Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik had Comfortnet XL: 30 Mbps down/ 1,25 Mbps up, en dat voor 51 Euro/maand.
Nu met Basic Internet heb ik 30 Mbps down/ 2,5 Mbps up, en dat voor slechts 31 Euro/maand !!
Maar die smeerlappen van Telenet zullen het natuurlijk niet komen zeggen dat je 20 Euro teveel betaalt voor minder
Bovenstaande spookte al lang door mijn hoofd en vandaag vond ik op "Mijn Telenet" de mogelijkheid om te veranderen.
Onmiddellijk omgeschakeld van Expressnet naar Basic. Zelfde snelheden en volumes, maar wel 19 euro goedkoper.
Net ook eens naar Telenet gebeld, ik had een business Fiber M abo, zogezegd met extra snelle hulp wanneer er problemen zijn, éénmaal nodig gehad in het weekend maar als antwoord gekregen dat de reparatie pas op maandag kon gebeuren. ( Daar betaalde ik dus blijkbaar 15€ + BTW per maand voor bij ) ik heb een Fibernet Shake abo aangevraagd, met als enge verschil dat de "zogezegde binnen de 24 uren extra hulp" wordt aangepast naar particuliere gebruikers, en mijn uploadsnelheid zakt van 5 Mbps naar 4 Mbps. Ik betaal dus nu 20€ ong per maand minder, op een jaar tijd is dat toch een 240€. Wat wel straf is, met mijn business fiber M abo had ik een maximale download van 500 GB, nu met de goedkopere formule onbeperkt . . . begrijpe wie begrijpe kan . . . ?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik had Comfortnet XL: 30 Mbps down/ 1,25 Mbps up, en dat voor 51 Euro/maand.
Nu met Basic Internet heb ik 30 Mbps down/ 2,5 Mbps up, en dat voor slechts 31 Euro/maand !!
Maar die smeerlappen van Telenet zullen het natuurlijk niet komen zeggen dat je 20 Euro teveel betaalt voor minder
Wij zijn zelfs verleden maand van Fibernet Shake, naar Basic Shake overgestapt.Als ge op pensioen bent mag het allemaal wat trager en vooral goedkoper.
En ik ondervind, dat er weinig vershil op zit voor gewoon te surfen en film kijken en gamen op het internet doen wij niet.....dus.
Op 11 september wordt de teller op terug nul gezet, en we hebben nu nog maar 20% verbruikt van die 100 Mb.
Vroeger moest je wel 50€ betalen als je naar een lager tarief overschakelde, maar dat is nu gratis.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Misschien komt binnenkort de aap uit de mouw en lappen ze ons een nieuwe modem aan ons broek.
Ik heb weinig vertrouwen in dat volkske.
Dat is ook zo, heb daar bevestiging over gekregen van een telenet technicus die bij mij was, gratis voor trouwe gebruikers, vooral de harde schijf zou veel betrouwbaarder zijn dan in de huidige modems. Vanaf oktober zou het kunnen.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Dat is ook zo, heb daar bevestiging over gekregen van een telenet technicus die bij mij was, gratis voor trouwe gebruikers, vooral de harde schijf zou veel betrouwbaarder zijn dan in de huidige modems. Vanaf oktober zou het kunnen.
In zo'n telenet router zit toch geen harde schijf ???
In zo'n telenet router zit toch geen harde schijf ???
Polleke, sorry, heb me vergist, ik had het over hun digicorders . . .
Polleke, sorry, heb me vergist, ik had het over hun digicorders . . .
Dat had ik eigenlijk wel door ... Maar die dingen mogen inderdaad stukken betrouwbaarder. Zelfs een zonder harde schijf haalt de 5 jaar niet eens...
Die dingen komen trouwens van ADB, net zoals de oude INDI gevallen.
Net gebeld naar telenet, ze kunnen mijn abo doen zakken in prijs ALS ik ook digitale tv neem, ding is en blijft dat ik helemaal geen digitale tv wil hebben en dan kunnen ze niets doen
Oorspronkelijk geplaatst door SonjabelgiumBekijk bericht
Net gebeld naar telenet, ze kunnen mijn abo doen zakken in prijs ALS ik ook digitale tv neem, ding is en blijft dat ik helemaal geen digitale tv wil hebben en dan kunnen ze niets doen
En waarom geen digitale TV? Wat houd je tegen?
Wij zijn zelfs verleden maand van Fibernet Shake, naar Basic Shake overgestapt.Als ge op pensioen bent mag het allemaal wat trager en vooral goedkoper.
En ik ondervind, dat er weinig vershil op zit voor gewoon te surfen en film kijken en gamen op het internet doen wij niet.....dus.
Op 11 september wordt de teller op terug nul gezet, en we hebben nu nog maar 20% verbruikt van die 100 Mb.
Vroeger moest je wel 50€ betalen als je naar een lager tarief overschakelde, maar dat is nu gratis.
Goed gezien: wanneer je geen films in hoge resolutie hoeft te zien of spellen dan is 50 mb overbodig. Ik heb zelf een echte snelheid via glasvezel netwerk van 50 mb en voorheen 2 mb, ik merk bij gewoon surfen geen verschil.
De kosten bij mijn provider zijn € 35 De snelheid van 2 mb (€22) wordt niet meer aangeboden door mijn provider.
Comment