Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet nog sneller vanaf 24 juni.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet nog sneller vanaf 24 juni.

Telenet wordt nog sneller, deze middag een mail ontvangen dat Telenet de download versneld van 50 naar 60 Mb/sec en de upload van 2,5 naar 4 Mb/sec + daarboven wordt het downloadvolume opgetrokken van 100 GB naar omzeggens onbeperkt.

Snel internet wordt nog sneller!
    Over enkele dagen surf je een stuk sneller: da's dus nóg vlotter filmpjes kijken. Je kan ook bijna 2x sneller uploaden: handig, als je die fotoalbums wil delen! En, je geniet van onbeperkt volume - elke maand opnieuw!
    Je hoeft daar niets voor te doen en de prijs van je abonnement blijft uiteraard dezelfde.

Vandaag Vanaf 24 juni

Downloadsnelheid¹ 60 Mbps
    Uploadsnelheid¹ 4 Mbps
    Volume Vrij downloaden²

Wi-Free: overal gratis draadloos surfen.
    En wat als je onderweg bent? Over het hele land surf je nu al gratis³ via 1.200 Telenet-hotspots. Bovendien kun je ook nog eens bij 550.000 andere Wi-Free locaties terecht voor gratis internet. Ontdek Wi-Free in je buurt!

Re: Telenet nog sneller vanaf 24 juni.

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Telenet wordt nog sneller, deze middag een mail ontvangen dat Telenet de download versneld van 50 naar 60 Mb/sec en de upload van 2,5 naar 4 Mb/sec + daarboven wordt het downloadvolume opgetrokken van 100 GB naar omzeggens onbeperkt.
    Wel jammer voor mensen die nu al boven die snelheid zitten en waarschijnlijk niets
    in het verschiet hebben.

Maar het zal niet voor mijn zijn dus... ik heb nu géén 50.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Wel jammer voor mensen die nu al boven die snelheid zitten en waarschijnlijk niets
      in het verschiet hebben.

Maar het zal niet voor mijn zijn dus... ik heb nu géén 50.
      Ik denk dat ze er voor iedereen een schepje bovenop doen Theo, het gaat er hen immers om andere providers de loef af te steken en zo méér klanten binnen te halen, ik ben zeker geen vragende partij, maar wat snelheid erbij sla ik ook niet af.
      Last edited by Guest42; 7 juni 2012, 19:25. Reden: spelfout

Comment

Ik denk dat ze er voor iedereen een schepje bovenop doen Theo, het gaat er hen immers om andere providers de loef af te steken en zo méér klanten binnen te halen, ik ben zeker geen vragende partij, maar wat snelheit erbij sla ik ook niet af.
        Ah, ok.
        Ik heb nog geen mailtje gehad van Telenet
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Wat verandert er precies?

Basic internet klanten surfen met 30 Mbps maar liefst anderhalve keer sneller dan vandaag. Ze krijgen ook snellere upload (2.5 Mbps) en meer volume (100GB). Met dit instapproduct start internet van Telenet waar andere operatoren eindigen!

Fibernet krijgt een downloadsnelheid van 60 Mbps. Uploaden gebeurt tegen 4Mbps. Bovendien beschikken Fibernet- klanten voortaan over Vrij Downloaden.

Met Fibernet XL ben je met een snelheid van 120 Mbps niet in te halen. Meer goed nieuws: vanaf 24 juni verlagen we de prijs van dit product met 5 euro.

Ook onze zakelijke klanten worden getrakteerd: Business Fibernet M, L en XL krijgen een hogere download- (tot 120Mbps) en betere uploadsnelheid (5 Mbps).

bron :

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Moet ik nu veiligheidsgordels op mijn stoel installeren ?
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Nu nog een abonnement van €5/mnd voor wie die snelheid en dat volume niet nodig heeft ...
              blog

Comment

En wie voor UPLOAD snelheid kiest ... 50Mbit DL en 6Mbit up op VDSL ofwel 16 Mbit DL en 10Mbit up....

Oh ja, voor een pak minder geld dan TN, ECHT unlimited en (op uizondering van p25) geen geblokkeerde poorten.

Het blijft mij verbazen dat TN niet inzet op hogere uploadsnelheden, voor die prijzen moet dat toch kunnen.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Ah, ok.
                  Ik heb nog geen mailtje gehad van Telenet
                  Is in de mail beloofd voor 24 Juni, maar is hier en nu reeds een feit Theo.

Versturen van mail met bijlage is toch duidelijk merkbaar sneller hoor, amai.

Comment

Ik heb sinds vorige maand mijn abo verlaagd naar "basic". Daar heb ik nu zeker geen spijt van
                    www.benbammens.be

Comment

Laat me even zo reageren.

Download van 50 naar 60 kan me weinig maken. Bij surfen zal je dat amper merken, en bij het downloaden zal het verschil niet echt groot zijn.
                      Upload: geen problemen mee.
                      Limiet : ik ben nog maar één keer tegen de grens van 100 GB aan gelopen.

Prijs zou ik graag lager zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benbammens Bekijk bericht
                        Ik heb sinds vorige maand mijn abo verlaagd naar "basic". Daar heb ik nu zeker geen spijt van
                        Dat zit er natuurlijk wel aan te komen, dat de mensen massaal zullen overstappen naar een abo dat 20€ goedkoper is, met een download van 30 Mb/sec.....
                        Bovendien is de upload dan zelfs nog iets sneller dan Fibernet 50 voorheen.

Belgacom zal weer klappen krijgen denk ik, langs ons kanten is Telenet dig. TV reeds stukken beter qua beeld, en nu ook nog een mooie upgrade van internet, en ik verwacht nog iets, is Telenet mobiel niet hetzelfde als Base, die doen momenteel blijkbaar ook actie's.
                        Last edited by Guest42; 8 juni 2012, 08:51.

Comment

is Telenet mobiel niet hetzelfde als Base, die doen momenteel blijkbaar ook actie's.
                          Telenet Mobile zit bij Mobistar.
                          Voor bellen is Telenet Mobile vrij interessant voor de gemiddelde beller, voor data abbo's leven ze, zoals Mobistar, nog in de middeleeuwen.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Dat zit er natuurlijk wel aan te komen, dat de mensen massaal zullen overstappen naar een abo dat 20€ goedkoper is, met een download van 30 Mb/sec.....
                            Bovendien is de upload dan zelfs nog iets sneller dan Fibernet 50 voorheen.

Belgacom zal weer klappen krijgen denk ik, langs ons kanten is Telenet dig. TV reeds stukken beter qua beeld, en nu ook nog een mooie upgrade van internet, en ik verwacht nog iets, is Telenet mobiel niet hetzelfde als Base, die doen momenteel blijkbaar ook actie's.
                            De shake is wel maar 10€ goedkoper, en natuurlijk proberen ze om je 50€ activatiekosten aan te rekenen.
                            Met wat onderhandelen (dreigen dat je vertrekt) lukt het meestal wel om die 50€ niet te betalen, maar wees gerust... De grote hoop verandert niet en blijft gewoon betalen voor iets wat ze niet echt nodig hebben.

Wij geraken (met 4 tieners) slechts met moeite over de 100 GB, dus neem ik aan dat de gemiddelde gebruiker met één of 2 computers in huis meestal niet over de 30 GB geraakt, en dus perfect rond komt met een Basic aansluiting.

Comment

bij mij is het in ieder geval nog niet actief. Ik zeg er geen nee tegen zolang ze plots de prijs niet gaan verhogen ist goed.
                              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Working...
                              X