Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste drum kopen. (beginner)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: eerste drum kopen. (beginner)

Rick Allen van Def Leppard speelt steeds met zo'n elektronisch geval (omdat ie wel moet) maar probeert het tegenwoordig terug met een gewoon drumstel. Wil ik mee zeggen dat zo'n elektronische drum vrij goed een gewoon drumstel benaderd.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

ja maar voor een deftige elektronische kom je er niet met 600euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
        ja maar voor een deftige elektronische kom je er niet met 600euro.
        ook juist
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

mar nu verder op de akoestische he

Comment

Kijk, neem een kijkje hier zodat je je een idee kan vormen of de verplaatsing van Aalst naar St. Niklaas wel de moeite waard is.
            Feit is dat je meer dan 3 setjes zal kunnen testen. x10 zal er al meer op trekken. Ik heb geen aandelen in de toko, maar ben zelf ooit overdonderd geweest toen ik indertijd met mijn man meeging op zoek naar zaken voor zijn drumstel.
            600€ kan misschien een beetje krap zijn voor een nieuwe set. Hoewel, je weet maar nooit met de acties die ze regelmatig doen.
            Maar de informatie, wat je zal horen aan verschillende geluiden enz...zijn gratis en kan je meenemen als je naar bv 2dehandssetjes gaat kijken.
            Last edited by Cookie; 20 mei 2012, 18:49.
            En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

mar nu verder op de akoestische he
              onze dochter van 16 heeft een pearl waar ze heel tevreden van is .ze heeft er eentje uit de reeks forum van pearl
              maar dat zit je al vlug aan een aankoop prijs van rond de 800€ of je zou er eentje op de kop kunnen tikken met korting uit deze reeks dan zit je rond de 707 €

wij hebben deze bij adams zelf in ittervoort gekocht het is natuurlijk niet bij de deur voor je, maar zeker een uitstapje waard er gaat daan een hele wereld van percusie open voor je en je mag ze steeds eens proberen.
              we hebben indertijd nu 4 jaar geleden voor een duurdere aankoop beslist en hebben er geen spijt van moest ze ooit willen stoppen zit je toch nog met een goed drumstel om verder te verkopen
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

hopelijk woon je niet in mijn straat en koop je een klassieke drum want ik zend de flikken op je af met je herrie

Comment

sjans dat het niet zoiets. zolang ik niet na 10u speel en niet boven de zoveel db zou jij toch niets kunnen doen.

Comment

Mijn zoon verkoopt zijn Pearl drumstel, ongeveer anderhalf jaar geleden gekocht.
                    Ik denk dat hij er geen 5 maal op gespeeld heeft, is dus nog in nieuwstaat,
                    vraagprijs is 500 euro, vrijblijvend te bezichtigen/testen
                    Kleur blinkend zwart

groeten, Fossil

Comment

en welk model is dit?

Comment

" Pearl Forum serie "
                        Dit drumstel bevat:

-22x18"bassdrum
                        -12x9"tom +rims
                        -13x10"tom +rims
                        -16x16"floortom +rims
                        -14x5,5"snaredrum

6-delige Hardware pack Pearl (700-serie)
                        -hi-hat stand H-72W
                        -snarestand S-70W
                        -voetpedaal P-120P
                        -cymbaalstand C-70W
                        -cymbaalboomstand B-70W
                        -drumkruk D-70W

Pearl cymbalen Pack (200CX Pearl)
                        -14"hi-hat
                        -16"crash
                        -20"ride

Groeten, Fossil

Comment

Heb eens raad gaan vragen bij een bevriende prof drummer. Hij heeft eens rond gezien en een van zijn vrienden heeft een Gretsch Blackhawk te koop , er liggen nieuwe vellen op, een stoeltje erbij , een extra symbool stand en hi hat,ride en crash symbal ook absdrumpedaal zit erbij. die vriend van mij heeft em gezien en zegt dat em in goede staat is en goed onderhouden is , doen of niet voor 500euro?

Comment

Heb eens raad gaan vragen bij een bevriende prof drummer. Hij heeft eens rond gezien en een van zijn vrienden heeft een Gretsch Blackhawk te koop , er liggen nieuwe vellen op, een stoeltje erbij , een extra symbool stand en hi hat,ride en crash symbal ook absdrumpedaal zit erbij. die vriend van mij heeft em gezien en zegt dat em in goede staat is en goed onderhouden is , doen of niet voor 500euro?
                            Gretsch is volgens mijn info een van de betere drumstellen...
                            nikon coolpix s9100

Comment

Een vriend..mag je altijd vertrouwen..tot hij er met je vrouw vandoor is..Daarom is het ook een vriend.
                              perman
                              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Hey,

heb sinds vandaag mijn drum!
                                heb een gretsch blackhawk via een vriendschappelijke drummer.
                                Splinternieuw. aan de (originele) vellen en de staat van de hardware en het hout te zien misschien een of twee keer op gespeeld. Voor 500euro met sabian cymbalen , extra boomstatief extra basdrumpedaal , 2paar stokken en stemmer.

ben er zeer blij mee

Comment

Working...
                                X