef mij toch maar de nieuwe Tesla.
      Van de grond opgebouwd, volledig electrisch, 450Km actie radius en acceleratie onder de 5 sec. AWD etc....

Comment

Natste droom...

Comment

Inderdaad een hele mooie verschijning. Behalve dat lompe afdekkapje voor de trekhaak achteraan
          Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
          And why do we fall, Bruce?

Comment

Van binnen erg sober en een paar kokosmatten konden er ook niet vanaf.
            Jammer hoor.

Comment

Ik zou hem zelfs gratis nog niet willen hebben. Kijk eens naar de close-up van de carbon remschijven. Ze zitten al vol barsten door oververhitting. Bij de eerste inspectiebeurt kan je al 10000€ afdokken voor nieuwe remschijven, want die vallen niet onder de garantie.
              Geef mij maar een RS6, daarmee rij je tenminste comfortabel van de ene flitspaal naar de volgende.

Comment

De behuizing van het differentieel steekt te fel af in de rode kleur.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Zielig: waar je al een 'natste' droom van krijgt.

Comment

Liever inderdaad een Tesla. Op dit moment zouden we onmogelijk alle auto's electrisch kunnen laten rijden, of we zouden 36 kerncentrales moeten bijbouwen. Maar misschien weten de diverse overheden toch meer en hebben ze een toekomst voor ogen waar volop schone electriciteit kan geproduceerd worden? Zie deze link: http://www.hselifeunio.com/nl/nieuws...te-pompen.html .Op termijn kunnen mischien onze hoofdwegen voorzien worden van een inductiestrip zodat al rijdend de batterijen opgeladen blijven. En dan kunnen echt "opwindende wagens" weer het wegdek op.

Walter
                    D850

Comment

Porsche 911, Nissan GT-R, Audi R8... zolang het maar geen Italiaanse rommel is.
                      Gaan de ramen nog steeds op en neer als je de lichten aansteekt ?
                      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        ...Net zoals die dame die ernaast staat heb ik al mooiere wagens gezien. Het achterste schreeuwt nogal vind ik ...
                        ... vind haar achterste nog niet zo slecht !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          Ik zou hem zelfs gratis nog niet willen hebben. Kijk eens naar de close-up van de carbon remschijven. Ze zitten al vol barsten door oververhitting. Bij de eerste inspectiebeurt kan je al 10000€ afdokken voor nieuwe remschijven, want die vallen niet onder de garantie.
                          Geef mij maar een RS6, daarmee rij je tenminste comfortabel van de ene flitspaal naar de volgende.
                          Ik vermoed als iemand zo'n auto kan betalen, dat die 10.000euro hem weinig kan schelen?

Mij doet hij alleszins niet veel,
                          maar ik ben dan ook geen fan meer van de moderne wagens... 't is mijn smaak niet
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Komt niet bij op mijn verlanglijstje, voor de sportwagen blijf ik de Zonda en de McLaren bovenaan zetten.
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Ja, die Italiaanse wagens. Ogen mooi, maar de toekomstige eigenaar zorgt er best voor een tweede wagen in aanslag te hebben. Vrienden van ons rijden met Maserati na een paar Porsche's. Het zal wel de laatste Italiaan zijn naar hun ervaringen. Altijd wel iets aan en bijlange niet zo degelijk als de Porsche's. Ik was onlangs op de Nürburgring : veel Porsches gezien, geen enkele Lambo..
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                              X