Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
De landing op de maan is volgens experts opgezet spel.
Het zou een scene zijn die gedraaid werd in het grootste geheim ergens en die plaats noemen ze Area 51.
Ik weet niet meer wie ik moet geloven nu.
De landing op de maan is volgens experts opgezet spel.
Het zou een scene zijn die gedraaid werd in het grootste geheim ergens en die plaats noemen ze Area 51.
//Ik weet niet meer wie ik moet geloven nu.
Dokter Le Compte was ook een expert
Dat soort theorieën bestaat al jaaaaaren
9/11 was zo ook een opgezet spel van de Amerikanen.
"Dat er ook vandaag nog altijd mensen zijn die twijfelen of de maanlanding wel daadwerkelijk heeft plaatsgevonden,
kon Armstrong niet deren. ‘Ach, ik heb op de maan een cameraatje achtergelaten,
en ik ben ervan overtuigd dat ooit iemand dat ding opnieuw oppikt', zo lachtte hij de samenzweringstheorieën weg."
Die maan is net zo saai als ze eruit ziet. Neen, al die samenzweringstheorieën
zijn veel leuker en Armstrong was een geweldige man. Zou God hem nu vragen
wat hij toen, in 1969, zo dichtbij kwam doen?
Ik herrinner mij zijn maanlanding nog, wij mochten in het labo de landing in kleur bekijken.Ruimtevaart heeft altijd mijn interesse gehad.Laat hem rusten in vrede.
Ik denk dat je inderdaad heel moedig moest zijn om als "proefkonijn" op de maan rond te huppelen.
Ruimtevaart was en is nog steeds niet zonder risico...
1969. Ik was toen 8 jaar, en net in staat om de hype een beetje te vatten. Het einde van een decennium waarin veel mocht en kon en zaken terug in vraag werden gesteld.
Nu, meer dan 40 jaar later is het bijna onbegrijpelijk hoe men in staat is geweest dit project tot een goed einde te brengen.
Bepalende factor was denk ik de toepassing van de eerste IC's in de 'Apollo Guidance Computer'. Heeft toch een enorme 'boost' gegeven aan dit soort ontwikkelingen.
Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db And why do we fall, Bruce?
David Bowie heeft er maar meteen een hitje van gemaakt , heb het ook gevolgd op die dag , was toen 17 . Rond kerst 1968 heb ik ook Apollo 8 gevolgd op tv .
David Bowie heeft er maar meteen een hitje van gemaakt , heb het ook gevolgd op die dag , was toen 17 . Rond kerst 1968 heb ik ook Apollo 8 gevolgd op tv .
Dat waren tijden he
De technologie gaat met sprongen vooruit maar de menselijk natuur??
Comment