Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Tour stopt niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Tour stopt niet

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
    .........

het doping spook spookt blijkbaar graag bij Bruyneel zijn ploegen
    tis toch geen doping..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      tis toch geen doping..?
      grt,bouk.
      nee bouk, officieel niet!
      maar in een sport waar je per rit (zeker zware bergetappe) snel een x aantal liter vocht verliest,
      betrapt worden met sporen van een vochtafdrijvend middel is toch wel raar.
      zeker als't dan nog makkelijk te vinden is, en gekend staat als middel om echte doping te maskeren.
      is een product dat ook in verband gebracht wordt met bloedtransfusies, ...

we zien wel waar het eindigd, maar zou nu nie graag renner zijn Bij Radioshack Nissan Trek!
      laat staan een sponsor!
      Al van voor de start zwaar bestookt worden en tijdens ook nog es, ...
      nikon stuff

Comment

Dopingzondaars worden ze genoemd. En dat vind ik zo mooi als het wielrennen
        zelf. Als een peloton fel gekleurde mannetjes, die sierlijk langs de heuvels naar
        beneden glijden, om er dan weer hijgend tegenaan te gaan en die heuveltoppen
        te trotseren, wetende: wij zijn allemaal zondaars, maar ook geweldige atleten
        en het peloton is nooit clean geweest.

Comment

..........
          betrapt worden met sporen van een vochtafdrijvend middel is toch wel raar.
          zeker als't dan nog makkelijk te vinden is, en gekend staat als middel om echte doping te maskeren.
          ...
          waarom zou je het dan gebruiken..?
          grt,bouk.

Comment

grt,bouk.
            das de vraag die iedereen bezig houd, in't peloton denk ik dan
            nikon stuff

Comment

das de vraag die iedereen bezig houd, in't peloton denk ik dan
              Aleksandr Kolobnev is er op vrijgesproken.
              grt,bouk.

Comment

Geen enkele dikbetaalde sport is clean (en zelf sommige niet-betaalde)... doping is van alle tijden en de testen om ze op te sporen hollen vaak achter de feiten aan. Er komt een tijd dat men het gewoon gaat toelaten vrees ik...
                Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
                  Geen enkele dikbetaalde sport is clean (en zelf sommige niet-betaalde)... doping is van alle tijden en de testen om ze op te sporen hollen vaak achter de feiten aan. Er komt een tijd dat men het gewoon gaat toelaten vrees ik...
                  Ik vraag me af of zo een sport niet gezonder is met gecontroleerde doping dan zonder. Zo een ronde van Frankrijk aan die snelheden lijkt me niet echt gezond.

Als het zo eenvoudig te traceren vraag ik me ook af waarom hij dat gebruikt zou hebben, misschien de kleine lettertjes van de handleiding niet gelezen? Als je het al zou gebruiken voor een bloedtransfusie, lijkt het me ook niet echt iets wat je op je eigen houtje doet. Dan zou je je bloed zelf kunnen laten testen alvorens het te gebruiken omdat je weet op wat je moet zoeken, zeer vreemd.

Comment

Leuter maar verder over TOPsporters die MISSCHIEN gedopeerd zijn (tot het tegendeel is bewezen is iemand onschuldig wat mij betreft)

Mocht je weten wat er allemaal in de urine en het bloed van vele wielertoeristen te vinden is... Wat ze in de tour vinden is klein grut daarbij vergeleken.
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                      Leuter maar verder over TOPsporters die MISSCHIEN gedopeerd zijn (tot het tegendeel is bewezen is iemand onschuldig wat mij betreft)

Mocht je weten wat er allemaal in de urine en het bloed van vele wielertoeristen te vinden is... Wat ze in de tour vinden is klein grut daarbij vergeleken.
                      Mijn urine en bloed zit ook vol doping (denk ik toch), gewoon omwille van het feit dat mijn arts niet echt rekening moet houden welke medicijnen hij voorschrijft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Mijn urine en bloed zit ook vol doping (denk ik toch), gewoon omwille van het feit dat mijn arts niet echt rekening moet houden welke medicijnen hij voorschrijft.
                        Ik denk dat je best weet dat het niet dàt is wat ik bedoelde...
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht

Dat laatste is een feit... net zoals bodybuilders en andere hobbysporters want daar is er geen controle. Het is eigen aan de mens om betere prestaties te leveren dan de tegenstanders en als men daarvoor een risico moet nemen dan doen sommigen dat. Een vriend smeert dagelijks een testosteronzalfje in de hals omdat het de bedprestaties bevordert... hij kent de risico's maar vindt ze ondergeschikt aan de voordelen. Als je dan bedenkt dat topsporters roem en geld kunnen oogsten...

En natuurlijk is iedereen onschuldig tot het tegendeel bewezen is... maar dat is geen reden om naïef te zijn.
                          Jean Pierre.

Comment

grt,bouk.
                            Waarom bouk?
                            Vorig jaar was hij 2de in de Tour en dit jaar staat hij nergens.
                            (bij Gilbert zien we hetzelfde: vorig jaar won die alles en dit jaar?)

Voor mij heeft het ook te maken met eergevoel he, goed willen zijn, de beste willen zijn.

Xipamide is heel eenvoudig op te sporen.
                            Wat dit middel doet weten we nu allemaal intussen

Bij Contador zat clenbuterol in het vlees dat hij at en Schleck zegt dat hij werd vergiftigd.
                            En dat allemaal moeten we geloven ondanks de super professionele begeleiding plus tot 2 dokters toe
                            die zo'n ploegen in dienst hebben.
                            't Kan zijn dat Schleck op eigen houtje heeft gehandeld of de begeleiding en de dokters hebben fouten gemaakt.
                            Als ze dan toch willen foefelen... dat ze het dan goed doen he.
                            En dom stelletje amateurs als je het mij vraagt
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Ik vraag me af of zo een sport niet gezonder is met gecontroleerde doping dan zonder. Zo een ronde van Frankrijk aan die snelheden lijkt me niet echt gezond.
                              Met het gebruik van epo in de jaren tachtig steeg de snelheid en ze zijn niet echt langzamer geworden dit jaar

Als het zo eenvoudig te traceren vraag ik me ook af waarom hij dat gebruikt zou hebben, misschien de kleine lettertjes van de handleiding niet gelezen? Als je het al zou gebruiken voor een bloedtransfusie, lijkt het me ook niet echt iets wat je op je eigen houtje doet. Dan zou je je bloed zelf kunnen laten testen alvorens het te gebruiken omdat je weet op wat je moet zoeken, zeer vreemd.
                              Hij heeft fouten gemaakt of zijn begeleiding. Wellicht gaan in die ploeg nog kopjes rollen.

Vandaag lees ik in de krant dat hij zegt dat hij is vergiftigd. Merckx werd zo ooit geflikt
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Met het gebruik van epo in de jaren tachtig steeg de snelheid en ze zijn niet echt langzamer geworden dit jaar

Hij heeft fouten gemaakt of zijn begeleiding. Wellicht gaan in die ploeg nog kopjes rollen.

Vandaag lees ik in de krant dat hij zegt dat hij is vergiftigd. Merckx werd zo ooit geflikt
                                Heb je laatst op Canvas dat programma over Filip Meirhaeghe gezien? Wat Filip daar vertelde doet mij veronderstellen dat veel atleten de grens van wat mag en niet mag aftasten. Af en toe loopt dat eens mis met de gekende gevolgen.
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                                X