Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar lagen jullie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Waar lagen jullie ?

    1977 : 1 maand Gent - nadien 9 maanden Kazerne Leopold ofte "Hotel Leopold" : medische dienst.
    Digitale groeten
    K.J.W.

    Comment


    • Re: Waar lagen jullie ?

      1 april 1982 start van 1maand opleiding in de Leopoldskazerne te Gent.
      Nadien 7 maand naar het militair hospitaal in Soest(Duitsland).
      Daar werkzaam in de operatiezaal in de voormiddag, in de namiddag het openluchtzwembad(ontspanning...)
      'S avonds veelal van wacht,eenmansspoed, met oproepbare geneesheer, voor het opvangen van militairen met urgentiepathologien
      MVG. Hugo

      Comment


      • Re: Waar lagen jullie ?

        1972
        3 dagen Turnhout, dan naar Heinsch (Stockem),school voor pantsertroepen.
        12 maand miliciens opleiding gegeven in het leren rijden met AMX (kleine tank)
        er waren toen beroeps tekort, fijne tijd gehad.

        Comment


        • Re: Waar lagen jullie ?

          Daar heb ik het heden ten dage alomtegenwoordige "Dettol" leren kennen
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • Re: Waar lagen jullie ?

            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Daar heb ik het heden ten dage alomtegenwoordige "Dettol" leren kennen
            verklaar u nader

            Comment


            • Re: Waar lagen jullie ?

              De ziekenboeg rook naar niks anders en ik heb het hier over de originele hé, niet die geparfumeerde van tegenwoordig.
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • Re: Waar lagen jullie ?

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                De ziekenboeg rook naar niks anders en ik heb het hier over de originele hé, niet die geparfumeerde van tegenwoordig.
                Gebruikt mijn poetsvrouw ook af en toe om mijn praktijk te poetsen, wel de geparfumeerde versie dan. De andere ruikt wel iets minder goed maar nu ook niet om het daarom niet af en toe eens te gebruiken.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • Re: Waar lagen jullie ?

                  Lichting 84-85
                  eerst 2 maand Hotel Leopold in Gent en daarna 6 maand 16Cie Medical in Ludensheid (kazerne De Leie).
                  Cypho
                  Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                  Comment


                  • Re: Waar lagen jullie ?

                    Blijkbaar niemand hier

                    Comment


                    • Re: Waar lagen jullie ?

                      hallo mijn naam is leo picqueur zoek nog ex legermakker die in brasschaat gelegen hebben periode 1980/81 18 RA in de B batterij enkele namen van bij ons op de kamer
                      stefan leysen werner varcammen marc grootjans maurice govaerts leo picqueur kris de wolf

                      Comment


                      • Re: Waar lagen jullie ?

                        Hallo, lichting 1985 ,1juli, in de kazerne ekeren kapellen. zoek vrienden die met mij, borloo theo, hun legerdienst gedaan hebben in soest bij het 5de linie, kazerne rumbeke, 1ste companie. ken nog paar namen zoals ronny baele ,ronny de coster , van derplanken, de keizer ,de ketelare. grtjs

                        Comment


                        • Re: Waar lagen jullie ?

                          Oud draadje oppikken, wegens veel corona tijd.
                          1982 Peutie 1 maand dan Palmboomstraat ergens in Brussel film en fotografie .
                          De rest gaan uitrusten in de Leopoldskazerne Gent als fotograaf enz.....

                          Comment


                          • Re: Waar lagen jullie ?

                            Ik ben op zoek naar vrienden die samen met mij- Johan Poelman- hun legerdienst gedaan hebben in de Pantserschool in Stockem - Kazerne Generaal Bastin (sept 1973- aug. 1974). Ik was monitor Fulltack en herinner mij namen zoals De Vleeshouwer, Gevenois, Pierrot, Chef Vranken...
                            Groeten

                            Comment


                            • Re: Waar lagen jullie ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Johan P Bekijk bericht
                              Ik ben op zoek naar vrienden die samen met mij- Johan Poelman- hun legerdienst gedaan hebben in de Pantserschool in Stockem - Kazerne Generaal Bastin (sept 1973- aug. 1974). Ik was monitor Fulltack en herinner mij namen zoals De Vleeshouwer, Gevenois, Pierrot, Chef Vranken...
                              Groeten
                              En ik zoek diene verdomde sergeantmajor die mij een dag "Jail" heeft aangesmeerd omdat ik zogezegd binnen zat te slapen terwijl ik buiten de wacht moest doen.
                              Ik zat helemaal niet te slapen ik ging me gewoon wat opwarmen.
                              Ik ga hem eens duidelijk maken dat zijn smoel een beetje verbouwd moet worden de smerige boeffer!
                              En nu ee................................................ nu duik ik erin se, nah wel te rusten allemaal.


                              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

                              Comment


                              • Re: Waar lagen jullie ?

                                Februari '85 CTRE Peutie opleiding
                                Maart tot eind november '85 CRS Neder Over Heembeek

                                Comment

                                Working...
                                X