Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ARdennen
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: ARdennen
Moderator Warning: Er wordt hier nogal zwaar op elkaar geschoten. Als het niet wat kalmer aan kan is het over and out.
En ik ga het geen twee keer zeggen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtModerator Warning: Er wordt hier nogal zwaar op elkaar geschoten. Als het niet wat kalmer aan kan is het over and out.
Er wordt van gedachten gewisseld, maar er wordt toch niemand geviseerd.
Maar bon, als jij het zegt...D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtBrandgans is géén exoot!D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtSchitterend om zien dat Mil weer in staat is pagina's te vullen en te laten vullen met zijn stokpaardje
Waarom steeds dezelfden daar blijven intrappen is me een raadsel. Let it beeeee...
Ik tracht alleen duidelijk te maken dat 'de jager' geen onmens is zoals sommigen hier poneren.
En ik durf te stellen dat het merendeel van de bevolking het daarmee eens is, als je ziet in welke hoeveelheden het wild wordt verkocht. Ergo ook gegeten.
En laat ons aub weer niet beginnen over de excessen.D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtModerator Warning: Er wordt hier nogal zwaar op elkaar geschoten. Als het niet wat kalmer aan kan is het over and out.
grtsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichthet valt mee hoor falcon, mil schiet met kogels zonder kruit in.
grtsMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichthet valt mee hoor falcon, mil schiet met kogels zonder kruit in.
grtsD90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtJe zou het ook kunnen omdraaien Kurrrt
Ik tracht alleen duidelijk te maken dat 'de jager' geen onmens is zoals sommigen hier poneren.
En ik durf te stellen dat het merendeel van de bevolking het daarmee eens is, als je ziet in welke hoeveelheden het wild wordt verkocht. Ergo ook gegeten.
En laat ons aub weer niet beginnen over de excessen.
En bij deze neem ik ook mijn woorden terug van een tijd geleden tov u in een soortgelijk topic. Uiteindelijk ken ik u niet en was dat niet gepast vond ik van mezelf.
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtDa's een mooie!D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtAkkoord. Maar mijn punt is een beetje dat dat hier weer tot in het oneindige kan doorgaan. Het is misschien wel Chit Chat, maar er zijn grenzen hé Ik kom hier al een pak minder de laatste tijd en het is nog altijd hetzelfde liedje blijkbaar Soit, uiteindelijk moet ik het mij niet aantrekken en kan ik mij beter afzijdig houden.
En bij deze neem ik ook mijn woorden terug van een tijd geleden tov u in een soortgelijk topic. Uiteindelijk ken ik u niet en was dat niet gepast vond ik van mezelf.
Grtz,
Kurt
Dat siert je, maar ik heb een dik vel hoor.
...en in het vuur van de strijd hé...D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichthet valt mee hoor
grts
Ik was even bang dat je niet meer kon antwoorden op mijn vraag voor er een slotje op dit topic komt.
En het zou toch heel jammer zijn dat je niet kan aantonen dat jij anders, zelfs beter, bent dan 'de mens' als natuurzondaar.
Comment
-
En ik ga het geen twee keer zeggen.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Ondertussen is het welletjes geweest . . . de deur gaat toe in deze dicussieThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
Comment