Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotmail deblokkeren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hotmail deblokkeren

Ik krijg hier een vrij wanhopige telefoon van een auteur (schrijver) die voor hem zéér veel belangrijke mails bewaart in hotmail en nu de melding krijgt dat zijn account om veiligheidsredenen geblokkeerd is. Om te deblokkeren moet er een code gestuurd worden naar een adres dat met *** opgevuld is en dat je zelfs niet kan wijzigen. Hij heeft zo een paar keer een code gekregen, maar kreeg steeds de melding dat die code reeds in gebruik is. Nu krijgt hij de melding dat het maximum aantal pogingen overschreden is.

Ik heb zo de indruk dat, als je problemen krijgt met een hotmail account je het min of meer mag vergeten. (ikzelf heb nooit veel vertrouwen gehad in die "soep").
    Die man is dus lichtjes in paniek.
    Zijn er oplossingen voor zijn probleem ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: Hotmail deblokkeren

Haha!! Klinkt me bekend in de oren.
    Dat van mij is ook geblokkeerd. Ook om veiligheidsredenen. Er werd teveel ingelogd van op verschillende locaties. Tja, vandaag thuis inloggen, in de namiddag ergens in Wallonië, 's avonds en de dag erna vanuit Frankrijk...

En deblokkeren blijkt mij ook al niet te lukken met de tips die ik krijg. Ik doe zelfs geen moeite meer om het te proberen...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Je kan dus hulp vragen via MS zelf en je krijgt na het invullen van een waslijst vragen een code om een nieuw paswoord in te geven? Ik heb de mail naar mij laten sturen (vermits de persoon zijn mail geblokkeerd zit), ik ben eventjes gaan kijken wat er via de link die ik kreeg gebeurde en........ te laat. Ik heb via teamviewer de link in zijn browser gekopieerd, maar dan krijg je de melding dat die link verlopen is, alhoewel ik nog helemaal geen nieuw paswoord ingegeven heb.
      Dus kunnen we helemaal van vooraf aan beginnen.
      Kan je achteraf je paswoord wijzigen in hotmail ?

Wat ben ik blij dat ik niet met die kleutertuin werk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        wat ben ik blij dat ik niet met die kleutertuin werk...
        pebkac.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          pebkac.
          Bedankt voor de ENORME hulp.

Het is intussen opgelost, tot mijn lichte verbazing had het hotmail systeem mijn e-mailadres ook opgeslagen zodat ik een mail om te vernieuwen kon opvragen.

Waar ik met de beste wil van de wereld niet bij kan is wel dat in eerste instantie enkel het geblokkeerde hotmail adres wordt vermeld om een code naartoe te zenden, beetje bizar niet ? (natuurlijk niet voor Leonidas )
          Gelukkig kan je dan toch nog via een omweg een ander adres opgeven.

En Voltigeur kan me altijd info vragen....
          Last edited by nete; 13 mei 2012, 11:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            Dat van mij is ook geblokkeerd. Ook om veiligheidsredenen. Er werd teveel ingelogd van op verschillende locaties. Tja, vandaag thuis inloggen, in de namiddag ergens in Wallonië, 's avonds en de dag erna vanuit Frankrijk...
            Klopt dat ? En dan maken ze reclame: overal en altijd uw mail ter beschikking
            Als het inderdaad klopt: te gek voor woorden.

Comment

Bedankt voor de ENORME hulp.
              Geen dank, hoor, graag gedaan. 't Is wel opvallend dat het vaak dezelfden zijn met problemen en ook dezelfden (maar dan anderen, kun je me nog volgen?) die nooit problemen hebben. Ik vraag me af hoe dat nou zo zou komen. Microsoft zal wel een zwarte lijst aanleggen waarschijnlijk en daarmee sommigen lekker dwarszitten.

Comment

Gaan we weer dezelfde discussie starten ? U bent ook de enige die op vragen die ik stel vrijwel steeds je standaard antwoord geeft, ik zou het appreciëren dat je dat in de toekomst achterwege laat.
                Trouwens, de vragen die ik hier nu en dan stel gaan voor 99% over problemen van anderen.
                Ik word zovéél om raad gevraagd dat ik niet ALLES uit mijn hoofd weet (zeker niet over de doolhof van Windows Live en co), en als je dan bij een geblokkeerde hotmail account als eerste (en op die plaats enige) optie de mogelijkheid krijgt om een link te laten sturen naar...... de geblokkeerde account , dan kan het zijn dat ik hier eens een vraag stel in de hoop een ander en nuttiger antwoord te krijgen dan het klassieke van u.
                Via via en na heel wat zoeken vind je dan een mogelijkheid om ook een ander adres in te brengen. Logisch lijkt me anders, maar voor u niet natuurlijk.
                Last edited by nete; 13 mei 2012, 16:02.

Comment

Trouwens, de vragen die ik hier nu en dan stel gaan voor 99% over problemen van anderen.
                  Natuurlijk, het is mij bekend dat jij bijna geen problemen hebt. Het is ook heel mooi dat je voor anderen de hete kolen uit het vuur wilt halen en in hun plaats komt klagen over Microsoft.

Comment

Natuurlijk, het is mij bekend dat jij bijna geen problemen hebt. Het is ook heel mooi dat je voor anderen de hete kolen uit het vuur wilt halen en in hun plaats komt klagen over Microsoft.
                    Meneer de allesweter, je zou toch echt beter hier en daar eens een nuttig antwoord geven in plaats van iedereen overal (ook in andere draadjes bedoel ik) met je zinloze commentaar te kleineren. Ik zou het waarderen als je niet steeds een topic waarin ik een vraag stel komt "bederven". Het kan me niet schelen dat je plat achterover gaat als je iets van "die sukkelaar" leest, maar bespaar ons dan je hatelijke commentaar.

Ik klaag trouwens niet over MS, die maken prima zaken, maar ik ga wel bijna plat als ik om een geblokkeerd account te deblokkeren als keuze krijg om een mail met een link te laten sturen naar de geblokkeerde account. Ja, dan maak ik misschien wel eens een kritische opmerking... Trouwens, leg me dan misschien eens uit wat gij daar zo superlogisch aan vind.
                    Last edited by nete; 13 mei 2012, 19:35.

Comment

Ik klaag trouwens niet over MS, die maken prima zaken, maar ik ga wel bijna plat als ik om een geblokkeerd account te deblokkeren als keuze krijg om een mail met een link te laten sturen naar de geblokkeerde account.
                      Ja, dat heb je nu al drie keer gezegd. Je hebt gewoon de verkeerde stappen gevolgd / keuzes gemaakt.

Comment

Ja, dat heb je nu al drie keer gezegd. Je hebt gewoon de verkeerde stappen gevolgd / keuzes gemaakt.
                        Nu gaan we 't weten zie...Leonidas gaat ons in de volgende aflevering laten weten hoe we het moeten doen..

Come and see next week..how you do it!!!
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                          Nu gaan we 't weten zie...Leonidas gaat ons in de volgende aflevering laten weten hoe we het moeten doen..

Come and see next week..how you do it!!!

Graag gedaan.

Comment

Waarom geef je dan bovenstaande niet als eerste antwoord ? Om eerst wat te stoken ?

Ik ben vertrokken vanuit de het opstartscherm van de geblokkeerde account (ik gebruik geen hotmail en ben daar dus niet in thuis) en dan kan ik slechts na een hele omweg ongeveer geraken waar de oplossing voorhanden is.
                            Maar een "normale" gebruiker gaat eerst klikken op de oplossing die aangereikt wordt op dat inlogscherm en daar kon ik een mailtje krijgen naar wat ik inderdaad al 3 keer geschreven heb en wat ik lichtelijk belachelijk vond. Vandaar mijn vraag op dit forum.

En ik heb de oplossing dan toch zelf gevonden, zelfs voor je je klassieke pebkac antwoord had gepost.
                            Last edited by nete; 13 mei 2012, 21:49.

Comment

Waarom geef je dan bovenstaande niet als eerste antwoord ?
                              Omdat jij nooit gewoon een vraag stelt maar meteen gaat rondschoppen.

Ik ben vertrokken vanuit de het opstartscherm van de geblokkeerde account (ik gebruik geen hotmail en ben daar dus niet in thuis) en dan kan ik slechts na een hele omweg ongeveer geraken waar de oplossing voorhanden is.
                              Maar een "normale" gebruiker gaat eerst klikken op de oplossing die aangereikt wordt op dat inlogscherm en daar kon ik een mailtje krijgen naar wat ik inderdaad al 3 keer geschreven heb en wat ik lichtelijk belachelijk vond. Vandaar mijn vraag op dit forum.
                              Slimmer en sneller is even te googlen als je er niet uitkomt. Ergens op de wereld is vast nog iemand anders wiens account afgesloten is.
                              "hotmail account closed" > de hierboven gemelde pagina in 20 seconden gevonden.
                              "hotmail geblokkeerd" (voor het geval je het liever in het Nederlands hebt) > dezelfde link gevonden binnen een minuut.

En ik heb de oplossing dan toch zelf gevonden, zelfs voor je je klassieke pebkac antwoord had gepost.
                              Knap hoor! Als je het iets sneller had gevonden had je ons je geklaag kunnen besparen.
                              Last edited by Leonidas; 13 mei 2012, 22:05.

Comment

Working...
                              X