Re: ARdennen
Het zelfregulerend aspect van de natuur geldt overal. Het enige wat nodig is, is tijd.
Zet Uwe sarcasme-meter op, Mil. Mijn opmerking was hier niet serieus bedoeld, vandaar de grijns. Ik weet ook wel dat je hier geen wolven kan uitzetten.
Maar blijft een feit; dat er teveel herten of zwijnen zijn, da's serieus voor interpretatie vatbaar.
Dat wildbeheer door jacht niet nodig is in Afrika bedoel je ...hoop ik.
Canned hunting is het substituut om de jagers hun vuile ding verder te laten doen.
Ik zie nog steeds niet in waarom IK daarop het antwoord zou moeten weten (*).
Volstaat te zeggen dat ik gewoon vind dat dieren afknallen alvast niet de oplossing is.
(* ikzelf heb gekozen om geen nakomelingen te hebben, maar kan en zal niet vragen aan anderen om hetzelfde te doen)
Voila, dat is tenminste een oprecht antwoord. Iedereen zal dat gepast kunnen beoordelen.
Gezien de overheersingsdrang van homo sapiens lijkt dit me een zeer hypocriete vraag.
We zijn nu al een zodanige druk op onze natuur dat we een gevaar worden voor onszelf.
Oorspronkelijk geplaatst door mil1
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Maar blijft een feit; dat er teveel herten of zwijnen zijn, da's serieus voor interpretatie vatbaar.
Bekijk bericht
Canned hunting is het substituut om de jagers hun vuile ding verder te laten doen.
Bekijk bericht
Volstaat te zeggen dat ik gewoon vind dat dieren afknallen alvast niet de oplossing is.
(* ikzelf heb gekozen om geen nakomelingen te hebben, maar kan en zal niet vragen aan anderen om hetzelfde te doen)
Bekijk bericht
Bekijk bericht
We zijn nu al een zodanige druk op onze natuur dat we een gevaar worden voor onszelf.
Comment