Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pc of Mac?
Collapse
X
-
-
Re: Pc of Mac?
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtAlleen als het een Quechua tent of een andere Makro-tent isIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtWat is dat nu weer voor gepatenteerde onzin ? Waarom niet ??????
Noblesse oblige... je hebt echt geen benul wat een topkwaliteit tent momenteel kost. Combineer dat met een topkwaliteit matje, slaapzak en kookgerei, rugzak en je oren zullen fluiten.
Of was het om te lachen misschien ? Mensen met topmateriaal horen dus niet in tenten thuis ? Ze zullen het graag horen, die mensen die obsessief met hun beroep bezig zijn.
Tegen dit soort "experts" kan ik echt niet op.
Eerst antwoorden, volgende post noem ik namen.
En JA, ik word idd kwaad als ik zo'n reacties lees. Zet dat maar volledig op mijn rekening.
Ik weet ook wel dat er goedkope festivaltentjes bestaan van 30€ die je na 2 keer gebruiken kan weggooien, en het betere materiaal.
Dus ja, het was om te lachen.
Nu, dat neemt niet weg dat ik geen campingmens ben. Ik heb het nooit gedaan, maar het spreekt me niet aan. Ik kan me wel voorstellen een trektocht in de bergen te maken met gids, en dan heb je inderdaad het betere materiaal nodig maar dan vooral uit veilgiheidsoverwegingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtAlleen als het een Quechua tent of een andere Makro-tent is
PC's bestonden toen al wel, maar die waren verschrikkelijk traag en dan ook nog eens heel duur tegenover wat we nu (bijna) allemaal in huis hebben staan.
Mijn computers komen van den Aldi, waarschijnlijk kom ik dan bij nog goedkopere hotels uit als ik reisinformatie zou zoeken.
Ik denk dat die tent van de Makro nu zo'n 14 jaar oud is, vorig jaar heb ik die nog eens opgesteld, en er mankeert nog helemaal niets aan.
Mijne maat had toen een veel duurdere tent gekocht, en die viel na een paar reizen zo goed als uit elkaar.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk berichtTechnisch is dit geen enkel probleem, de website vraag gewoon op met welk besturingssysteem je werkt. Je kan dat in principe zelf ook testen door die informatie te vervalsen.
Die sites zien zowiezo op welk besturingsysteem je werkt toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk berichtHoe kun je dat vervalsen ?
Die sites zien zowiezo op welk besturingsysteem je werkt toch...
http://www.makeuseof.com/tag/imperso...tcher-firefox/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtNoblesse oblige... je gaat toch niet met een Macbook in een tent zitten...
Geen enkel probleem wanneer die tent waterdicht is.
De kampings zijn er de laatste jaren niet gezelliger op geworden nu velen met die speeltjes voor hun snottert zitten.
Comment
-
hmmm... er zal wel waarheid in het artikel staan zeker aangezien ik met mijn vorige PC die uit den Aldi kwam steeds op vakantie ga naar het mondaine zuid-Frankrijk en 's winters ga skiën vlakbij Lech?
of nee het klopt niet want ik ga niet met de tent op vakantie maar op hotel of in een riante villa verblijf...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
En nu om te lachen...
Het is normaal dat je met een MBP in een tentje zit.
Het is de enige laptop waarvan de batterij lang genoeg meegaat
Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk berichthahastel je voor jij komt met je lamborghini aan een tankstation en betaalt 3€/L en een standaard gezinswagen zou 1,35€/L betalen aan hetzelfde tankstation voor dezelfde benzine.
Voorbeeldjes:
- verschillende ticketprijzen voor vluchten afhankelijk van wanneer je boekt
- verschillende hotelprijzen afhankelijk van wie wanneer boekt
- verschillende kortingen voor trouwe en minder trouwe klanten
- duurdere benzineprijzen afhankelijk van locatie. (Autostrade - binnenweg, of de nabijheid van een ander benzinestation)
- studentenkortingen bij Apple
- hogere prijs van een pint op terras of binnen (Frankrijk bv)
- verschillend aanbod en prijsniveau op een webshop of in een fysieke winkel bij dezelfde winkelketen.
- 25 verschillende abonnementsformules voor Internet of GSM...
Je kan het betreuren, maar het gebeurt. Als consument hebben we maar één wapen, en dat is de concurrentie laten spelen, en vooral NIET kopen als ze met je voeten proberen te spelen.
Zolang een aanbieder makkelijk weg komt met hoge prijzen zullen ze die niet verlagen. Denk maar aan de spelletjes van Electrabel met electriciteitsprijzen begin dit jaar. Ze kunnen zich behoorlijk wat arrogantie permitteren hoor, voor er een belangrijk deel van de klanten weg loopt.
In Nederland zijn de consumenten een stuk prijsgevoeliger, en daar zorgen de webshops er wel voor dat ook de winkelprijzen mee onder druk komen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht...........
In Nederland zijn de consumenten een stuk prijsgevoeliger, en daar zorgen de webshops er wel voor dat ook de winkelprijzen mee onder druk komen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtIn Nederland zijn de consumenten een stuk prijsgevoeliger, en daar zorgen de webshops er wel voor dat ook de winkelprijzen mee onder druk komen.en over mobiele providers met slecht bereik en naast kosten alweer problemen met snelheden en limieten. Dat wordt blijkbaar allemaal maar geaccepteerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtTwas nen coleman Alaska
Daarmee kan je toch al onder de mensen komen ?
Mijn eerste was een Makro-tent zonder merk, het 2e jaar al waterdoorsijpeling. Mijn tweede model was een koepel met volle glasfiberstokken. Overal grote ogen (ik ging toen nog op campings en je zag echt nog geen koepels). Volgende was (en is) de meest beroemde tent ter wereld, ze wordt nog altijd gemaakt (de VE25 van The North Face, de eerste geodetische koepel met Alu stokken van Easton), ze is nu 18 jaar oud en ze wordt per jaar zo'n 30 keer opgezet en afgebroken, op alle terreinen. Mijn dochter heeft ze nu mee naar IJsland, ze is een beetje vuil maar laat nog altijd geen druppel door. Verleden jaar bij Kerlingarfjöll bij windkracht 11 in het IJslandse binnenland stond er nog één tent recht : een VE25. Kostte destijds wel 32.000 BeF
, maar nog geen seconde spijt van gehad
.
Later nog een 2 pers. Westwind bijgekocht (zelfde merk) en een Akka (tunnel) van Fjällräven voor de "kids" van toen. Een eventuele volgende zal een Hilleberg zijn.
Topic on
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk berichthahastel je voor jij komt met je lamborghini aan een tankstation en betaalt 3€/L en een standaard gezinswagen zou 1,35€/L betalen aan hetzelfde tankstation voor dezelfde benzine.
.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Comment
Comment