Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veel plezier vanavond!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: veel plezier vanavond!!!

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Goed Robert, ik stel mij dan de vraag in hoeverre in iemand "voetbalkenner" moet zijn om een nationaal elftal telkens te zien verliezen van ploegjes die niks betekenen in voetballand?
    Ben ik een voetbalkenner? ik weet dat een match uit twee teams met elk elf spelers bestaat, waarvan één in het doel staat. Een wedstrijd duurt onder normale omstandigheden 2 x 45 minuten
    en er wordt een kwartier rust ingelast. Er is per ploeg één trainer en één kapitein die het elftal instructies geven. De scheidsrechter en de lijnwachters leiden de wedstrijd in goede banen.
    En wie de meeste ballen tussen de palen stampt is de winnaar, toch?

Maar ik hoef geen voetbalkenner a la Johan Boskamp te zijn om te concluderen of en ploeg al dan niet goed of slecht speelt, dat zie je aan de uitslagen die ze neerzetten.
    En dat heeft niks met voetbalkennis te maken hoor, ze stampten zomaar wat op de bal en waar ie viel was 't goed...

En het zal altijd wel aan iets liggen wanneer een ploeg niet goed draait; financiële problemen, slechte spelers, slecht onderhouden voetbalvelden, te weinig "begeleiding", etc.
    Kan zijn maar aan den andere kant mogen ze maar één doel voor ogen hebben; samenwerken en iedere match winnen, spelen alsof hun leven ervan afhangt, toch?
    Ik volg je deze keer wel hoor.
    Je vergeet wel één ding bij de omschrijving van voetbal, namelijk: "Op het einde wint Duitsland".
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht

vergeten hoever we ooit geraakten met onze duivels? en dit als klein landje?
      Maar toen waren het ook 'duivels' die vochten als leeuwen, met veeeel minder puur talent dan de huidige generatie, maar met bergen wilskracht.
      Hopelijk krijgt Wilmots die spirit er terug in. Dan krijgen we nog een leuke tijd.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        vergeten hoever we ooit geraakten met onze duivels? en dit als klein landje?
        Bekijk nog eens een match uit die periode. Dat lukt nu niet meer hoor. Toen kon je nog terugspelen naar de keeper en dergelijke. Zooooooo traag

Comment

Hij doet het al in zijn eerste wedstrijd.
          Mvg.
          Robert

Comment

Wie?
            Lukaku?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
              Wie?
              Lukaku?
              Inderdaad.
              Mvg.
              Robert

Comment

Working...
              X