Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung galaxy tab2 10'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Samsung galaxy tab2 10'

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Een vriend van mij heeft zowel de ipad als de galaxy tab. Hij vind dat het scherm van zijn ipad beter reageerd dan het scherm van de galaxy.
    Hier dezelfde ervaring, de iPad werkt veel beter dan de Galaxy Tab en de foto's zijn op de iPad 3 ook veel scherper en voller van kleur.
    Dat ze overal de iPad aanraden is niet voor niks en heeft niks te maken met de winst, want die is voor de winkeliers bij de iPad lager dan op de andere tablets, dus heeft het toch met de kwaliteit te maken
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

    Comment


    • #17
      Re: Samsung galaxy tab2 10'

      Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
      Hier dezelfde ervaring, de iPad werkt veel beter dan de Galaxy Tab en de foto's zijn op de iPad 3 ook veel scherper en voller van kleur.
      Dat ze overal de iPad aanraden is niet voor niks en heeft niks te maken met de winst, want die is voor de winkeliers bij de iPad lager dan op de andere tablets, dus heeft het toch met de kwaliteit te maken
      Tom, we weten ondertussen al wel dat je een echte ipad adept bent , enige vorm van objectiviteit is bij jou helaas niet meer te vinden vind ik. .
      Ik heb dus beide naast mekaar gelegd bij mij thuis : qua beeldkwaliteit is er met het blote oog geen verschil te zien, het enige wat de ipad nog net iets meer heeft, is een iets snellere responstijd, een fractie maar, maar je voelt en ziet het wel als je er echt op let.
      Last edited by Franciskine; 30 juni 2012, 17:36.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #18
        Re: Samsung galaxy tab2 10'

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Zit flash nu niet standaard in Google ingebouwd of heb ik iets verkeerd gelezen ?
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #19
          Re: Samsung galaxy tab2 10'

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          @ Mir, de Prime krijgt een opvolger die een lichte facelift heeft gehad.

          Ongetwijfeld zal de Prime nu gaan zakken in prijs, of, als je tweedehands.be in de gaten houdt, kan je daar wellicht een bijna nieuw toestel op de kop tikken.
          Euhm... was het nu net die Prime niet waar issues waren met de WiFi ?

          Ik heb deze dus wijselijk aan me voorbij laten gaan en mik op de ASUS TF700...
          Full HD resolutie, Tegra 3 Quad core @1.6GHz, 8MP camera, Gorilla Glass 2, Super IPS+ scherm.... http://www.asus.com/Tablet/Transform...finity_TF700T/


          mvg,
          2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

          Comment


          • #20
            Re: Samsung galaxy tab2 10'

            Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
            mik op de ASUS TF700...
            Full HD resolutie, Tegra 3 Quad core @1.6GHz, 8MP camera, Gorilla Glass 2, Super IPS+ scherm.... http://www.asus.com/Tablet/Transform...finity_TF700T/


            mvg,
            Zal zo'n 700 euro kosten met 64 Gb , is een hoop geld voor een tablet.

            Ik heb besloten om voorlopig verder te doen met mijn eee mini pc.
            Als de kleine wat ouder is zullen we nog wel zien.

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #21
              Re: Samsung galaxy tab2 10'

              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Zal zo'n 700 euro kosten met 64 Gb , is een hoop geld voor een tablet.

              Ik heb besloten om voorlopig verder te doen met mijn eee mini pc.
              Als de kleine wat ouder is zullen we nog wel zien.

              mir
              Mir, kleine correctie, 619 euro voor de 64GB versie zonder docking pad, 719 euro voor de versie met docking pad, waarin niet alleen full usb 2.0 en sd slot maar tevens een extra batterij van 19.5Wh zitten verwerkt met tot 15 uur battery life, zijn misschien details maar toch het vermelden waard...

              Ik kan je wel bijtreden dat het inderdaad een prijzige tablet is maar dat is een kwestie van tijd, paar maandjes wachten en dan zakken de prijzen alweer.


              mvg,
              2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

              Comment


              • #22
                Re: Samsung galaxy tab2 10'

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Tom, we weten ondertussen al wel dat je een echte ipad adept bent , enige vorm van objectiviteit is bij jou helaas niet meer te vinden vind ik. .
                Ik heb dus beide naast mekaar gelegd bij mij thuis : qua beeldkwaliteit is er met het blote oog geen verschil te zien, het enige wat de ipad nog net iets meer heeft, is een iets snellere responstijd, een fractie maar, maar je voelt en ziet het wel als je er echt op let.
                Ik ben best wel objectief hoor, maar als jij geen verschil ziet in het scherm van de iPad 3 en de Galaxy dan mankeert er waarschijnlijk iets aan je ogen
                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                Cybershot Photo Website!

                Comment


                • #23
                  Re: Samsung galaxy tab2 10'

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                  Als je Flash laat doorwegen in je aankoop, weet dan dat Flash op Android ook gedaan is vanaf ICS 4.1. Eindelijk zou ik zo zeggen, flash is een resource hog...
                  Flash is inderdaad op zijn retour. Voor mobiele apparaten is het erg slecht voor de batterij, het vreet stroom, vandaar dat nu ook Android kiest voor HTML5.
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Samsung galaxy tab2 10'

                    Ik vind in de folder van Exellent de Samsung P5110 aan 199 euro. Ik vermoed dat dit een drukfout is ?
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #25
                      Re: Samsung galaxy tab2 10'

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Ik vind in de folder van Exellent de Samsung P5110 aan 199 euro. Ik vermoed dat dit een drukfout is ?
                      Misschien willen ze er graag vanaf
                      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                      Cybershot Photo Website!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Samsung galaxy tab2 10'

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ik vind in de folder van Exellent de Samsung P5110 aan 199 euro. Ik vermoed dat dit een drukfout is ?
                        Ik denk het : http://www.exellent.be/telecom-gps/t...er-dgsamp5110s
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Samsung galaxy tab2 10'

                          Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
                          Euhm... was het nu net die Prime niet waar issues waren met de WiFi ?

                          Ik heb deze dus wijselijk aan me voorbij laten gaan en mik op de ASUS TF700...
                          Full HD resolutie, Tegra 3 Quad core @1.6GHz, 8MP camera, Gorilla Glass 2, Super IPS+ scherm.... http://www.asus.com/Tablet/Transform...finity_TF700T/


                          mvg,
                          Geen Wifi problemen hier.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #28
                            Re: Samsung galaxy tab2 10'

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Tom, we weten ondertussen al wel dat je een echte ipad adept bent , enige vorm van objectiviteit is bij jou helaas niet meer te vinden vind ik. .
                            Ik heb dus beide naast mekaar gelegd bij mij thuis : qua beeldkwaliteit is er met het blote oog geen verschil te zien, het enige wat de ipad nog net iets meer heeft, is een iets snellere responstijd, een fractie maar, maar je voelt en ziet het wel als je er echt op let.
                            Klopt, ik zie ( in de winkel dan ) zelfs geen of weinig verschil in berldkwaliteit tussen de iPad2 en de nieuwe iPad.

                            En als je bij goede merken blijft zoals Apple, Asus, Samsung, Lenovo, zal er weinig verschil op zitten.
                            De ene heeft misschien een iets contrastrijker beeld, de andere is wat sneller in games, nog een andere heeft een betere dock....het is maar wat jij persoonlijk belangrijk vindt.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #29
                              Re: Samsung galaxy tab2 10'

                              Ik heb nog de eerste Asus Transformer (TF101), en da's toch ne knaller ze.

                              Ik kijk ook uit naar de Asus Padfone... Tablet + docking/keyboard + smartphone...
                              Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Samsung galaxy tab2 10'

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                                Ik kijk ook uit naar de Asus Padfone... Tablet + docking/keyboard + smartphone...
                                Dat ziet er inderdaad mooi uit, ik ben benieuwd hoe die presteert.
                                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                                Cybershot Photo Website!

                                Comment

                                Working...
                                X