Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veel plezier vanavond!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: veel plezier vanavond!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Door op een botte manier te reageren kan je trolgedrag aangesmeerd worden Kirsten, de reactie sloeg nergens op om het ook eens bot te schrijven, het is een reactie die men op de site van het HLN kan verwachten van lezers. Als je had nagelezen kan je moeilijk zeggen dat hier euforische reacties staan.
    Nee, 1 gewonnen match zet onze Duivel(tje)s nog niet op de wereldkaart maar elk beetje telt.
    whatever, als jullie mij een trol vinden dan ben ik maar een trol, zal er niet wakker van liggen hoor, integendeel...

als uw mening zeggen, of in dit geval schrijven, al niet meer mag op een manier waarvan je zelf denkt dat het de beste manier is dan hoeft het voor mij niet langer.

soit, uiteraard telt elk beetje maar één gewonnen wedstrijd maakt hen nog geen wereldkampioen, ben héél benieuwd naar wat ze volgende keer zullen "presteren".
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      Awel merci, reken uzelf daar dan maar bij ipv mij hiervan te beschuldigen hé gast !!

Is mijn reactie dan zo overdreven overbodig? de laatste jaren speelt onze nationale ploeg slechter dan een doorsnee caféploeg en ze konden met veel moeite of zelfs niet winnen
      van landen die nog met een stenen bal sjotten...

Dat ze nu één keer van de Hollanders winnen is geen euforisch moment hoor, ze moeten presteren wanneer het er echt op aankomt en niet tijdens een vriendschappelijk onderonsje.

Dus als je nog zo eens reactie plaatst denk dan op voorhand aan de weerbots...
      De Belgische spelers "krabbers" noemen? Doe eens moeite en kijk eens waar ze spelen. Zoals Van Buyten, die hier in België constant de wind van voren krijg en al jaren bij Bayer speelt. Een caféploeg?

Dat de ploeg (nog) niet draaide en geen resultaten haalde? Zou wel deels aan de vorige trainers kunnen liggen en jonge spelers die nog wat "begeleiding" nodig hebben.

Voor mij kan de eerdere reactie van jou enkel van iemand komen die ofwel niets van voetbal kent, zelfs niet de moeite doet eens te kijken, of van iemand met Trol gedrag, of graag polemiek voert. Kies maar. Ik zal er niet van wakker liggen, of het moet zijn van de warmte of het lawaai van Pukkelpop.

En als je je moeit in een forum, mag je van de weerbots sowieso geen schrik hebben. Ik dus ook niet.

Je mag ook eens zoeken naar de reacties in Nederlandse kranten ondanks het maar een "vriendschappelijk onderonsje" was.

Oh ja, mijn naam is Robert, niet "gast". Maar je mag me ook altijd met mijnheer aanspreken, ook al woon ik ergens op de parking.

Voor de rest, blijven lachen nu het nog kan.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Door op een botte manier te reageren kan je trolgedrag aangesmeerd worden Kirsten, de reactie sloeg nergens op om het ook eens bot te schrijven, het is een reactie die men op de site van het HLN kan verwachten van lezers. Als je had nagelezen kan je moeilijk zeggen dat hier euforische reacties staan.
        Nee, 1 gewonnen match zet onze Duivel(tje)s nog niet op de wereldkaart maar elk beetje telt.
        De superbegaafde zal zich weer eens denigrerend uitlaten over HLN.
        Bot schrijven...? Ik zou eerder zeggen dat het blasé is en op niets gestoeld....maw lomp!
        Honderdduizenden lezers en in één pennetrek allemaal gedegradeerd tot analfabetische wilden.
        Als dat het niveau is van de gemiddelde lezer van de Standaard, dan is het erg gesteld met 'onze elite'...
        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          De Belgische spelers "krabbers" noemen? Doe eens moeite en kijk eens waar ze spelen. Zoals Van Buyten, die hier in België constant de wind van voren krijg en al jaren bij Bayer speelt. Een caféploeg?

Dat de ploeg (nog) niet draaide en geen resultaten haalde? Zou wel deels aan de vorige trainers kunnen liggen en jonge spelers die nog wat "begeleiding" nodig hebben.

Voor mij kan de eerdere reactie van jou enkel van iemand komen die ofwel niets van voetbal kent, zelfs niet de moeite doet eens te kijken, of van iemand met Trol gedrag, of graag polemiek voert. Kies maar. Ik zal er niet van wakker liggen, of het moet zijn van de warmte of het lawaai van Pukkelpop.

En als je je moeit in een forum, mag je van de weerbots sowieso geen schrik hebben. Ik dus ook niet.

Je mag ook eens zoeken naar de reacties in Nederlandse kranten ondanks het maar een "vriendschappelijk onderonsje" was.

Oh ja, mijn naam is Robert, niet "gast". Maar je mag me ook altijd met mijnheer aanspreken, ook al woon ik ergens op de parking.

Hoe dikwijls wordt hij opgesteld?
          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
            Hoe dikwijls wordt hij opgesteld?
            Weet ik niet, maar hij was toch nog goed genoeg om een contract verlenging te krijgen en ik denk dat die Duitsers ook niet met hun geld gooien.
            Mvg.
            Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
              De superbegaafde zal zich weer eens denigrerend uitlaten over HLN.
              Bot schrijven...? Ik zou eerder zeggen dat het blasé is en op niets gestoeld....maw lomp!
              Honderdduizenden lezers en in één pennetrek allemaal gedegradeerd tot analfabetische wilden.
              Als dat het niveau is van de gemiddelde lezer van de Standaard, dan is het erg gesteld met 'onze elite'...
              Ik ben tot mijn 18 jaar naar school gegaan en een papiertje op zak die me een elektricien noemt, tot zover dat superbegaafde.

Wat moet je denken van de poll die de lezers mogen uitbrengen hoe ze een artikel vinden:

18% vinden het grappig

11% vind het grappig

27% vind het grappig, nog eens 9% hartverwarmend

45% vind dit grappig

Als dit de norm is van een lezerspubliek wil ik daar geen deel van uitmaken, dank u wel. Ik vind het niet grappig dat agenten en gereechtsdeurwaarders klappen krijgen, iemand die een wanhoopsdaad pleegt is voor mij geen komiek, ...

Comment

Weet ik niet, maar hij was toch nog goed genoeg om een contract verlenging te krijgen en ik denk dat die Duitsers ook niet met hun geld gooien.
                Neen die gooien niet met geld
                Maar aan Louis van Gaal heeft Bayern ze zich toch miskocht
                Oliver Kahn heeft dat gisteren na de interland van Duitsland, die de Duitsers verloren, heel fijn en voorzichtig uit de doeken gedaan.
                Een feitje was dat Bayern niet exact wist wat ze met van Gaal hadden binnen gehaald.
                In feite was de eventuele kritiek naar van Gaal toe niet zo gepast.
                van Gaal = een totaal systeem.

Doet me nu denken aan Georges Leekens die wil ook een ganse club organiseren of herorganiseren.
                Maar het gehalte van Leekens kan niet tippen aan dat van van Gaal.
                En van Gaal is betrouwbaar en Leekens niet.

Een goede trainer met goed "materiaal" zal het waarmaken
                Maar ze lopen niet dik rond en de clubs die ik bedoel ook niet.

Maar Daniël Van Buyten was de naam
                Eerlijk gezegd: als die speelt ben ik nooit gerust
                Dat is niet mijn fout hoop ik maar de speler heeft het er zo naar gemaakt met foutjes en flaters.
                Ik heb zelfs verschillende wedstrijden gezien waarin Kompany serieus in de fout ging in de Nationale ploeg.
                Binnen hun respectievelijke clubs zijn die anders.
                Tot en met gefocust of geconcentreerd.

Als vriendschappelijke interlands nodig zijn dan moet er met mentaliteit en karakter gespeeld worden.
                Op dit moment kan ik alleen zeggen dat we met o.a. Leekens een paar jaren verloren hebben.
                Ervaring opdoen en spelers testen ben ik beu gehoord.
                Een ploeg in zijn geheel testen is natuurlijk nog iets anders.
                De meesten van ons gasten spelen bij degelijke clubs. En hoe jong ze ook mogen zijn die gasten weten wat ze kunnen en wat ze willen.
                En als ze zich niet snel aanpassen aan of bij hun clubs dat is het liedje ook uit.

Toch was het gisteren anders
                Ik heb niets meer gelezen over mp3-spelers; of tasjes van Louis Vuitton of andere dure armbandjes
                De spelers waren nochtans dezelfden.
                Ik denk (en hoop) dat Wilmots er voor iets tussen zit.
                Beiden heb ik regelmatig zien spelen als voetballers, zowel Leekens als Wilmots.
                Leekens was geen talent, wel in zijn uitleg. En hij heeft zo bijna verschillende spelers naar de hemel gesjot, zaken die met voetbal niets te maken hebben.
                't Is juist daarom dat ik hard moest lachen met zijn "90%" van het werk

René Vandereycken was net zo maar die was eerlijk en zat nooit te liegen met een uitgestreken gezicht.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Leekens was geen talent, wel in zijn uitleg. En hij heeft zo bijna verschillende spelers naar de hemel gesjot, zaken die met voetbal niets te maken hebben.
                  't Is juist daarom dat ik hard moest lachen met zijn "90%" van het werk

René Vandereycken was net zo maar die was eerlijk en zat nooit te liegen met een uitgestreken gezicht.
                  Leekens, alias Jack the knife. Moest wel "beenhard" zijn wegens gebrek aan techniek.
                  Vandereycken heb ik zijn carrière nog zien beginnen hier in Hasselt, waar is de tijd. Van Spalbeek via Hasselt naar Club Brugge. Die kon een kruispas van links achter tot rechts voor geven, en die kwam precies op tijd en plaats. Ook niet de liefste op het plein maar niet echt gemeen. Werd hij echter uitgedaagd dan kon je de brancard klaar zetten. Enig nadeel van hem als trainer was dat ie een-zijn visie had en daar ging hij niet van af en ook wel iets te verdedigend.
                  Mvg.
                  Robert

Comment

Leekens, alias Jack the knife. Moest wel "beenhard" zijn wegens gebrek aan techniek.
                    Vandereycken heb ik zijn carrière nog zien beginnen hier in Hasselt, waar is de tijd. Van Spalbeek via Hasselt naar Club Brugge. Die kon een kruispas van links achter tot rechts voor geven, en die kwam precies op tijd en plaats. Ook niet de liefste op het plein maar niet echt gemeen. Werd hij echter uitgedaagd dan kon je de brancard klaar zetten. Enig nadeel van hem als trainer was dat ie een-zijn visie had en daar ging hij niet van af en ook wel iets te verdedigend.
                    Jack was zijn broer
                    Mac The Knife was Leekens.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Jack was zijn broer
                      Mac The Knife was Leekens.
                      http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF20100503_092
                      Klopt!
                      Mvg.
                      Robert

Comment

Ik ben tot mijn 18 jaar naar school gegaan en een papiertje op zak die me een elektricien noemt, tot zover dat superbegaafde.

Wat moet je denken van de poll die de lezers mogen uitbrengen hoe ze een artikel vinden:

18% vinden het grappig

11% vind het grappig

27% vind het grappig, nog eens 9% hartverwarmend

45% vind dit grappig

Als dit de norm is van een lezerspubliek wil ik daar geen deel van uitmaken, dank u wel. Ik vind het niet grappig dat agenten en gereechtsdeurwaarders klappen krijgen, iemand die een wanhoopsdaad pleegt is voor mij geen komiek, ...
                        Spot on !
                        Het niveau van een krant beoordeel ik vooral aan de hand van de lezersbrieven. Vooral bij buitenlandse kranten weet je dan snel wat je in de hand hebt.
                        Voor belgische kranten weet ik dat al langer dan vandaag.
                        Als je dan de evolutie van de leescijfers bekijkt zie je ook dat het niveau in België stijgt.

Om terug af te dwalen naar het voetbal. De reacties van onze bovenburen zijn nogal kinderachtig. Verklaren dat ze verloren omdat het toch niet "voor echt" was is goedkoop.
                        Uiteraard zijn we nog niet gekwalificeerd, maar een oefenwedstrijd probeer je toch te winnen hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Om terug af te dwalen naar het voetbal. De reacties van onze bovenburen zijn nogal kinderachtig. Verklaren dat ze verloren omdat het toch niet "voor echt" was is goedkoop.
                          Uiteraard zijn we nog niet gekwalificeerd, maar een oefenwedstrijd probeer je toch te winnen hé.
                          Louis van Gaal zei dat hij geschrokken was van de individuele fouten van enkele van zijn spelers.
                          (kan een eerlijk antwoord zijn)
                          Mario Been zag een Nederlandse achterspeler die nonchalant en wat arrogant acteerde
                          toen die lange en precieze pas van Kevin De Bruyne perfect aankwam.

Iedereen heeft wel iets gezien.
                          Gillet bijv. heeft zich een paar maal laten vangen
                          Die speelde nochtans een goede wedstrijd.

We moeten toch niet vergeten dat "we" vier doelpunten hebben gescoord en dat ging heus niet vanzelf.
                          En de Nederlanders stonden niet in de wei om te verliezen
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Met deze uitslag kan ik de Nederlanders groot gelijk geven dat ze zo graag "vice-wereldkampioen" zijn

Comment

Goed Robert, ik stel mij dan de vraag in hoeverre in iemand "voetbalkenner" moet zijn om een nationaal elftal telkens te zien verliezen van ploegjes die niks betekenen in voetballand?
                              Ben ik een voetbalkenner? ik weet dat een match uit twee teams met elk elf spelers bestaat, waarvan één in het doel staat. Een wedstrijd duurt onder normale omstandigheden 2 x 45 minuten
                              en er wordt een kwartier rust ingelast. Er is per ploeg één trainer en één kapitein die het elftal instructies geven. De scheidsrechter en de lijnwachters leiden de wedstrijd in goede banen.
                              En wie de meeste ballen tussen de palen stampt is de winnaar, toch?

Maar ik hoef geen voetbalkenner a la Johan Boskamp te zijn om te concluderen of en ploeg al dan niet goed of slecht speelt, dat zie je aan de uitslagen die ze neerzetten.
                              En dat heeft niks met voetbalkennis te maken hoor, ze stampten zomaar wat op de bal en waar ie viel was 't goed...

En het zal altijd wel aan iets liggen wanneer een ploeg niet goed draait; financiële problemen, slechte spelers, slecht onderhouden voetbalvelden, te weinig "begeleiding", etc.
                              Kan zijn maar aan den andere kant mogen ze maar één doel voor ogen hebben; samenwerken en iedere match winnen, spelen alsof hun leven ervan afhangt, toch?
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                Goed Robert, ik stel mij dan de vraag in hoeverre in iemand "voetbalkenner" moet zijn om een nationaal elftal telkens te zien verliezen van ploegjes die niks betekenen in voetballand?
                                Ben ik een voetbalkenner? ik weet dat een match uit twee teams met elk elf spelers bestaat, waarvan één in het doel staat. Een wedstrijd duurt onder normale omstandigheden 2 x 45 minuten
                                en er wordt een kwartier rust ingelast. Er is per ploeg één trainer en één kapitein die het elftal instructies geven. De scheidsrechter en de lijnwachters leiden de wedstrijd in goede banen.
                                En wie de meeste ballen tussen de palen stampt is de winnaar, toch?

Maar ik hoef geen voetbalkenner a la Johan Boskamp te zijn om te concluderen of en ploeg al dan niet goed of slecht speelt, dat zie je aan de uitslagen die ze neerzetten.
                                En dat heeft niks met voetbalkennis te maken hoor, ze stampten zomaar wat op de bal en waar ie viel was 't goed...

En het zal altijd wel aan iets liggen wanneer een ploeg niet goed draait; financiële problemen, slechte spelers, slecht onderhouden voetbalvelden, te weinig "begeleiding", etc.
                                Kan zijn maar aan den andere kant mogen ze maar één doel voor ogen hebben; samenwerken en iedere match winnen, spelen alsof hun leven ervan afhangt, toch?
                                simplistisch gezien heb je gelijk...

echter kan een top ploeg gemakkelijk verslagen worden door een mindere ploeg,
                                want winnen is meer als "ballen tussen palen stampen",

er moet motivatie zijn, samenhang... dat onze Duivels dit de laatste tijd enorm missen is wel duidelijk,
                                maar als ze dan blijk geven van een sprankje hoop, dan moet dat door zulke reacties direct gedoofd worden...

vergeten hoever we ooit geraakten met onze duivels? en dit als klein landje?
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                                X