Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Och bouk, wij zijn al jaren gewoon dat het om van te bleiten is, voor jullie is dat natuurlijk nog iets nieuws.... En wij hebben totaal niets te verliezen....
Commentaar na de match: "We zaten goed in de wedstrijd, kregen enkele mooie kansen die we laten liggen en dan ja, 2 keer even onoplettend in de verdediging en dan is het onverdiend 0-2. Maar ik heb veel positieve dingen gezien waar we verder mee gaan werken."
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Het is in elk geval al fijn dat Huntelaar speelt en niet van Persie, als ik dat arrogante gedrag al lees dat "mijnheer" van Persie de pers niet te woord wil staan en kids die een uur op hem staan te wachten voor een handtekening straal voorbij loopt dan is voor mij duidelijk dat van Gaal de juiste man in de spits zet.
PS ik ben geen fanatieke voetbalfanaat en ook geen fan van Louis van Gaal maar geef hem wel een kans.
Tegen alle belgen kan ik alleen maar zeggen: "Veel succes vanavond en wat de uitslag ook zal zijn, laat u de pint smaken.
Och bouk, wij zijn al jaren gewoon dat het om van te bleiten is, voor jullie is dat natuurlijk nog iets nieuws.... En wij hebben totaal niets te verliezen....
Commentaar na de match: "We zaten goed in de wedstrijd, kregen enkele mooie kansen die we laten liggen en dan ja, 2 keer even onoplettend in de verdediging en dan is het onverdiend 0-2. Maar ik heb veel positieve dingen gezien waar we verder mee gaan werken."
"Het werk is voor 90% af" en "tegen 2022 staan we er"
Er zitten nog wat foutjes bij de belgen maar dat gaat ongetwijfeld goed komen. Mertens was en is goed begonnen. Mooie gaol en assist.
Laten we niet te voorbarigzijn en even afwachten op het volgend resultaat..
Ik sta voorzichtig te juichen na 10 jaar....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Louis had gelijk!
van Gaal zei het nog gisteren op zijn openhartige persconferentie.
Hij begreep niet dat de talentvolle Belgen geen resultaten haalden.
Nu weet hij het.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Zijn wij nou zo slecht of zijn hun nou zo goed?
Volgende keer beter.
De verdediging van "wij" was niet goed.
En het werd er niet beter op in de tweede helft.
De Belgische ploeg was beter in de tweede helft.
En met een tikje minder egoïsme van een paar voorspelers hadden de Belgen nog meer doelpunten kunnen maken.
Wat er zo bijzonder is aan Lukaku weet ik steeds nog niet: traag en stijf maar hij is geen egoïst.
De inbreng van Dembélé is me ook een klein raadsel en bij de 2-1 dacht ik: daar gaan weer à la Leekens
Comment