Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Wat gaat papa Schleck nu uit zijn duim zuigen.
Kan die zever niet meer horen Robert, ook niet van de rest
Gisteren in de Avondettape met Mart Smeets werd er nog over gediscussieerd. Zeer interessant trouwens.
En dan maar van de daken schreeuwen dat de Tour nu cleaner is dan ooit. Misschien weer het topje van de ijsberg, maar laat ons vooral niet te hard van stapel lopen en dat absoluut niet hopen.
En dan maar van de daken schreeuwen dat de Tour nu cleaner is dan ooit. Misschien weer het topje van de ijsberg, maar laat ons vooral niet te hard van stapel lopen en dat absoluut niet hopen.
Het is de eerste (voorlopig) die gepakt wordt. Is niet echt veel te noemen. Dus toch maar een topje. Ondanks dopingperikelen blijf ik het een mooie sport vinden.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
De Tour is cleaner.
Hoe zie je dat?
De Tour is saaier geworden
Met de komst van de epo reed men in de jaren tachtig opeens veel sneller ook.
Kan die zever niet meer horen Robert, ook niet van de rest
Gisteren in de Avondettape met Mart Smeets werd er nog over gediscussieerd. Zeer interessant trouwens.
Wel jammer dat men steeds de fietssport viseert.
In de atletiek is men toch ook wel goed bezig de laatste jaren. En tot spijt van een zekere Yvan Sonck tuimelen daar ook veel van zijn helden van hun zuil.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Het is de eerste (voorlopig) die gepakt wordt. Is niet echt veel te noemen. Dus toch maar een topje. Ondanks dopingperikelen blijf ik het een mooie sport vinden.
Sport die je graag ziet of jou interesseert blijft mooi
De wielersport is imo saaier geworden.
Maar ok, ik ook zie het nog graag
Het gebruik van doping kan je ook niet vergelijken met vroeger omdat er vroeger geen controle was.
Die oortjes vind zelf ook maar niks.
Het vervalst de koers en is oorzaak van de vele valpartijen.
Ik zeker ook. En ik denk ook dat omwille van de controles en het minder gebruik van doping er nu renners een rit kunnen winnen voor dewelke het vroeger onmogelijk zou geweest zijn. Zie ook de geringere tijdsverschillen binnen de top tien.
In de atletiek is men toch ook wel goed bezig de laatste jaren. En tot spijt van een zekere Yvan Sonck tuimelen daar ook veel van zijn helden van hun zuil.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment