Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderen of niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kinderen of niet

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    Voor de verdere ontwikkeling van de medische wetenschap zijn ze essentieel. Er wordt wat mee geëxperimenteerd, hoor.
    Als mensen maar tot 65 moeten leven, vanwege hun "nut",
    dan maakt veel medische poespas niet meer uit...

Neen, ik ben niet pro ethanasie voor 65 plus,
    maar als mensen kort door de bocht mogen gaan ivm kinderen/ geen kinderen.... dan moeten we even doordrijven he

Niet dat ik vind dat jij (Leonidas) dit doet (heb je toch neit laten uitblijken)
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Wimsel..lees je nog mee..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
        dan zie je de eenzaamheid van het oud worden, met of zonder kinderen het maakt in vele gevallen echt niet veel verschil!
        Voor mensen mét kinderen is het veel erger te zien dat ze geen bezoek krijgen, denk ik dan.

Comment

Voor mensen mét kinderen is het veel erger te zien dat ze geen bezoek krijgen, denk ik dan.
          Vaneigenst !

En kinderen zijn geen pensioenspaarplan.

Hoeveel kinderen spreken er niet meer tegen hun ouders omdat die niet akkoord waren met hun partnerkeuze, of ruzie ivm erfenissen ...
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Als mensen maar tot 65 moeten leven, vanwege hun "nut",
            dan maakt veel medische poespas niet meer uit...
            Maar de opgedane medische kennis kan dan ook voor 'jongeren' gebruikt worden, hè.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dat die vraag hier staat is op zich al fout, teken dat jullie niet samen kunnen overleggen. Misschien wat brut gezegd maar het is zo.
              Dat is zeker zo... maar vaak valt er met 'hormonen' of een 'heilig' recht niet te overleggen. Eender welke beslissing er genomen gaat worden... er zal een bepaalde druk op de relatie komen en niet alle relaties zijn daar tegen bestand. Nu, voor mij is het zoveel beter dat een koppel uit elkaar gaat zonder kinderen dan met.
              Jean Pierre.

Comment

Alles heeft zijn voor en nadelen.
                Je leven gaat veranderen, je zal moeten inleveren op je "vrijheid". ect ect;
                Maar er zijn ook mooie dingen met die koters en er zijn er minder leuke.

Zelf heb ik geen kinderen, ik heb wel 13 jaar voor de drie kinderen van ondertussen mijn ex gezorgd.

Heb ik liefde van hen gekregen, ja.
                Hebben we samen leut gehad, ja.
                Hebben we samen slechte momenten gehad, ja.
                Hebben we "ruzie" gemaakt, ja. En vooral dan tijdens de pubertijd.
                Heb ik mijn vrijheid moeten inboeten, ja.
                Was het de moeite, soms. Soms was het te veel.
                Dan denk je waarom, tot er iets heel leuk gebeurt en dan weet je weer waarom.
                Soms heb ik spijt dat ik zelf geen kinderen heb en nu op mijn 45 eraan te beginnen heb ik geen zin.
                Als je het wil doen dan moet je het nu doen;
                Je bent 36 dus 46 als de kleine 10 jaar is, dan kan je zeker samen op reis gaan. eventueel zonder de mama of de mama zonder de papa.
                Gewoon even gezellig met z'n 2 ervandoor. een ouder / kind moment.
                Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Was je vader maar zo volhardend geweest Leon
                  Tja, daar zou ik zelf weinig van gemerkt hebben, vermoed ik zo.
                  Maar wij wel !
                  Sorry, niet erg netjes van me en compleet OT, maar deze kon ik niet laten liggen...
                  Greetz, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Gelukkig zijn jullie niet getrouwd. Geeft dus geen kosten van een echtscheidingsprocedure of alimentatie. Ga zo snel mogelijk uit elkaar. Dan kan je vriendin een andere partner zoeken die in hun relatie nog plaats over heeft voor een gewenst kind. Als jullie samen blijven, zal ze je toch altijd een egoïst blijven vinden die haar kinderwens nooit heeft willen vervullen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                      Maar wij wel !
                      Sorry, niet erg netjes van me
                      Geeft niet, hoor, dat kon ik verwachten. Ik heb nog speciaal het woordje 'zelf' toegevoegd om het te benadrukken.

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                      Ga zo snel mogelijk uit elkaar. Dan kan je vriendin een andere partner zoeken die in hun relatie nog plaats over heeft voor een gewenst kind. Als jullie samen blijven, zal ze je toch altijd een egoïst blijven vinden die haar kinderwens nooit heeft willen vervullen.
                      Nou, nou, wat is dat nu voor advies? Je kunt ook proberen er samen uit te komen, hè. Zoals gezegd, een kinderwens is soms een tijdelijk verlangen en na afloop kun je hartelijk lachen om de periode dat je er überhaupt over nagedacht en gesproken hebt.

Comment

voor TS:

grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zoals gezegd, een kinderwens is soms een tijdelijk verlangen en na afloop kun je hartelijk lachen om de periode dat je er überhaupt over nagedacht en gesproken hebt.
                          Ik denk dat het bij vrouwen wel een verlangen is, dat altijd sterker wordt, en niet weggaat ...

Iets anders : ik ken ook koppels waarbij de vrouw kinderen wou en de man niet, maar hij toch heeft 'toegegeven'. Wat is het gevolg : al het 'werk' is voor de vrouw ...

Man gaat nooit mee op oudercontact, speelt niet met de kinderen (tenzij zaken die hij zelf leuk vindt), gaat niet mee naar t pretpark, doet de kids niet naar school.

s Avonds na t werk sluit hij zich op in zijn hobbykamer.

De andere moeders aan de schoolpoort denken dat de betrokken moeder een single moeder is ...

Voor de kinderen is t ook niet leuk zo.

Als je kinderen neemt en t blijkt niet jouw ding te zijn, zit je er wel mee. Je kan ze moeilijk naar t asiel doen zoals een hond ...
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Hé, terloops wordt hier zomaar de oplossing voor de TS aangedragen... Dat is precies wat hij wil, geloof ik.
                            Ja, maar ik denk niet dat het de TS zijn bedoelinsg is dat die vriendin dan kinderen wil van een ander.
                            Last edited by VerSeg; 23 juli 2012, 12:26.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Hmm, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik wist wat jij bedoelde... Dat had ik dan even flink mis.

Comment

Hmm, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik wist wat jij bedoelde... Dat had ik dan even flink mis.
                                Toch wel hoor.

Maar je bent niet alleen en er zijn er altijd die het iets minder snel door hebben (meestal wie het overkomt).
                                Als ik nu zie naar het uur dat dit topic gestart is ... dan lag TS toch al niet meer met zijn vriendin in bed, slecht teken?
                                Last edited by VerSeg; 23 juli 2012, 12:34.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X