Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ad-block plus voor firefox (search engine voor andere browser) en ghostery voor firefox om van de trackers af te geraken.
Noscript (FF) om vervelende scripts te stoppen.
This article describes the “Do Not Track” feature in Firefox 134 and below, that lets you tell websites not to track your browsing behavior.
IE10 zal ook Do Not Track meekrijgen trouwens die bij Windows 8 zal zitten.
Dat staat hier al vele versies van FF aan.
Helaas gaat men van de goodwill van webmasters uit:
Do Not Track is a feature in Firefox that allows you to let a website know you would like to opt-out of third-party tracking for purposes including behavioral advertising.
Je kan dus tracker nog beter zelf blokkeren vermits je nooit weet of de site die je bezoekt wel rekening houd met de DNT.
dus iedereen gaat voor een ad blocker, dan kunnen ze hier beter gewoon gaan ads meer zetten.
we blokkeren ze toch met zijn allen.
Eigen keuze toch? Vind het gewoon vervelend om die reklame net naast mijn foto of andere te zien..
Heb ik erom gevraagd ? Nee toch? Vind het zeker een goeie zaak voor bd die sponsering wAar ik niets op tegen heb maar vind dat je het op een andere plaats ook kan plaatsen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Eigen keuze toch? Vind het gewoon vervelend om die reklame net naast mijn foto of andere te zien..
Heb ik erom gevraagd ? Nee toch? Vind het zeker een goeie zaak voor bd die sponsering wAar ik niets op tegen heb maar vind dat je het op een andere plaats ook kan plaatsen.
Inderdaad ontzettend storend! Zou het niet technisch mogelijk kunnen zijn dat er bv bij betalende leden geen reclame wordt bijgevoegd?
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
dus iedereen gaat voor een ad blocker, dan kunnen ze hier beter gewoon gaan ads meer zetten.
we blokkeren ze toch met zijn allen.
Het is zoals reclame op TV, het wordt irritant en dan gebruiken de mensen Fast Forward. I.p.v. iets aan het irritante te doen gaat men dan technisch FF verhinderen maar uiteindelijk is niet het blocken (of FF) dat het probleem is maar de reclame.
Comment