Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Sesto Elemento

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lamborghini Sesto Elemento

Die Lamborghini's laten me steeds denken dat de Simca Matra weer is teruggekomen, met een verjongingskuurtje zoals de VW kever en de Fiat 500.
    Maar nee, steeds heb ik het fout en blijkt het om een exclusief apparaat uit de Lamborghinistal te gaan.
    Zou ik zo'n bakkie kunnen betalen, zou ik hem nog niet willen, dan liever doorsparen voor een Ferrari ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      dan liever doorsparen voor een Ferrari ofzo.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Porsche 911, Nissan GT-R, Audi R8... zolang het maar geen Italiaanse rommel is.
      Tja, Italianen, hun eten is overheerlijk, maar hun auto's...
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Het zijn straffe mannen, maar recht in hun schoenen staan ze niet.
        Last edited by w00ha; 28 augustus 2012, 16:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Ja, die Italiaanse wagens. Ogen mooi, maar de toekomstige eigenaar zorgt er best voor een tweede wagen in aanslag te hebben. Vrienden van ons rijden met Maserati na een paar Porsche's. Het zal wel de laatste Italiaan zijn naar hun ervaringen. Altijd wel iets aan en bijlange niet zo degelijk als de Porsche's. Ik was onlangs op de Nürburgring : veel Porsches gezien, geen enkele Lambo..
          Denk dat dit een beetje achterhaalt is, de huidige Lambo's zijn gemaakt door audi
          En ja dat je meer Porches ziet op de circuits, ze zijn ook net ietsje goedkoper en iets bruikbaarder op de weg.
          Trouwens als je een sportwagen koopt moet je altijd een 2de wagen voorzien niet voor panne gewoon om iets te kunnen meenemen.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            En bijna elke wagen op deze site ziet er beter uit ...
            http://www.astonmartin.com/
            Yup...

Comment

Working...
            X