Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom klagen we?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waarom klagen we?

Mijn gedacht.... het gaat niet echt goed met "ons" normbesef. Dit kan je merken aan heel veel.
    Een verbod, dat was vroeger een verbod, dat is nu een "Ja maar ..."
    Neem nu maar het verkeer, je mag hier niet parkeren of stilstaan, " ja maar ..."
    Vorige week schreef ik nog iets over de geplogenheden bij een concert of noem het een optreden zoals je verkiest.
    De norm was, "Niet fotograferen" maar toch even trots zijn, en bij hoog en laag hun gelijk claimen, want
    "het zou toch zonde zijn om zonder foto's naar huis te gaan ! Ook al heb je de foto' moeten verwijderen van je camera van de security
    " maar daar was ik ze ook te slim af, met de juiste software heb ik ze terug kunnen halen !

Maar Oh wee, als je hun paden kruist, dan moet het opeens wel volgens de letter, want " Ja maar... "
    Opeens wordt een regelgeving iets persoonlijk, want "Ja maar ..."

Regels en wetgeving zijn er voor iedereen, als iets niet mag, dan mag dat ook niet "voor U"
    " Ja maar, .... Toch is het zo !

MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Re: Waarom klagen we?

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Idem in Down Under, daar rij je op het platteland en kan je advocado's, aardbeien, ... kopen en je moet het geld dan in het bakje steken. Het mooie is: het werkt!
      Zelfs in de ardennen zie je dat, melk, boter, pudding enz... eerlijk nemen uit een frigo en centje in steken. De verkoopster (die toevallig net aan het bijvullen was), vertelde me dat er nog nooit gestolen was, in 5 jaar ! En het voelt ook beter om uw geld in dat potje te steken dan in een automaat, vertrouwen.

Comment

Working...
      X