6 maand geleden kregen wij bericht van een notaris dat wij iets gingen erven van een oom die bijna 2j overleden was.
Dit was nog niet de notaris zelf die mijn oom koos, zijn begrafenis werd betaald door zijn zus, en zij contacteerde die notaris in een andere om haar geld te recupereren.
De notaris van mijn oom zou daardoor zijn dossier hebben overgedragen aan die andere notaris.
In het begin was het vlotte respons, maar opeens geraakte de bediende langdurig ziek en de notaris was niet meer bereikbaar telefonisch (kantooruren, middagpauze, email nooit enig respons)
5 maand geleden kon ik die notaris eindelijk te pakken krijgen, hij zei dat zijn bediende langdurig ziek was en dat hij ging antwoorden, nooit niets meer van gehoord...
Vorige maand kreeg ik eindelijk nog eens iemand aan de lijn in dat kantoor, die gaf het nieuwe emailadres van de notaris en ging de boodschap doorgeven.
Mailtje gestuurd (daar ze toch 9/10 niet opnemen), weer geen antwoord meer.
Kan ik niet ergens anders zelf een notaris kiezen om dit te regelen, want blijft op de lange baan door de ziekte van het personeelslid, geen vervanging en geen respons...
De negatieve intresten lopen op enkele rekeningen, echt een ramp zulke service
Dit was nog niet de notaris zelf die mijn oom koos, zijn begrafenis werd betaald door zijn zus, en zij contacteerde die notaris in een andere om haar geld te recupereren.
De notaris van mijn oom zou daardoor zijn dossier hebben overgedragen aan die andere notaris.
In het begin was het vlotte respons, maar opeens geraakte de bediende langdurig ziek en de notaris was niet meer bereikbaar telefonisch (kantooruren, middagpauze, email nooit enig respons)
5 maand geleden kon ik die notaris eindelijk te pakken krijgen, hij zei dat zijn bediende langdurig ziek was en dat hij ging antwoorden, nooit niets meer van gehoord...
Vorige maand kreeg ik eindelijk nog eens iemand aan de lijn in dat kantoor, die gaf het nieuwe emailadres van de notaris en ging de boodschap doorgeven.
Mailtje gestuurd (daar ze toch 9/10 niet opnemen), weer geen antwoord meer.
Kan ik niet ergens anders zelf een notaris kiezen om dit te regelen, want blijft op de lange baan door de ziekte van het personeelslid, geen vervanging en geen respons...
De negatieve intresten lopen op enkele rekeningen, echt een ramp zulke service
Comment