Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liefst 9 updates geraken niet geïnstalleerd in Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Liefst 9 updates geraken niet geïnstalleerd in Windows 7

Het mislukt telkens.
    Handmatig is het ook niet gelukt.
    Via de foutcode kon ik dus een "tool" binnen halen maar dat werkt ook niet.
    Eerst deed die een hotfix maar dat lukte ook niet.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Liefst 9 updates geraken niet geïnstalleerd in Windows 7

Strange, hier nog nooit problemen gehad, altijd van het begin alles autom. laten instaleren, maar daar is jou probleem niet met opgelost. grt
    https://ggpics.be/

Comment

Last van een virus?

Comment

Nog een wilde gok: Zou het niet kunnen dat die corrupte files nog in een tijdelijk folder zitten, en dat je die er eerst moet uithalen, en dan gewoon windows update herhalen.
        Windows zet die in %tmp% van de grootste drive, tot ze zijn geinstalleerd, of zoiets.

Comment

Heb ik ook last van gehad...had 4 updates. Steeds foutmelding.
          Ben ze toen maar een voor een binnen gaan halen en dat ging perfect.
          Succes.

Comment

Ook dit probleem, al enkele keren, eerst instalatie, dan moet ik opnieuw opstarten en verwijdert hij ze weer. Zal het ook eens een per een proberen, bedankt voor de tip.
            Flickr

Comment

Zelfde hier... dus ook even een per een proberen... bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                Heb ik ook last van gehad...had 4 updates. Steeds foutmelding.
                Ben ze toen maar een voor een binnen gaan halen en dat ging perfect.
                Succes.
                Je krijgt alle krediet maar ik had daar ook al aan gedacht
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Je krijgt alle krediet maar ik had daar ook al aan gedacht
                  Vandaag mijn laptop ook nog eens verbonden met internet met als gevolg 16 updates. Bij gevraagde herstart werd er een probleem gemeld. Nog 2 extra updates binnen gekregen en alles in orde nu.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

en hier sinds gisterenavond van 't zelfde liedje, al negenendertig keer mijn pc heropgestart ... updates downloaden ... tijdens afmelden geeft ie aan
                    dat updates geïnstalleerd worden maar telkens bij herstart loopt het fout; bij configuratie loopt ie vast op 15%...

zal meteen eens proberen om ze één per één binnen te halen, alvast bedankt voor de tip !!
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Als jullie er ook even bij schrijven of het gaat om de 32 of 64 bits versie en bijvoorbeeld of het de home, premium of zo'n soort versie gaat.
                      Dan wordt er misschien ooit eens een rode draad zichtbaar en kunnen anderen hier hun voordeel mee doen.
                      Een feest der herkenning is natuurlijk ook leuk.
                      Of we maken er een wedstrijdje van, degene wiens computer het grootste aantal keren heeft opgestart om de updates binnen te halen wint een abonnement op de Shoot.

(39 keer opnieuw opstarten )

Comment

Ik draai Windhoos 7 64 bit Home premium versie

en die negenendertig is uiteraard bij wijze van hé...

zo'n abo op Shoot klinkt aantrekkelijk maar ik heb liefst van al dat mijn pc de updates van de allereerste keer doet...
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

64 bit.
                          Ze zijn bijna binnen.
                          Heb wel intussen nog andere dingen gedaan
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Anders moet je Windows zo instellen dat het gaat updaten als jij de aardappels gaat schillen.
                            Wat een gedoe zeg maar je kunt er hopelijk weer een jaartje tegen als het allemaal gelukt is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                              Anders moet je Windows zo instellen dat het gaat updaten als jij de aardappels gaat schillen.
                              Wat een gedoe zeg maar je kunt er hopelijk weer een jaartje tegen als het allemaal gelukt is.
                              Alles is ok nu
                              De laatste vier deed ik ineens
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...