Dan heb je een al een Mac die duurder is, komt dit er nog bij. Klik
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pc of Mac?
Collapse
X
-
-
Re: Pc of Mac?
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtkomt dit er nog bij.
Comment
-
Noblesse oblige... je gaat toch niet met een Macbook in een tent zitten...
En nu serieus, dit is je reinste gazettepraat.
Vermits Google en Facebook je advertenties aanpassen aan je surfgedrag zal er wel meer invloed zijn dan het OS zeker?
Als ik nu steeds rondhang op de sites van Ferrari, Lambo en Bugatti, zou ik dan alleen maar 5-sterren hotels aangeboden krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtNoblesse oblige... je gaat toch niet met een Macbook in een tent zitten...
En nu serieus, dit is je reinste gazettepraat.
Vermits Google en Facebook je advertenties aanpassen aan je surfgedrag zal er wel meer invloed zijn dan het OS zeker?
Als ik nu steeds rondhang op de sites van Ferrari, Lambo en Bugatti, zou ik dan alleen maar 5-sterren hotels aangeboden krijgen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtAls je in de kliniek een éénspersoonskamer wenst betaal je ook een pak meer. Inderdaad, noblesse oblige zeggen onze zuiderburen dan.Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtWat ik wel weet is dat als ik google op mijn PC, ik nogal eens andere informatiekanalen krijg dan als ik dat doe met mijn MacBookPro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtEn nu serieus, dit is je reinste gazettepraat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtNoblesse oblige... je gaat toch niet met een Macbook in een tent zitten...
Noblesse oblige... je hebt echt geen benul wat een topkwaliteit tent momenteel kost. Combineer dat met een topkwaliteit matje, slaapzak en kookgerei, rugzak en je oren zullen fluiten.
Of was het om te lachen misschien ? Mensen met topmateriaal horen dus niet in tenten thuis ? Ze zullen het graag horen, die mensen die obsessief met hun beroep bezig zijn.
Tegen dit soort "experts" kan ik echt niet op.
Eerst antwoorden, volgende post noem ik namen.
En JA, ik word idd kwaad als ik zo'n reacties lees. Zet dat maar volledig op mijn rekening.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtIk heb 2 weken met mijn macbook in mijn tent gezeten,
is er dan echt iets mis met mij
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk berichtOngetwijfeld, vermits je die camping enkel op een PC kon reserverenIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtIk heb 2 weken met mijn macbook in mijn tent gezeten,
is er dan echt iets mis met mij
Comment
Comment