Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rookverbod

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Rookverbod

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
    Dat van dat iemand niet zou kunnen eten op een rokersterras, is dikke zever.
    Je kan overal eten he, ook als er binnen gerookt wordt, ook op een mesthoop... je eten zal wel beter smaken zonder hinderlijke geuren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Je kan overal eten he, ook als er binnen gerookt wordt, ook op een mesthoop... je eten zal wel beter smaken zonder hinderlijke geuren...
      Dat is al gezegd en bevestigd.
      Maar,
      "Als je niet meer rookt, ruikt alles veel lekkerder, vooral sigaretten" - Van Kooten en De Bie.

Comment

Maar,
        "Als je niet meer rookt, ruikt alles veel lekkerder, vooral sigaretten" - Van Kooten en De Bie.
        tja, smaken verschillen hé...

Comment

Dat is al gezegd en bevestigd.
          Maar,
          De mensen wat op stang jagen en dat zonder zeveren ,dat gaat moeilijk hé.
          Ik reageer niet meer in ieder geval.
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

Comment

Van Kooten en De Bie zijn één van Neerlands beroemste antirokers. Ze benadrukken echter vooral het aspect dat stoppen zo moeilijk is.
            En soms ook dat teveel eten niet goed is --> de klisjeemannetjes - "Maar om te zeggen dat ik rook, nee."
            Last edited by Poza; 17 augustus 2012, 13:26.

Comment

Ze benadrukken echter vooral het aspect dat stoppen zo moeilijk is.
              Champix van Pfizer dat heb ik gebruikt voor te stoppen met roken, wel redelijk duur en met dokters begeleiding.
              Ge moogt de eerste week nog roken, maar dat houd ge niet vol, wat smaakt die sigaret of sigaar dan slecht....eik.
              Ik ben gestopt met die pilletjes na 3 maand, maar soms is langer wel nodig.
              Die van ons is zonder middelen gestopt, dat is wel karakter hebben.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                Thx guys.. kreeg ik maar zoveel reacties op mijn foto posts
                Misschien eens een rokende sigaret provocerend in beeld brengen?
                Jean Pierre.

Comment

Tja, dan vinden we je foto's kennelijk niet zo interessant als je vraag over roken.
                  Maar BD is toch eigenlijk niet echt een fotoforum?
                  Nou goed, ik steek er nog eentje op voor ik te ver van het onderwerp afdwaal.

Comment

Je was niet overtuigd van de twee eerste, eensluidende, en correcte, reacties.
                    Want je wilde dan de 'echte' regelgeving.
                    Maar wat blijkt als die er helemaal niets aan toevoegt.
                    Dan ben je blij met zoveel reacties.
                    En terecht.
                    Maar over de inhoud: niks meer.
                    Dus: vraag bij je foto's naar de 'echte' regels.
                    En doe dan alsof alleen het aantal reacties telt.
                    Dan is het vast een goede foto.
                    Bedankt voor de vraag.

Comment

In a nutshell .... rokers zijn verslaafd.
                      En de enige goede reden om te stoppen is niet meer afhankelijk te zijn van die verslaving !
                      Al die andere voordelen inzake gezondheid, financiëel, betere lijfgeur, potentie, argumenteren met niet-rokers etc ... zijn meegenomen !
                      Je dient enkel te beseffen dat het roken je niets maar dan ook helemaal niets bijbrengt.
                      Je voelt je lekker in je vel als je kan roken, slecht als je niet kan/mag roken, aldus associëer je het rookgedrag met iets positief.
                      Maar de verslaving zelf geeft je dat "down"gevoel dat je (tijdelijk) kan omzetten in een roes door weeral toe te geven aan die verslaving.

Doe jezelf in de eerste plaats een groot plezier en stop met roken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit
                        geen enkel middeltje -pleisters of pillen- helpt, behalve de mentale van de roker die echt wil stoppen, want dat kan iedereen.
                        Niet correct, medicatie helpt wel degelijk, maar helaas enkel in 30% van de gevallen, ik had het geluk om bij die 30% te zitten. Ik was niet gemotiveerd om te stoppen, totaal niet, maar wilde die pillen ( Zyban indertijd ) uit curiositeit wel eens gebruiken. En raar maar waar, na 10 dagen was de drang naar sigaretten gewoon weg, foetsie, verdwenen en ik heb nooit nog een sigaret aangeraakt. Ik heb wel de medicatie volledig uit genomen, ondertussen al 10 jaar geleden....
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Niet correct, medicatie helpt wel degelijk, maar helaas enkel in 30% van de gevallen, ik had het geluk om bij die 30% te zitten. Ik was niet gemotiveerd om te stoppen, totaal niet, maar wilde die pillen ( Zyban indertijd ) uit curiositeit wel eens gebruiken. En raar maar waar, na 10 dagen was de drang naar sigaretten gewoon weg, foetsie, verdwenen en ik heb nooit nog een sigaret aangeraakt. Ik heb wel de medicatie volledig uit genomen, ondertussen al 10 jaar geleden....
                          Terwijl ik aan een sigaret lurk, typ ik dit.
                          Bestaat dit product nog? of zijn er ondertussen andere middelen (andere merken met zelfde resultaat)?
                          PB mag hoor of hier op het forum kan nuttig zijn voor sommigen.
                          perman
                          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Ik heb hier den indruk dat ze denken dat ik geen respect heb voor de niet-rokers... Wat niet waar is, maar vind wel dat en daar blijf ik bij als ik op een terras zit en ik heb zin in een sig dan ik er een opsteek. Of daar nu 50 niet rokers zitten, daar kan ik niets aan doen. Het is openbare lucht.... In een cafe of dergelijke zal ik geen opsteken maar buiten wel. Het is niet dat de rook blijft hangen hé. Thuis rook ik ook niet binnen enkel buiten zomers en winter. En het is wel dankzij het mezelf op te leggen van niet meer binnen te roken dat ik al de helft minder rook.
                            Nu de andere helft nog Waar is den tijd dat iedereen zijn eigen nog mocht zijn. Tegenwoordig moet iedereen een rolmodel zijn voor de perfecte maatschappij... Ale hoe perfecter iedereen wil zijn hoe ongelukkiger ze rondlopen want tegenwoordig ne goeiedag krijgen op straat das nogal een inspanning zenne er lopen veel mensen rond die precies levensmoe zijn.... zo zien ze er toch uit... ne mens zou van miserie een sigaret opsteken.
                            Photography is a way to see the world in detail.
                            Fotograaf op rust

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                              Terwijl ik aan een sigaret lurk, typ ik dit.
                              Bestaat dit product nog? of zijn er ondertussen andere middelen (andere merken met zelfde resultaat)?
                              PB mag hoor of hier op het forum kan nuttig zijn voor sommigen.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                              Champix van Pfizer dat heb ik gebruikt voor te stoppen met roken, wel redelijk duur en met dokters begeleiding.
                              Ge moogt de eerste week nog roken, maar dat houd ge niet vol, wat smaakt die sigaret of sigaar dan slecht....eik.
                              Ik ben gestopt met die pilletjes na 3 maand, maar soms is langer wel nodig.
                              Die van ons is zonder middelen gestopt, dat is wel karakter hebben.
                              Het zijn wel de duurste geloof ik, en zonder doktersvoorschrift niet te krijgen.
                              mvg FrançoisVM
                              Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                En, Francis, tevreden van je besluit ????

Comment

Working...
                                X