Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
een echte man draagd links en slaapt rechts
de wc is kortstbij rechts in ons geval maar ik heb mijn vrouw zo opgevoed dat ze het toertje rond het bed moet doen
Awel, ik slaap in 't midden.
Ik ronk (snurk voor de NL-s) te veel zegt madame. Zij snurkt (ronkt voor de VL) ook, maar zegt dat het niet waar is. Wij slapen dus voor elkaars welzijn en nachtrust (met wederzijds goedkeuren en tot grote voldoening) appart.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Mijn vrouw is weggegaan. Ze heeft het bed meegenomen. Ik heb het raam
mogen behouden. Ik slaap nu onder het raam. Op mijn linkerzijde.
Oei ocharm. Haha. Ik heb mijn bed zelf door het raam gesmeten. Trok lattenbodem eraf en het bed trok scheef en viel op mijn teen... Was een beetje colèrig. (kwaad)
Hup bed zonder schroevendraaier uit mekaar getrokken (zegt al genoeg over het bed als dat kan) en door het raam, weg ermee!! Dus slaap ik nu op de lattebodem...
Ik zou het graag weer goedmaken met mijn bed maar het is er te laat voor...
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Ik slaap meestal aan de linkerkant van het bed, het verste weg van de deur maar het dichtste bij het raam. Als ik niet aan de linkerkant van het bed slaap, dan lig ik gewoonlijk in de zetel om nog die ene film gezien te hebben die we dan voor de helft gemist hebben...
Ik slaap rechts. Denk ik toch.... Rechts is toch de kant waar je dikke teen links staat hé .heb ik het altijd moeilijk mee.
o ja, ik ben een vrouw maar dat kon je uit het voorgaande al afleiden
Comment