Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Haal uw portemonnee maar boven
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Haal uw portemonnee maar boven
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht...dus toch Nikon....
Nikon, Canon en Fuji.
Volgens de verver hier gebruiken de pro's allemaal Canon
Moet ge niet vragen WAAR die overal gaat verven; hahaha
Mijn ervaring is bij Nikon en Fuji de betere.
Ik heb het al eerder gezegd dat ik bij Canon zo'n heel lichte cast zie en die neigt naar rood.
Mijn ouwe D70 vind ik nog altijd keigoed.
Honderden flitsfoto's mee gemaakt met goede technische kwaliteit.
Last edited by theokus; 17 augustus 2012, 10:36.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtVolgens de verver hier gebruiken de pro's allemaal Canon
Moet ge niet vragen WAAR die overal gaat verven; hahaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtVerver... da's een doe-het-zelver... Een pro is een schilder. Vandaar dat die er niks van kent
Nu onze verver kent wel iets van lenzen en coatings. Die weet alles over goede verrekijkers.
Als ik me niet vergis had die het over het merk Swarovski.
Comment
-
-
Ik begrijp de (heveelheid) categorieën eigenlijk niet... Beste camera, beste professionele camera, beste SLR(is dit dan instap-model ofzo?), beste geavanceerde SLRHuh, dit zijn toch allemaal DSLR's? Wat zijn dit dan voor rare categorieën. Waarom niet gewoon 3 categorieën, best professioneel, best geavanceerd en beste instap-reflex. Dat lijkt me toch wel voldoende.
Dan nog de beste compacte systeemcamera maar óók nog een categorie geavanceerde systeemcamera en zelfs professionele systeemcameraWat zijn hier dan in hemelsnaam de criteria om deze te bepalen. En wat maakt een Xpro-1 nu meer "professioneel" dan een OM-D bijvoorbeeld? Ik zie het niet, zal wel aan mij liggen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtIk begrijp de (heveelheid) categorieën eigenlijk niet... Beste camera, beste professionele camera, beste SLR(is dit dan instap-model ofzo?), beste geavanceerde SLRHuh, dit zijn toch allemaal DSLR's? Wat zijn dit dan voor rare categorieën. Waarom niet gewoon 3 categorieën, best professioneel, best geavanceerd en beste instap-reflex. Dat lijkt me toch wel voldoende.
Dan nog de beste compacte systeemcamera maar óók nog een categorie geavanceerde systeemcamera en zelfs professionele systeemcameraWat zijn hier dan in hemelsnaam de criteria om deze te bepalen. En wat maakt een Xpro-1 nu meer "professioneel" dan een OM-D bijvoorbeeld? Ik zie het niet, zal wel aan mij liggen....
Ze hadden nog wat categorieën moeten bijvoegen
Comment
-
Ik ben gestopt met lezen toen ik bij beste objectief Tamron zag staan.Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk berichtIk ben gestopt met lezen toen ik bij beste objectief Tamron zag staan.
Prijs/kwaliteit is dit tamron objectief inderdaad de beste.
Comment
Comment