Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste drum kopen. (beginner)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste drum kopen. (beginner)

eerst even voorstellen. ik ben ken , een jongen van bijna 18. ben vroeger begonnen met gitaar als eerste instrument. al snel kwam hier piano bij. de laatste tijd speel ik ook steeds meer drum (bij vrienden. en ik merk dat dit mij ook wel ligt) nu zou ik mij graag mijn eerste druk kopen (heb nu wel een yamaha dd65 maar dit vind ik brol)
    voor mijn nieuwe drum
    - nieuw of tweedehands
    - maximum 600euro
    - muziekstijlen : een beetje vanalles (blues,rock,jazz,pop,metal,...)
    - wat kan ik hier nog aan toe voegen?

alvast bedankt
    grtz ken

Re: eerste drum kopen. (beginner)

Ga eens kijken bij Adam's in Diest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      inderdaad, daar heeft mijn zoon vorig jaar een zeer goede tweedehandse set op de kop kunnen tikken voor iets rond de 600 euro
      nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        inderdaad, daar heeft mijn zoon vorig jaar een zeer goede tweedehandse set op de kop kunnen tikken voor iets rond de 600 euro
        Een drummer in huis, het is iets, ondertussen heeft hij ook een Roland die met koptelefoon kan. :-)

Comment

Of bij Piens in Deinze
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
            Of bij Piens in Deinze
            Wegblijven daar, of in ieder geval zeer voorzichtig zijn.

Comment

Wegblijven daar, of in ieder geval zeer voorzichtig zijn.
              Waarom als ik vragen mag???
              perman

Comment

Een drummer in huis, het is iets, ondertussen heeft hij ook een Roland die met koptelefoon kan. :-)
                die van mij heeft zelf een hoofdtelefoon opgezet zodat zijn mama (want het drumstel staat bij zijn mama) er het meeste last van heeft ; hij is ook vorige week solo opgetreden in het cultureel centrum van hasselt (er staat een foto in evenementen, dat kon ik toch niet laten he)
                nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  Waarom als ik vragen mag???
                  Dat mag je zeker vragen, slechte ervaring gehad, enkele vrienden muzikant ook.

Comment

Diest? Deinze? TS is van Aalst....
                    Waarom het zo ver gaan zoeken als een eerste contact met drum ook korter in de buurt kan?
                    Key Music in Sint-Niklaas is zowat de tempel voor beginnende drummers en bespelers van andere instrumenten. Niet voor niets zijn er regelmatig bekende musicanten te bespeuren die hun materiaal gaan aanschaffen.
                    Van instapniveau tot al wat meer pro, van Pearl tot Zildjian,... je kan er je hartje ophalen.
                    Als je verschillende bekkens, snaredrums, .... hebt gehoord en voelt welk geluid je het fijnst vind, kan je ook in 2dehands op zoek gaan. Er worden heel wat mooie setjes via die weg tot bij een nieuwe eigenaar gebracht.
                    Een drummer in huis: heel erg fijn (maar niet in het begin als ze pas leren spelen)
                    En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht
                      Diest? Deinze? TS is van Aalst....
                      Waarom het zo ver gaan zoeken als een eerste contact met drum ook korter in de buurt kan?
                      Van mij mag hij zelfs in Aalst blijven...Maar of de keuzes (soorten, merken..e.d.) even groot zullen zijn?
                      perman

Comment

In Aalst weet ik niet of de keuze even groot zal zijn. Iets buiten Aalst, in Sint-Niklaas weet ik alleszins dat hij niet op een paar uurtjes zal buiten zijn en hij toch zeker een en ander zal opsteken; of het nu om elektronische of conventionele drums gaat.
                        En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Hey,

Enkele jaren geleden heeft mijn broer ook eens een drumstel gekocht, was meer als parade dan om erop te spelen.
                          Ik weet dat hij hem verkoopt omdat hij wat aan het veranderen is bij hem thuis.
                          (lees: orders van de vrouw )
                          HIj is wel van west vlaanderen in de buurt van brugge.
                          ik denk dat hij er 475 euro voor vraagt.
                          Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
                          De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
                            Hey,

Enkele jaren geleden heeft mijn broer ook eens een drumstel gekocht, was meer als parade dan om erop te spelen.
                            Ik weet dat hij hem verkoopt omdat hij wat aan het veranderen is bij hem thuis.
                            (lees: orders van de vrouw )
                            HIj is wel van west vlaanderen in de buurt van brugge.
                            ik denk dat hij er 475 euro voor vraagt.
                            Oeps... ik had niet gezien dat het om zo'n electrisch drumstel ging... die van mijn broer is nog een gewoon drumstel, als je erop slaat dat iedereen in een straal van 1 km wakker is...
                            Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
                            De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

hier in aalst is wel een winkel maar hier hebben ze slechts 3 modellen klaar om te testen. ziens in deze heb ik persoonlijk kwa prijs ook niet echt goede ervaring maar kwa service wel.
                              een electronische zie ik persoonlijk niet echt zitten. naar welke modellen kijk ik dan best uit ?

Comment

Working...
                              X