Re: Goeiekoper..da kan nie !
Maar wat het wezenlijke verschil is tussen Ubuntu en Windows is me niet duidelijk.
Een groot verschil tussen Windows en Linux is dat je met een oud bakkie nog vlotjes kan werken omdat Linux niet zoveel van de hardware eist.
Maar dat verschil is met Ubuntu specifiek toch veel kleiner of is er misschien zelfs niet.
Vroeger moest je Windows voor elk wissewasje opnieuw opstarten, nu niet meer zo vaak, daar hoef je ook geen Ubuntu meer voor te nemen.
Het verschil tussen Windows en Ubuntu is denk ik erg klein.
Het prijsverschil is misschien het belangrijkste verschil.
Mij een raadsel waarom iemand voor Ubuntu kiest.
Voor een aantal andere Linux-distro's kan ik me de keuze wel voorstellen.
(En misschien kun je nog uit principe voor vrije software kiezen hoewel ik niet weet of Ubuntu volledig uit vrije software bestaat, ik denk zelfs van niet)
@Koeno
Ik dach dat je het aangaf als alternatief voor Windows 98.
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno
Bekijk bericht
Een groot verschil tussen Windows en Linux is dat je met een oud bakkie nog vlotjes kan werken omdat Linux niet zoveel van de hardware eist.
Maar dat verschil is met Ubuntu specifiek toch veel kleiner of is er misschien zelfs niet.
Vroeger moest je Windows voor elk wissewasje opnieuw opstarten, nu niet meer zo vaak, daar hoef je ook geen Ubuntu meer voor te nemen.
Het verschil tussen Windows en Ubuntu is denk ik erg klein.
Het prijsverschil is misschien het belangrijkste verschil.
Mij een raadsel waarom iemand voor Ubuntu kiest.
Voor een aantal andere Linux-distro's kan ik me de keuze wel voorstellen.
(En misschien kun je nog uit principe voor vrije software kiezen hoewel ik niet weet of Ubuntu volledig uit vrije software bestaat, ik denk zelfs van niet)
@Koeno
Ik dach dat je het aangaf als alternatief voor Windows 98.
Comment