Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anti reklame plugin?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Anti reklame plugin?

Ik heb ergens van de week gelezen om die vervelende reklame weg te krijgen maar ben de naam vergeten..
    Iemand?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Re: Anti reklame plugin?

Ad-block plus voor firefox (search engine voor andere browser) en ghostery voor firefox om van de trackers af te geraken.
    Noscript (FF) om vervelende scripts te stoppen.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

En dit is ook veelbelovend:
      This article describes the “Do Not Track” feature in Firefox 134 and below, that lets you tell websites not to track your browsing behavior.

IE10 zal ook Do Not Track meekrijgen trouwens die bij Windows 8 zal zitten.

Comment

Ooh zo cool toch... iedereen aan de reclameblokker
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          En dit is ook veelbelovend:
          Dat staat hier al vele versies van FF aan.
          Helaas gaat men van de goodwill van webmasters uit:

Do Not Track is a feature in Firefox that allows you to let a website know you would like to opt-out of third-party tracking for purposes including behavioral advertising.
          Je kan dus tracker nog beter zelf blokkeren vermits je nooit weet of de site die je bezoekt wel rekening houd met de DNT.
          bye, Maurice
          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            Ooh zo cool toch... iedereen aan de reclameblokker
            Zo gaat dat als reclame irritant wordt. Doel bereikt voor de "marketing guys"?
            bye, Maurice
            Nikon D7500

Comment

Adblocker fur ipad und iphone...gratis in de appstore en het werkt vooral ook.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

dus iedereen gaat voor een ad blocker, dan kunnen ze hier beter gewoon gaan ads meer zetten.
                we blokkeren ze toch met zijn allen.
                nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  dus iedereen gaat voor een ad blocker, dan kunnen ze hier beter gewoon gaan ads meer zetten.
                  Eigen keuze toch? Vind het gewoon vervelend om die reklame net naast mijn foto of andere te zien..
                  Heb ik erom gevraagd ? Nee toch? Vind het zeker een goeie zaak voor bd die sponsering wAar ik niets op tegen heb maar vind dat je het op een andere plaats ook kan plaatsen.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Eigen keuze toch? Vind het gewoon vervelend om die reklame net naast mijn foto of andere te zien..
                    Heb ik erom gevraagd ? Nee toch? Vind het zeker een goeie zaak voor bd die sponsering wAar ik niets op tegen heb maar vind dat je het op een andere plaats ook kan plaatsen.
                    Inderdaad ontzettend storend! Zou het niet technisch mogelijk kunnen zijn dat er bv bij betalende leden geen reclame wordt bijgevoegd?
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Inderdaad ontzettend storend! Zou het niet technisch mogelijk kunnen zijn dat er bv bij betalende leden geen reclame wordt bijgevoegd?
                      Oops dat zal niet gaan vrees ik...Maar de Adblock werkt goed hoor.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        Dat is technisch zeker mogelijk, of ze het willen doen is een andere vraag.

Ik had trouwens nog niets van reklame gemerkt, bij mij is al jaren het eerste wat ik installeer in firefox adblock plus.
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                          Het is zoals reclame op TV, het wordt irritant en dan gebruiken de mensen Fast Forward. I.p.v. iets aan het irritante te doen gaat men dan technisch FF verhinderen maar uiteindelijk is niet het blocken (of FF) dat het probleem is maar de reclame.
                          bye, Maurice
                          Nikon D7500

Comment

Waar zien jullie reclame? serieus, geen grapje... Zeg het mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Adblocker fur ipad und iphone...gratis in de appstore en het werkt vooral ook.
                              Bedankt voor de tip begon die reclame ook knap vervelend te vinden !

Comment

Working...
                              X