Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotmail deblokkeren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hotmail deblokkeren

Zucht....

Je haalt wel altijd die stukjes uit mijn posts die je goed uitkomen om te bashen, maar hierop:

Maar een "normale" gebruiker gaat eerst klikken op de oplossing die aangereikt wordt op dat inlogscherm en daar kon ik een mailtje krijgen naar wat ik inderdaad al 3 keer geschreven heb en wat ik lichtelijk belachelijk vond. Vandaar mijn vraag op dit forum.

reageer je natuurlijk niet.

Nu, dit topic mag dicht. Zal me misschien toch een andere plaats moeten zoeken om nu en dan eens een software of hardware vraag te stellen.

En ik heb de vraag vooral zo snel gesteld omdat die man dus wel echt in paniek was.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Re: Hotmail deblokkeren

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      maar hierop:

Maar een "normale" gebruiker gaat eerst klikken op de oplossing die aangereikt wordt op dat inlogscherm en daar kon ik een mailtje krijgen naar wat ik inderdaad al 3 keer geschreven heb en wat ik lichtelijk belachelijk vond. Vandaar mijn vraag op dit forum.

reageer je natuurlijk niet.
      Hoezo reageer ik daar niet op?
      Slimmer en sneller is even te googlen als je er niet uitkomt. Ergens op de wereld is vast nog iemand anders wiens account afgesloten is.
      Je bent toch niet blind?

Comment

Working...
      X