Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liefst 9 updates geraken niet geïnstalleerd in Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Liefst 9 updates geraken niet geïnstalleerd in Windows 7

goed, ik haal de updates binnen en installeer ze één per één, dus moet ik 8 keer mijn pc opnieuw opstarten? djeezes wat een pokkejob zeg...
    en da's trouwens ook niet bepaald gezond voor een pc, toch?

misschien volgende keer toch maar een Mac kopen?
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Bij mij is het ondertussen gelukt. Was begonnen één per één, dan ne keer twee en dan drie. Ik denk dat het probleem enkel bij 64bit was aangezien de updates specifiek daarvoor waren. (enkele toch)
      Flickr

Comment

Ook hier gelukt!

Bedankt!

Comment

't is gelukt, waarvoor dank! heb ze ook stuk voor stuk gedaan en dat liep vlot, op het telkens heropstarten van de pc na dan toch...
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Heb vier keren moeten opstarten
            Als het een auto was dan was mijn batterij plat
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

W7 ultimate 64 .. nog nooit een probleem gehad met updates, komen razendsnel binnen en worden even razendsnel geinstalleerd wegens SSD onder de motorkap, de tijd van met m'n ogen te knipperen bijna ... desgevallend 1 reboot die ook al bloedsnel gaat .... geen klachten, maar altijd "safe hex" he ..

Comment

Ik had dit probleem ook bij de updates vandaag.

Normaal installeert W7 die automatisch gedurende de nacht, maar nu merkte ik dat de Update Icon in mijn balk bleef staan. Dus vandaag maar eens gekeken en de updates manueel gestart en bij de herstart ging er altijd iets mis waardoor die updates ongedaan werden gemaakt.

Dus dan maar 1 voor 1 installeren en dat gaf geen problemen.

Ik werk hier met Windows 7 64-bit Home Premium (Engelse versie).
                Mvg,
                Rudy Mas
                Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Hier W7 64bits Home Premium. Geen SSD maar voor het overige zou ik Regulus's post (nr 21) letterlijk kunnen overnemen. (al weet ik niet wat "safe hex" is. Is die "h" geen "s"? )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                    Hier W7 64bits Home Premium. Geen SSD maar voor het overige zou ik Regulus's post (nr 21) letterlijk kunnen overnemen. (al weet ik niet wat "safe hex" is. Is die "h" geen "s"? )
                    nope ... safe HEX, zoals gezegd, van hexadecimaal ttz je computer zodanig dicht timmeren dat je "hexadecimaal patrimonium" (ergo , je OS en programmas) kompleet beschermd is/zijn en er hoegenaamd geen brol binnen komt ... en ook volgens deze regel leven ttz niet overloos ongecontroleerde brol van het internet installeren, nooit ...

Comment

OK,

en hoe werkt dit dan???
                      BD1766BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                        En dan nog kom je een "k" tekort
                        Ik zou willen weten hoe dat werkt of beter nog hoe ik dat moet instellen, waar en hoe.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Gisteren op een OCZ Agility 3 Windows 7 geïnstalleerd.
                          Kreeg 120 updates en die werden zonder problemen in één keer geïnstalleerd.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Working...
                          X