Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pc of Mac?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pc of Mac?

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Zolang een aanbieder makkelijk weg komt met hoge prijzen zullen ze die niet verlagen.
    Zoals ieder jaar de discussie dat de prijzen van Werchter te hoog zijn en ieder jaar duurder worden. Ieder jaar zijn de ticketten sneller uitverkocht dan het jaar ervoor. Waarom zou de Schuur zijn prijzen naar beneden halen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
      Is het niet zo dat mensen die met een Lamborghini rijden enkel maar wíllen tanken als het 3€/L kost? Geen goedkope rommel in mijn mooi voiture hé .
      Ik denk ook dat die daar maar weinig zouden mee inzitten. Alweer "noblesse oblige".
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        Geen enkel probleem wanneer die tent waterdicht is.

De kampings zijn er de laatste jaren niet gezelliger op geworden nu velen met die speeltjes voor hun snottert zitten.
        Hoe? Kunnen die dingen niet tegen een beetje regen?
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
          Is het niet zo dat mensen die met een Lamborghini rijden enkel maar wíllen tanken als het 3€/L kost? Geen goedkope rommel in mijn mooi voiture hé .
          Mensen met een Lambo tanken nooit zelf
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
            Zoals ieder jaar de discussie dat de prijzen van Werchter te hoog zijn en ieder jaar duurder worden. Ieder jaar zijn de ticketten sneller uitverkocht dan het jaar ervoor. Waarom zou de Schuur zijn prijzen naar beneden halen?
            Klopt voor zowat alle concerten van de 'groten'.
            Die gaan gewoon tot aan de pijngrens, en dan doen ze er nog 10€ bij. De mensen betalen toch.
            De echte prijs die sommigen willen geven zie je dan nadien op eBay. Dan weet je meteen dat sommigen er héél veel voor over hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
              haha stel je voor jij komt met je lamborghini aan een tankstation en betaalt 3€/L en een standaard gezinswagen zou 1,35€/L betalen aan hetzelfde tankstation voor dezelfde benzine.
              zeker wel, om te tanken rij ik bewust naar Nederland, Duitsland of Frankrijk omdat de brandstof daar per liter een pak meer kost dan hier in België.

want ik wil rijden met mijn auto die mij jaarlijks +500€ aan verkeersbelasting kost...
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Klopt voor zowat alle concerten van de 'groten'.
                Die gaan gewoon tot aan de pijngrens, en dan doen ze er nog 10€ bij. De mensen betalen toch.
                De echte prijs die sommigen willen geven zie je dan nadien op eBay. Dan weet je meteen dat sommigen er héél veel voor over hebben.
                In vergelijking met een concert van één supergroep is zo een festival goedkoop, de toegang toch.

Comment

Ik heb het nu ook zelf ontdekt bij een boeking voor een huurauto. Bij www.autoeurope.com kom ik voor een huurauto in Zuid-Amerika 25 euro duurder uit voor een periode van 11 dagen bij Mac dan bij PC. Ik heb verschillende browsers gebruikt (Safari, Firefox, Google Chrome), maar steeds hetzelfde resultaat. Ik weet niet hoe je dit kan omzeilen.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Misschien eens proberen met Linux, dan krijg je 't waarschijnlijk gratis...
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Topic off
                      Daarmee kan je toch al onder de mensen komen ?
                      Mijn eerste was een Makro-tent zonder merk, het 2e jaar al waterdoorsijpeling. Mijn tweede model was een koepel met volle glasfiberstokken. Overal grote ogen (ik ging toen nog op campings en je zag echt nog geen koepels). Volgende was (en is) de meest beroemde tent ter wereld, ze wordt nog altijd gemaakt (de VE25 van The North Face, de eerste geodetische koepel met Alu stokken van Easton), ze is nu 18 jaar oud en ze wordt per jaar zo'n 30 keer opgezet en afgebroken, op alle terreinen. Mijn dochter heeft ze nu mee naar IJsland, ze is een beetje vuil maar laat nog altijd geen druppel door. Verleden jaar bij Kerlingarfjöll bij windkracht 11 in het IJslandse binnenland stond er nog één tent recht : een VE25 . Kostte destijds wel 32.000 BeF , maar nog geen seconde spijt van gehad .
                      Later nog een 2 pers. Westwind bijgekocht (zelfde merk) en een Akka (tunnel) van Fjällräven voor de "kids" van toen. Een eventuele volgende zal een Hilleberg zijn.
                      Topic on

Nu pas deze reactie gezien,
                      Met de alaska kan ik zeker buitenkomen,
                      is nu ergens 7jaar oud denk ik.
                      enkel het grondzeil begint vocht door te laten,
                      maar dat los ik op, door het grondzeil van mijn goedkopere tent af te knippen en eronder te hangen (die goedkopere laat langs boven alles door )

2 weken schotland, regen en wind, nat in gepakt en uitgepakt... en altijd zalig gelegen...
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                        haha stel je voor jij komt met je lamborghini aan een tankstation en betaalt 3€/L en een standaard gezinswagen zou 1,35€/L betalen aan hetzelfde tankstation voor dezelfde benzine.
                        Geen correct vergelijk ... je tankt met je Lamborghini de duurdere 98 en een ander takt het goedkopere 95 of zelfs de nog goedkopere diesel.
                        Mac gebruikers krijgen duurdere (andere) hotels te zien ... ze krijgen wel niet dezelfde hotels aan duurdere prijs. (Kleine nuance)
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Working...
                        X