Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie spaart punten?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie spaart punten?

Bij het tanken bijv.

In de winkels?
    "bij aankoop van 5 euro één zegel..."
    Zes zegels is een volle kaart
    Deze kaart met opleg van 10 euro > één badmat of 3-delig set badlinnen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Wie spaart punten?

Ik kom zot van al die kaarten, waarom niet 1 kaart voor alle winkels
    We hebben o.a. Delhaize kaart waar bij je bij 500 punten een bon van €5 krijgt, maar als je es uitrekent hoeveel je daarvoor moet kopen wordt je niet lekker...
    1 kaart waar ik wel tevreden van ben: Total Club: als ik met de Total tankkaart van m'n werk tank krijg ik puntjes en hiermee kan ik 2 keer per jaar mijn privé auto voltanken
    7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII

Comment

Ik erger me aan die spaaracties in de supermarkten. Ik kies voor selfscan om daar zo snel mogelijk buiten te zijn maar dan begint het he. Spaart u zegels meneer of mevrouw. Nu zijn er zo 2 acties, zegels die als je kaart vol is recht geven een kortingsbon van 6 euro of zo iets. En dan ook nog zegels voor veel te dure reiskoffers.

Ik spaar al punten met mijn klantenkaart die steeds gescant wordt dat is al voldoende voor mij.

Vroeger als ik klein was kreeg je tenminste nog echte cadeaus zonder aankoopverplichting in bvb tankstations. Nu moet je steeds een 'klein' bedrag opleggen.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Ik erger me aan die spaaracties in de supermarkten. Ik kies voor selfscan om daar zo snel mogelijk buiten te zijn maar dan begint het he. Spaart u zegels meneer of mevrouw. Nu zijn er zo 2 acties, zegels die als je kaart vol is recht geven een kortingsbon van 6 euro of zo iets. En dan ook nog zegels voor veel te dure reiskoffers.

Ik spaar al punten met mijn klantenkaart die steeds gescant wordt dat is al voldoende voor mij.

Vroeger als ik klein was kreeg je tenminste nog echte cadeaus zonder aankoopverplichting in bvb tankstations. Nu moet je steeds een 'klein' bedrag opleggen.

mir
        Heb net zo'n voorbeeld gezien.
        Tanken > 73.000 punten sparen > TV
        Je hebt dan wel moeten tanken voor een pak euro' s.
        Dat zal wel lukken aan de huidige prijzen.
        MAAR je zit dan wel met een tv die 2 jaar oud is.
        Dat tanken dus zal je ongeveer 2 jaar kosten.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterf1 Bekijk bericht
          waarom niet 1 kaart voor alle winkels
          Marketing gestudeerd zeker?

Comment

Die kaarten dienen eigenlijk vnl om het aankoop gedrag van de klaten te bestuderen en in kaart te brengen, toch in de supermarkten. In een tankstation ligt dat anders, maar daar proberen ze je dan ook geen kaart aan te smeren. In de Cora krijg je bijvoorbeeld kortingsbonnen aan de kassa, maar niks wat jij normaal koopt, eerder van spullen waarvan ze weten dat andere mensen ook wel kopen in combinatie met de spullen die jij koopt. Ik voel niet echt de behoefte om aan idereen te vertellen wat ik in de winkel koop, alhoewel ze dat in principe ook gewoon aan mijn bankkaart kunnen koppelen. Enkel met cash ben je echt anoniem.

Comment

Ik erger me aan die spaaracties in de supermarkten. Ik kies voor selfscan om daar zo snel mogelijk buiten te zijn maar dan begint het he. Spaart u zegels meneer of mevrouw.
              Die vraag stellen en beantwoorden kost hoogstens 10 seconden van uw tijd en meestal nog tijdens het betalen.
              Het als tijdverlies aanzien is dan ook wat overdreven.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Als ik losse punten moet sparen en die dan ergens opkleven tot er een bepaald aantal op dat kaartje zitten, dan begin ik er niet meer aan.
                Meestal zijn die puten dan toch niets meer waard tegen dat ik het kaartje uiteindelijk vol heb gekregen, of heb ik dat kaartje ergens weggelegd waar ik het niet meer kan terugvinden.
                Op die spaarkaarten staat soms ook een datum, als dat in een winkel is waar ik maar heel zelden kom, dan heeft het ook geen zin om de puntjes er op te kleven, dan verdwijnt alles meteen bij het oud papier.

Bij den Hubo heb ik een klantenkaart, en daar krijg ik af en toe een waardebon van 5 euro. Van andere winkels heb ik ook nog wat kaartjes, maar die brengen zelden iets op.
                Het probleem is dat je op den duur veel teveel kaartjes moet meenemen, daardoor wordt de portefeuille veel te dik.

Als ze nu eens één universeel kaartje zouden maken, dat bruikbaar is voor alle winkels, dan zou dat al een heel stuk handiger zijn. Alle informatie wordt toch op hun systeem opgeslegen, op dat kaartje is alleen de streepjescode belangrijk. Nu sta ik aan de kassa soms een paar minuten te zoeken naar het juiste kaartje dat ergens in de portefeuille zit...
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

allleen bij het tanken.
                  volle kaart...gratis wasbeurt.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Die vraag stellen en beantwoorden kost hoogstens 10 seconden van uw tijd en meestal nog tijdens het betalen.
                    Het als tijdverlies aanzien is dan ook wat overdreven.

Ik had het over de oudjes die voor me staan die dan weer gans de uitleg moeten hebben voor wat ze kunnen sparen.

mir

Comment

Ik had het over de oudjes die voor me staan die dan weer gans de uitleg moeten hebben voor wat ze kunnen sparen.
                      wat of wie of vanaf welke leeftijd bedoel je met oudjes...?
                      grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        wat of wie of vanaf welke leeftijd bedoel je met oudjes...?
                        grt,bouk.
                        Heel hoge leeftijd bouk
                        Ben maar aan het zwanzen bouk. Kan evengoed iemand anders zijn die gans de uitleg opnieuw wil horen. We hebben het allemaal wel eens als we aan de kassa staan dat we denken waarom gaat het nu net hier zo traag. Ik had beter die andere kassa genomen.

mir

Comment

.......... We hebben het allemaal wel eens als we aan de kassa staan dat we denken waarom gaat het nu net hier zo traag. Ik had beter die andere kassa genomen.
                          klopt..ik sta ook altijd bij de verkeerde kassa.
                          grt,bouk.

Comment

Ik ben schuldig

Ik heb een kaarten van een aantal verschillende winkels. Maar ik zal nooit iets extra kopen of iets wat ik normaal niet koop om toch maar punten te krijgen. Daarvoor ben ik te gierig

Comment

Ik spaar ze bij een bepaalde winkel:
                              Dit zijn de spelregels.

U koopt 1 ...punt (voor 2 cent) bij elke euro aan boodschappen*.
                              Met 200 ...punten is uw spaarkaart vol (kosten € 4,-).
                              Lever uw volle spaarkaart in en ontvang € 6,- contant.
                              Zo plakt - en pakt - u dus snel en gemakkelijk € 2,- winst per spaarkaart. Dit is 50% winst per spaarkaart!

Mooi mee genomen toch en dat met een kleine moeite.
                              Wat betreffende winkel er aan verdient zal me worst wezen, ik heb 50% en maak zo een klein spaarpotje.

Comment

Working...