Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet digicorder om zeep ... grrr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet digicorder om zeep ... grrr

Overlaatst ook voorgehad. Ook toen dat die nieuwe update eraan kwam. Mijn pa belt naar Telenet om te melden dat de digicorder het niet meer doet ( wel op een zondag ). Vraagt wat hij nu moet doen omdat wij Prime Sport hebben en die avond was een belangrijke voetbalmatch op prime. Diegene aan de telefoon zei doodleuk, dan moet je maar bij de buren gaan kijken dit is toch geen service??? Volgende dag bij verdeler wel gratis nieuwe digicorder kunnen ophalen en als compensatie 1 maand gratis prime film gekregen oké dat was wel leuk, enkel bij de maandelijkse rekening hadden ze die Prime wel aangerekend dus weeral bellen omdat in orde te maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
      Kwaliteit van de digicorders is inderdaad niet om over te stoefen, ik zit nu aan het derde toestel op iets meer dan 4 jaar tijd, gelukkig huurde ik het en werd het kostenloos vervangen, als ik de toestellen had moeten kopen was het een dure grap geweest.
      Enkele weken geleden de defecte gratis kunnen omwisselen voor een nieuw model, hopelijk haar dit wat langer mee, maar het lijft vervelend dat je telkens al je opnames kwijt bent.
      En die van mij wil maar niet kapot gaan, dat is nu al 3 jaar, en dat ding blijft maar werken..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr ZERO Bekijk bericht
        Mijn pa belt naar Telenet om te melden dat de digicorder het niet meer doet ( wel op een zondag ). Vraagt wat hij nu moet doen omdat wij Prime Sport hebben en die avond was een belangrijke voetbalmatch op prime. Diegene aan de telefoon zei doodleuk, dan moet je maar bij de buren gaan kijken dit is toch geen service???
        Wat wil je dat die gast u anders zegt? "Mijnheer, ik kom u in mijn vrije tijd snel een nieuwe brengen."?
        Als je op een zondagavond pech hebt met je diepvries, TV, wasmachine, ... krijg jij dezelfde avond nog een technieker vast? Die is anders ook betaald.
        Het is vervelend dat je Digicorder stuk is maar levensnoodzakelijk is dat nu toch ook niet?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Wat wil je dat die gast u anders zegt? "Mijnheer, ik kom u in mijn vrije tijd snel een nieuwe brengen."?
          Als je op een zondagavond pech hebt met je diepvries, TV, wasmachine, ... krijg jij dezelfde avond nog een technieker vast? Die is anders ook betaald.
          Het is vervelend dat je Digicorder stuk is maar levensnoodzakelijk is dat nu toch ook niet?
          En je kan nog analoog kijken.
          Of via DVB-T.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            En je kan nog analoog kijken.
            Of via DVB-T.
            Nu ja ... analoog naar Prime kijken zal al wat moeilijker gaan.
            Maar dan nog, dan heb je de buren toch.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Je mag een keer uitleggen hoe je dat doet met een digi-recorder van Telenet
              Simpel: Hauppage HD PVR. Opnames in 720p.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CrisM Bekijk bericht
                Hoe zit dat praktisch in elkaar Cris?
                En hoe kan die HauppaUge die HD van de kabel plukken?
                ================================================== =
                Heb even gekeken op hun site en dat schijnt te werken
                Bedankt voor deze zeer interessante tip.
                Last edited by theokus; 15 juni 2012, 00:17.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Nu ja ... analoog naar Prime kijken zal al wat moeilijker gaan.
                  Maar dan nog, dan heb je de buren toch.
                  Juist.
                  Ik val mijn buren liever niet lastig...
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

O.a.
                    Maar je kan er toch ook direct een hdd recorder met dvd brander op de scart aansluiting aanhangen.
                    Ok, kwaliteit is iets minder misschien.
                    Maar als je het via je pc en andere omwegen alsnog op dvd gaat branden gaat de kwaliteit op een gewone tv toch hetzelfde zijn hoor.
                    Ik heb er hier geen klagen over in ieder geval. EN je hebt het meteen op dvd.

Ruud
                    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr ZERO Bekijk bericht
                      Overlaatst ook voorgehad. Ook toen dat die nieuwe update eraan kwam. Mijn pa belt naar Telenet om te melden dat de digicorder het niet meer doet ( wel op een zondag ). Vraagt wat hij nu moet doen omdat wij Prime Sport hebben en die avond was een belangrijke voetbalmatch op prime. Diegene aan de telefoon zei doodleuk, dan moet je maar bij de buren gaan kijken dit is toch geen service??? Volgende dag bij verdeler wel gratis nieuwe digicorder kunnen ophalen en als compensatie 1 maand gratis prime film gekregen oké dat was wel leuk, enkel bij de maandelijkse rekening hadden ze die Prime wel aangerekend dus weeral bellen omdat in orde te maken
                      'k Vraag me af wat al die rode smileys daar staan te doen !
                      Welke "service" had je eigenlijk in gedachten als het mogen afhalen van een nieuwe digicorder binnen de nul uur ("business hours" maar ook op zaterdag) blijkbaar "geen service" is .
                      Zou een 24*7 binnen je verwachtingspatroon vallen dan ?
                      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                      Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                        Zou een 24*7 binnen je verwachtingspatroon vallen dan ?
                        Als die match belangrijk is, dan wil je toch niet meer dan 5 minuten missen...

Dus, 24/7 en techniekers uitgerust me zwaailicht en sirene zodat ze snel door het verkeer geraken, en een Telenet afdeling in elke brandweerkazerne.

Effe serieus nu. Wat een gedoe om een opname van de digicorder op een andere drager te krijgen. Dat doe je toch niet regelmatig.
                        Als ik een film echt wil, dan zal ik hem wel kopen of 'lenen'.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Dus, 24/7 en techniekers uitgerust me zwaailicht en sirene zodat ze snel door het verkeer geraken, en een Telenet afdeling in elke brandweerkazerne.
                          Ik stel voor dat al wie zo veeleisend is, ook zelf eens in zo'n dienst gaat werken en 24/24 ten dienste van de klant staat.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik stel voor dat al wie zo veeleisend is, ook zelf eens in zo'n dienst gaat werken en 24/24 ten dienste van de klant staat.
                            Mee eens, Verseg! 't Is al erg genoeg om tijdens normale werkuren voor (bepaalde) "assertieve klanten" te werken.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Heb ik ooit gedaan en soms is het echt niet plezant maar meestal wel een uitdaging .
                              Alleen... de rekening die we de klant presenteerden om zo'n dienst te verzekeren was ook niet van de poes. Amaai mijn frak!
                              Ik denk niet dat onze digitale TV-aanbieders veel klanten zouden vinden die dat willen betalen.
                              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                              Oók wandelen met GPS?

Comment

en dan nog een korting willen op de rekening.
                                dat is een korting van 5 uur geen prime op 30 dagen.
                                even rekenen:
                                30*24=720 uur
                                720 gedeeld door 5 is dan een 144 ste deel van de maand
                                één 144 ste deel van de rekening van prime is dan
                                24,95:144= 17 CENT.

succes ermee.
                                Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Working...
                                X