Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet digicorder om zeep ... grrr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet digicorder om zeep ... grrr

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
    24,95:144= 17 CENT.
    Ze zouden het eigenlijk moeten uitbetalen en hopen dat de klant nog papieren uittreksels krijgt ... kost u meer aan uittreksel als dat het opbrengt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
      Heb ik ooit gedaan en soms is het echt niet plezant maar meestal wel een uitdaging .
      Alleen... de rekening die we de klant presenteerden om zo'n dienst te verzekeren was ook niet van de poes. Amaai mijn frak!
      Ik denk niet dat onze digitale TV-aanbieders veel klanten zouden vinden die dat willen betalen.
      Om een stoel 24/7 bezet te houden heb je normaal 5 full timers nodig. Dat heb ik geleerd uit een vakantiejob ooit. Die job was niet slecht betaald, maar toch wist ik toen al dat ik die liever niet zou doen. Dus respect voor iedereen die in een sector werkt waar dit nodig is zoals verpleegsters, politie, brandweer, maar ook procesindustrie.
      ik vind het helemaal niet evident om op zondag te werken of op dagen als Kerstmis.

Dus wil ik nog wel eens zien of dit er ooit komt voor TV.

Mijn buur had een probleem met zijn Belgacom telefoonlijn (en dat is een verzekeringskantoor). Er bleek een defect onder het trottoir te zitten, en het heeft dus 14 dagen geduurd eer het opgelost was. Dat vind ik dan week iets te lang!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ze zouden het eigenlijk moeten uitbetalen en hopen dat de klant nog papieren uittreksels krijgt ... kost u meer aan uittreksel als dat het opbrengt.
        En wie laat er zijn uitreksels nog opsturen?

Ik heb een bank waar ik 5 ct KRIJG per verrichting op een gratis rekening.

Comment

Dus jullie vinden het normaal dat iemand op een ongemanierde toon zegt ga maar bij de buren kijken ipv u te helpen. En dus ook als je iets gratis aangeboden krijgt dat je erachter af blijkbaar toch moet voor betalen??? Amai... Dus uw lens is stuk, je belt of gaat naar de winkel van aankoop. Men zegt leen maar een objectief bij de buren. Je doet dat dan maar? Of men leent u een objectief, helemaal voor niets en achteraf krijg je plots wel een factuur??? Normaal zeker? Iemand werkt hier misschien voor telenet of krijgt het allemaal voor niets??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ik stel voor dat al wie zo veeleisend is, ook zelf eens in zo'n dienst gaat werken en 24/24 ten dienste van de klant staat.
            Ziekenhuizen.
            En daar is ook overal een tekort aan personeel wegens de te hoge kosten.

Alle medische hulpdiensten, de Mug enz. enz.
            De brandweer.

De politie.
            De patholoog of de wetsdokter.

Nog?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Daar heb je gelijk in theokus, kben zelf trouwens verpleger, overal tekorten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Mee eens, Verseg! 't Is al erg genoeg om tijdens normale werkuren voor (bepaalde) "assertieve klanten" te werken.
                Zatte klanten, gedrogeerde.... enz. enz.
                Of voor futiliteiten om 03:00 uur 's nachts...
                (dingen die kunnen wachten tot 's anderendaags)
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr ZERO Bekijk bericht
                  Dus jullie vinden het normaal dat iemand op een ongemanierde toon zegt ga maar bij de buren kijken ipv u te helpen. En dus ook als je iets gratis aangeboden krijgt dat je erachter af blijkbaar toch moet voor betalen??? Amai... Dus uw lens is stuk, je belt of gaat naar de winkel van aankoop. Men zegt leen maar een objectief bij de buren. Je doet dat dan maar? Of men leent u een objectief, helemaal voor niets en achteraf krijg je plots wel een factuur??? Normaal zeker? Iemand werkt hier misschien voor telenet of krijgt het allemaal voor niets??
                  Als ik daar in de helpdesk zat, en om 20h vraagt iemand waar hij NU naar de TV kan kijken, dan zou ik ook zeggen : bij de buren!
                  Sommige mensen denken dat ze bij een helpdesk ineens dubbel arrogant moeten worden.

Als Telenet zo erg is voor jou, probeer Belgacom dan eens hé.

Comment

Daar heb je gelijk in theokus, kben zelf trouwens verpleger, overal tekorten
                    Alle respect jong
                    Kan daar over verder "preken" maar ja dat past niet in dit topic
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

@ theokus, merci
                      @tommie, ik heb niet gebeld om 20h en ook niet gevraagd waar dat ik nu tv kan kijken. Digibox was volgens ons stuk gegaan en nadien gebeld om te vragen wat we kunnen doen, als je dan het antwoord krijgt ga maar bij de buren kijken dan ben je in mijn ogen toch niet klantvriendelijk. Betaal anders genoeg ervoor ...

Comment

Het was anders toch de beste oplossing om de voetbal wedstrijd te zien, mits de buren ook prime hebben en je overweg kunt met de buren. Lolletje natuurlijk.

Het is uiteraard vervelend als je zo iemand aan de lijn krijgt en zeker omdat je belt met een voor jou vervelend probleem.
                        Ze zijn niet allemaal zo hoor, ik krijg veel te maken met de helpdesk van telenet ivm met mijn job en over het algemeen gaat het altijd goed.
                        Als ik merk dat ik een sikkeneurig iemand aan de lijn krijg verbreek ik gewoon de verbinding en bel ik terug.
                        Je krijgt zelden dezelfde persoon aan de lijn.
                        In uw geval maakte dat niet uit natuurlijk omdat uw probleem simpelweg niet op te lossen was. Dat is gewoon pech hebben.
                        Ik heb zelf ook een defecte box gehad op zaterdag en uiteraard ook gebeld, maar de dichts bij zijnde servicepunt was al dicht en een andere winkel zou ik net niet kunnen redden.
                        Ze hebben die winkel gecontacteerd en ik kon daar diezelfde avond nog naar toe voor een wissel. Dat was geen uur natuurlijk maar toch een kwartier later dan sluitingstijd.
                        Dus soms gaat het goed en soms .......

Ruud
                        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Digibox was volgens ons stuk gegaan en nadien gebeld om te vragen wat we kunnen doen, als je dan het antwoord krijgt ga maar bij de buren kijken dan ben je in mijn ogen toch niet klantvriendelijk. Betaal anders genoeg ervoor ...
                          Of zo'n zin gepast is of niet kan niemand hier zeggen, je moet daarom het volledige gesprek gehoord hebben en dan kan je pas uitmaken of het past of niet.
                          Ge kunt zoiets al lachend zeggen, uit frustratie omdat de klant u uitkaffert of als hulp om toch te zeggen dat er buiten dit nog leven op aarde is en je met wat goede wil het WE wel zal overleven.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Uit nieuwsgierigheid...
                            Bekijken jullie die opgenomen programma's later nog eens? Als ik 1 keer iets gezien heb, nou, dan heb ik het wel gezien hoeft niet nog eens dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                              Uit nieuwsgierigheid...
                              Bekijken jullie die opgenomen programma's later nog eens? Als ik 1 keer iets gezien heb, nou, dan heb ik het wel gezien hoeft niet nog eens dan.
                              Als wij iets opnemen is dat om later 1 maal te bekijken en dan te wissen.
                              Ik heb geen behoefte om programma's die elke 10 minuten onderbroken worden met 10 minuten reclame te bewaren.

Als er dan toch iets is dat ik graag bewaar voor later dan koop ik de serie op DVD. Bvb Planet earth of De weg naar het avondland. DVD kwaliteit zonder reclame.

mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                                Uit nieuwsgierigheid...
                                Soms iets van TCM, MGM of canvas (maar heb dan ook maar pas DigTV) .
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

Comment

Working...