Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik had dat ook, en sedert ik al mijn macs en toebehoren ingelogd heb met dezelfde iCloud account is dat voorbij...
( nu maak ik een nieuwe afspraak in ical, en 1 minuut later staat die op al mijn andere apparaten..( 1 keer ) )
Dat wist ik nog niet, ik zit hier ook met 4 apparaten en soms gebeurt het toch dat er een afspraak niet op een ander apparaat komt.
Normaal synchroniseer ik via Itunes.
Ik heb ook nog geen Icloud account, ik dat eens bekijken.
Thx voor de tip.
Waarschijnlijk bedoelt U dat iCal op iPhone @ iPad werkt via synchronisatie met Outlook op een Mac of Windows pc, dan heb je gelijk. Maar outlook als dusdanig bestaat niet voor iPhone & iPad, tot bewijs van het tegendeel. Ik kan altijd verkeerd zijn.
Ik bedoel idd dat het gesynchroniseerd is met outlook.
En ja hoor, ik heb het nu ook zitten.
Ik heb dus Icloud actief gezet op mijn 3 Iphones en op mijn Imac.
Alles draait onder 1 account en op de Iphones staat nu alles dubbel.
Maar niet op de Imac.
Ik heb geen mobile me account.
Iemand van de specialisten een idee wat te doen.
Er staan dus nu al mijn afspraken dubbel in tot het eind van het jaar.
Is het misschien mogelijk om die in 1 keer te wissen en opnieuw te synchroniseren met de Imac. Want daar staat het gewoon normaal.
Tja, zie je wel dat wij mensen soms te snel roepen.
Probleem is al opgelost.
In de Iphones stond in de instelling van de agenda alle agenda's tonen van........
zowel de Imac en Icloud, ja dat is dus twee keer.
Dus die van de Imac uitgevinkt en probleem opgelost.
Stupid stupid. Ik zeg altijd zelf "eerst kijken dan kwijken". hahaha.
Bij mij staat er onderaan het scherm niets meer onder de vier knoppen.
Dus misschien dat daar het probleem ligt, die 4x Icloud bij u.
Maar ik ben helaas nog niet zover met mijn kennis dat ik daar een antwoord op weet.
Is er bij de instellingen niets te wijzigen bij Icloud en de te synchroniseren accounts.
Comment