Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apk pc

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Apk pc

schoon maken/ontstoffen.
    hardnekkige storingen eruit halen.....enz...enz.
    is het dan nodig, dat je PC meegenomen wordt door zo,n bedrijf, omdat ze op dat bedrijf daar de juiste apparatuur voor hebben.
    geef niet graag mijn PC mee aan zo,n mannetje/bedrijf, er staan toch veel privé gegevens op.
    je weet maar nooit wat ze er mee uitvoeren.
    heb liever dat ze het hier aan huis doen, waar je het een beetje in de gaten kan houden.
    iemand ervaring/mening hierover.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Re: Apk pc

Dat ontstoffen kan je zelf doen, tenzij je garantie zou verliezen indien je de kast openmaakt. Een pc kast is niet zo moeilijk om open te maken.

Hardnekkige storingen eruit halen is een ander verhaal, dat zijn waarschijnlijk 4 russen en dergelijke? Het is lang geleden dat ik mij nog de moeite getroost heb om iemand te helpen met een pc op te kuisen. Ik vraag altijd om die te brengen omdat ik thuis een werkende pc heb en zonder gevaar op beestjes tools kan downloaden indien nodig. Persoonlijk ben ik dan eerder fan van de 'scratch and reinstall methode'. Zoiets leer je best op het moment dat je een nieuwe pc aanschaft zodat je kan experimenteren met de oude en googlen met de nieuwe.

Beestjes verwijderen kost uren en is eigenlijk geen garantie. Opnieuw beginnen kost eigenlijk ook uren, maar biedt wel garantie indien je hem niet aan het internet hangt zonder alle updates. Werken met images is ook een optie. De laatste stap is dan het toestel beveiligen voor je alles weer begint in te stellen.

edit: zag net een foutje aan het begin van de tekst. Is het een gedacht of springt de cursor naar het begin wanneer er een autosave uitgevoerd wordt?
    Last edited by ccc; 18 juli 2012, 15:16.

Comment

Helemaal met bovenstaande reactie eens. Regelmatig je pc een keer uitzuigen (voorzichtig uiteraard), je zult zien als de kast open is dat het een enorme stofvanger is. Na verloop van tijd installeer en verwijder je allerhande software, tools, etc., etc. Je systeem raakt gewoon wat vervuild wat je gaat merken in de snelheid en stabiliteit van je systeem. Ik heb enige tijd geleden een keer een virus gehad en kunnen verwijderen maar je moet allerhande software installeren en verwijderen en dat laat toch zijn sporen achter.

Mijn advies (en dat geldt ook voor mijzelf), al je belangrijke data backuppen en een keer de hele boel opnieuw formatteren en installeren. Je zult zien dat een schone installatie weer heerlijk werkt, nadeel is dat het tijd kost (is ook mijn eigen probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
        Regelmatig je pc een keer uitzuigen (voorzichtig uiteraard),
        Zorg dat je wel weet welke jumper over welke pinnen zat,
        zodat, als deze loskomen, je pc toch nog kan laten opstarten...
        laatste keer dat ik iemand die tip hoorde geven,
        mocht ik alle jumpers opnieuw beginnen steken
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
        X