Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet nog sneller vanaf 24 juni.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet nog sneller vanaf 24 juni.

Last Result:
    Download Speed: 56941 kbps (7117.6 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 3830 kbps (478.8 KB/sec transfer rate)
    Latency: 5 ms
    vrijdag 8 juni 2012 17:25:44
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Thx voor de info Geert, bij mij gaat de verandering in op 24/06 lees ik in mijn mail. Tot op heden steeds kunnen downloaden aan 8MB/s (Business Fibernet L, nu 70Mbs downloadsnelheid) maar het mag altijd sneller uiteraard .
      Dit wordt dan in mijn geval 80MPS download en 5MPS upload. Mijn datavolume blijft echter beperkt tot 1TB.

Comment

Last Result:
        Download Speed: 20446 kbps (2555.8 KB/sec transfer rate)
        Upload Speed: 1161 kbps (145.1 KB/sec transfer rate)
        Latency: 5 ms
        vrijdag 8 juni 2012 17:49:41

Download moet tegen de 30 zijn.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Thx voor de info Geert, bij mij gaat de verandering in op 24/06 lees ik in mijn mail. Tot op heden steeds kunnen downloaden aan 8MB/s (Business Fibernet L, nu 70Mbs downloadsnelheid) maar het mag altijd sneller uiteraard .
          Dit wordt dan in mijn geval 80MPS download en 5MPS upload. Mijn datavolume blijft echter beperkt tot 1TB.
          Dat geldt dan voor als je eens thuis bent Vincent ?
          Wat kan je halen als je ergens op één van je werven aan de andere kant van de wereld zit ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Dat geldt dan voor als je eens thuis bent Vincent ?
            Wat kan je halen als je ergens op één van je werven aan de andere kant van de wereld zit ?
            Momenteel in Borneo en de snelheid van het internet hier in het hotel is een duizelingswekkende snelheid van ca. 15kb/s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Momenteel in Borneo en de snelheid van het internet hier in het hotel is een duizelingswekkende snelheid van ca. 15kb/s
              Is dat soms aangepast aan de snelheid van werken van de bevolking.

Hoe doen die bedrijven dat daar eigenlijk ? Welke snelheden halen deze daar, dat vraag ik mij soms af.

Comment

Hier is het zo te zien ook al in orde. Basic:

www.benbammens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Is dat soms aangepast aan de snelheid van werken van de bevolking.

Hoe doen die bedrijven dat daar eigenlijk ? Welke snelheden halen deze daar, dat vraag ik mij soms af.
                  Wel, de snelheid rond de middag zou 0kb/s moeten zijn , dan ligt iedereen hier een uurtje waterpas. Enkel naar het toilet gaan kan men alleen (en dan nog ).
                  Voor de rest een prima streek, maandag terug naar Java voor enkele dagen.

Eigenlijk gebeurt hier alles met smartphones, meestal Blackberry zoals in zoveel landen in deze regio. BB-messenger is immens populair, de prijs voor een data-abonnement is heel redelijk in prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benbammens Bekijk bericht
                    Hier is het zo te zien ook al in orde. Basic:

Dan zal ik maandag ook maar eens "basic" aanvragen. Ik heb nu dezelfde snelheid met expressnet. Downloadvolume is hier maximaal 500Mb/maand en ik ben toch maar 3 maand per jaar thuis.
                    In Spanje betaal ik per maand 45€ voor 5Mbps + 15€ voor gebruik van de vaste lijn van Telefonica.

Comment

Onbeperkt downloaden, vergeet dat maar. Bij Telenet is het 'vrij' downloaden. Hier wordt gekeken naar het gemiddeld verbruik van de klanten, als je er over gaat dan krijg je een waarschuwing en kunnen ze je op langzame modus zetten. Heb ik al een aantal keer gehad, ben ik weer aant downloaden en erna mailtje schele zever dat vrij downloaden !

Comment

En hoe veel GB haal je dan binnen voor ze je kraan dicht draaien?

Comment

Paar 100gb, maar daar geraken velen niet aan. Maar dat is dan enkel S'nachts gedownload. Doorheen de dag moet je niet proberen 100gb te downloaden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                            Dan zal ik maandag ook maar eens "basic" aanvragen. Ik heb nu dezelfde snelheid met expressnet. Downloadvolume is hier maximaal 500Mb/maand en ik ben toch maar 3 maand per jaar thuis.
                            In Spanje betaal ik per maand 45€ voor 5Mbps + 15€ voor gebruik van de vaste lijn van Telefonica.
                            Ik had Comfortnet XL: 30 Mbps down/ 1,25 Mbps up, en dat voor 51 Euro/maand.
                            Nu met Basic Internet heb ik 30 Mbps down/ 2,5 Mbps up, en dat voor slechts 31 Euro/maand !!
                            Maar die smeerlappen van Telenet zullen het natuurlijk niet komen zeggen dat je 20 Euro teveel betaalt voor minder
                            David Leemans
                            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Ik heb nog het oude Expressnet, een verbinding die niet meer in het aanbod van Telenet zit maar wel nog werkt.
                              De snelheden van dit pakket vinden, is als zoeken naar een naald in een hooiberg op de site van Telenet.
                              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                                Ik heb nog het oude Expressnet, een verbinding die niet meer in het aanbod van Telenet zit maar wel nog werkt.
                                De snelheden van dit pakket vinden, is als zoeken naar een naald in een hooiberg op de site van Telenet.
                                Zelf je werkelijke snelheid eens meten hé Jos. http://www.speedtest.net/

Comment

Working...
                                X