Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet nog sneller vanaf 24 juni.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet nog sneller vanaf 24 juni.

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
    Ik had Comfortnet XL: 30 Mbps down/ 1,25 Mbps up, en dat voor 51 Euro/maand.
    Nu met Basic Internet heb ik 30 Mbps down/ 2,5 Mbps up, en dat voor slechts 31 Euro/maand !!
    Maar die smeerlappen van Telenet zullen het natuurlijk niet komen zeggen dat je 20 Euro teveel betaalt voor minder

T'is overal hetzelfde hé GSM operatoren maken ook gretig gebruik van slapende contracten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr ZERO Bekijk bericht
      Onbeperkt downloaden, vergeet dat maar. Bij Telenet is het 'vrij' downloaden. Hier wordt gekeken naar het gemiddeld verbruik van de klanten, als je er over gaat dan krijg je een waarschuwing en kunnen ze je op langzame modus zetten. Heb ik al een aantal keer gehad, ben ik weer aant downloaden en erna mailtje schele zever dat vrij downloaden !
      Hangt er vanaf of je download tijdens de drukke of rustige perioden. Als je steeds tijdens de drukke periode's download krijg je een melding na ongeveer 200 a 300 Gb. Download je meestal s'nachts dan krijg je die melding na ongeveer 500 a 700 Gb.

Blijf je echter na de waaschuwing downloaden dan draaien ze enkel tijdens de drukke momenten de kraan wat dicht. Je kan blijven surfen maar downloaden zal veel trager lopen. Tijdens de rustige momenten overdag en s'nachts zetten ze de kraan dan terug open. Op je facturatiedatum wordt de meter gereset.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        En hoe veel GB haal je dan binnen voor ze je kraan dicht draaien?
        Hier heb je een overzicht van drukke en minder drukke periodes, zoals je kan zien kan je ook overdag tijdens rustige (groene) momenten downloaden :

Als ze de kraan hebben dicht gedraaid kan je tijdens die groene periode ook terug op volle snelheid downloaden.

mir

Comment

There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht

Comment

wat doe je met 500 Gb aan materiaal iedere maand?

Ruud
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                wat doe je met 500 Gb aan materiaal iedere maand?

Ruud
                Dat vraag ik me soms ook af En welk materiaal?
                En waar sla je dat allemaal op?

mir

Comment

Merci voor de uitleg MIr, het laatst dat ik had gekeken was het rond de 600gb.
                  Een HD film is al gauw 10-15gb, dus reken maar uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Zelf je werkelijke snelheid eens meten hé Jos. http://www.speedtest.net/
                    Tja, 't is in het verleden al bewezen dat die test nogal wisselvallige resultaten geeft.

Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Mijn provider http://www.on.nl/ komt met een internetsnelheid up- als downloadsnelheid van 500 Mb/s.
                      Maar wat moet je er mee?

ON.nl hete voorheen Onsneteindhoven,een coöperatieve glasvezelvereniging en in 2005 de eerste glasvezelprovider voor particulieren in Nederland. Deze vereniging is in stadsdeel Tongelre en de Gemeente Nuenen door bewoners opgericht om bij wijze van experiment een glasvezel netwerk te realiseren met zo’n laag mogelijke kosten voor de leden. Inmiddels is 70% van Eindhoven lid en 90% van Tongelre / Nuenen.
                      Last edited by Binnenuit; 11 juni 2012, 10:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Ik heb nog het oude Expressnet, een verbinding die niet meer in het aanbod van Telenet zit maar wel nog werkt.
                        De snelheden van dit pakket vinden, is als zoeken naar een naald in een hooiberg op de site van Telenet.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Tja, 't is in het verleden al bewezen dat die test nogal wisselvallige resultaten geeft.

Hier toch redelijk stabiel hoor Jos, en ze geven wat ze beloven.

Comment

Dit een test van enkele minuten geleden (wireless)

Downloaden van Usenet doe ik aan 9MB/s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                              Dit een test van enkele minuten geleden (wireless)

Downloaden van Usenet doe ik aan 9MB/s
                              Amai Vincent, en dat draadloos. Draadloos haal ik maar de helft.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                                Amai Vincent, en dat draadloos. Draadloos haal ik maar de helft.....
                                Telenet Business Shake L
                                Cisco router 4200
                                HP 8740w laptop
                                Afstand tss router en laptop: 2m met een muur tussen (snelbouw)

Inderdaad niet slecht, zelfs met een kabel rechtstreeks op de router kom ik op dezelfde downloadsnelheid van 9MB/s op Usenet.

Comment

Working...
                                X