Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung galaxy tab2 10'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Samsung galaxy tab2 10'

    Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
    Dat ziet er inderdaad mooi uit, ik ben benieuwd hoe die presteert.
    Ziet er inderdaad super interessant uit, ik ben benieuwd wat dat gaat kosten...
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #32
      Re: Samsung galaxy tab2 10'

      In Australië kost hij omgerekend ong. 711 euro, in Taiwan 666 euro.
      Zal hier wel iets meer zijn maar voor tablet + toetsenbord (extra batterij!) + smartphone lijkt dat toch mee te vallen...
      Last edited by Jook; 2 juli 2012, 12:39.
      Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

      Comment


      • #33
        Re: Samsung galaxy tab2 10'

        Wat als met je foon in je tablet aan 't werken bent, en plots rinkelt je foon... Wat dan ?
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #34
          Ik heb de eerste versie van de Galaxy Tab, maar met de laatste besturingssoftware.
          Iemand die me kan vertellen hoe ik dat ding moet instellen om de gewone sites in mijn browser te krijgen, ipv die mobiele sites? Of welke browser ik moet downloaden?
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment


          • #35
            Re: Samsung galaxy tab2 10'

            Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            Ik heb de eerste versie van de Galaxy Tab, maar met de laatste besturingssoftware.
            Iemand die me kan vertellen hoe ik dat ding moet instellen om de gewone sites in mijn browser te krijgen, ipv die mobiele sites? Of welke browser ik moet downloaden?
            Is dat die P1000 ?

            En heb je daar ICS op gekregen ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri

              Is dat die P1000 ?

              En heb je daar ICS op gekregen ?
              Nee nee, de eerste Galaxy Tab 10.1
              Maar probleem is intussen opgelost met Dolphin Browser en Toggle plugin.
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

              Comment


              • #37
                Re: Samsung galaxy tab2 10'

                ik wil me ook een samsung tablet aanschaffen, maar ik wil een waar ik met een pen op kan schrijven en omzet naar tekst format zoals word kan deze dit ?
                of moet ik me een ander model aanschaffen, kunnen jullie me raad geven ? bedankt....

                Comment


                • #38
                  Re: Samsung galaxy tab2 10'

                  Oorspronkelijk geplaatst door dmalfroy Bekijk bericht
                  ik wil me ook een samsung tablet aanschaffen, maar ik wil een waar ik met een pen op kan schrijven en omzet naar tekst format zoals word kan deze dit ?
                  of moet ik me een ander model aanschaffen, kunnen jullie me raad geven ? bedankt....
                  Op de Galaxy Note II ( wel maar 5.5 inch groot, is eigenlijk een smartphone ) is dat mogelijk, schrift herkenning werkt redelijk mits je duidelijk schrijft, perfect is het zeker nog niet.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Op de Galaxy Note II ( wel maar 5.5 inch groot, is eigenlijk een smartphone ) is dat mogelijk, schrift herkenning werkt redelijk mits je duidelijk schrijft, perfect is het zeker nog niet.
                    De Galaxy Note 10.1 (met bijgeleverde stylus) heeft dezelfde mogelijkheden, alleen wat groter.
                    Schriftherkenning zal altijd wat moeilijk verlopen voor bepaalde mensen hun handschrift.
                    Ik denk dat het maar een beperkt hulpmiddel is en zal blijven.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Samsung galaxy tab2 10'

                      en wat van Galaxy Note 10.1, Acer Iconia A700 (HD) en Asus Infinity (HD) ?

                      en er is een Nexus 10 op komst met nog hogere resolutie dan Ipad3
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment


                      • #41
                        Re: Samsung galaxy tab2 10'

                        bedankt al voor de info.... zijn er andere merken die dat ook hebben en beter daar in zijn ?

                        Comment


                        • #42
                          Re: Samsung galaxy tab2 10'

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          De Galaxy Note 10.1 (met bijgeleverde stylus) heeft dezelfde mogelijkheden, alleen wat groter.
                          Schriftherkenning zal altijd wat moeilijk verlopen voor bepaalde mensen hun handschrift.
                          Ik denk dat het maar een beperkt hulpmiddel is en zal blijven.
                          welke is dan de beste ? de N8010 of de N8000 ? zijn er andere merken die dat ook aanbieden en daar dan beter in zijn ?

                          Comment

                          Working...
                          X