Hallo allen,
Zijn hier kampeerders bekend met Camping Zorro in Kampenhout?
Als redelijk 'verse' kampeerders zijn we daar onze 1e en 2e lichting campingspulletjes gaan kopen. Toch enkele honderden euro's... en supervriendelijk onthaald door Vader, zoon en moeder Zorro.
1 campingkastje niet op voorraad maar dat zou nageleverd worden. Dus vol vertrouwen mee afgerekend met de rest.
Nu zijn we bijna 2 maand later en men kon niet zeggen wanneer dit kastje zou binnenkomen maar dat ik desgewenst mijn centen kon terugkrijgen van deze aankoop.
Omdat ik niet de laatste 2 weken voor mijn verlof achter een kastje wil zoeken heb ik dit online gevonden in een andere winkel en dan ineens ook besteld. Was zelfs nog goedkoper inclusief verzending en op 2 dagen thuis geleverd.
De volgende dag stop ik na mijn werk bij Zorro om dit te melden en mijn geld terug te vragen van dit kastje. De vriendelijke verkoopster haalt moeder Zorro erbij en die weet mij te zeggen dat dit kastje is toegekomen. Helaas zeg ik maar ik heb gisteren dat kastje ergens anders kunnen kopen en dat zoonlief mij gezegd had dat ik dit artikel kon annuleren wegens 'geen concrete leveringsdatum'.
Dus wordt zoonlief erbij gehaald en die krijgt van moeder Zorro al de rake opmerking dat er geen geld wordt teruggegeven en dat dit overmacht is...Zoonlief wil moeder nog duidelijk maken dat hij wel degelijk gezegd heeft dat we dit afgesproken hadden maar helaas, moeder werd bitsig en de kous was af.
Om het woord waardebon uit te spreken was zelfs geen tijd meer....
Nu zou men toch denken dat die mensen weten dat wij nog honderden of zelfs enkele duizenden euro's materiaal nodig hebben.... dat we nu zeker ergens anders gaan besteden...
en dat voor een kastje van 80 euro
't Is wel geen Harley Davidson deze keer maar ook ik ben blij dat ik mijn hart gelucht heb.
Greetz,
Bart
Zijn hier kampeerders bekend met Camping Zorro in Kampenhout?
Als redelijk 'verse' kampeerders zijn we daar onze 1e en 2e lichting campingspulletjes gaan kopen. Toch enkele honderden euro's... en supervriendelijk onthaald door Vader, zoon en moeder Zorro.
1 campingkastje niet op voorraad maar dat zou nageleverd worden. Dus vol vertrouwen mee afgerekend met de rest.
Nu zijn we bijna 2 maand later en men kon niet zeggen wanneer dit kastje zou binnenkomen maar dat ik desgewenst mijn centen kon terugkrijgen van deze aankoop.
Omdat ik niet de laatste 2 weken voor mijn verlof achter een kastje wil zoeken heb ik dit online gevonden in een andere winkel en dan ineens ook besteld. Was zelfs nog goedkoper inclusief verzending en op 2 dagen thuis geleverd.
De volgende dag stop ik na mijn werk bij Zorro om dit te melden en mijn geld terug te vragen van dit kastje. De vriendelijke verkoopster haalt moeder Zorro erbij en die weet mij te zeggen dat dit kastje is toegekomen. Helaas zeg ik maar ik heb gisteren dat kastje ergens anders kunnen kopen en dat zoonlief mij gezegd had dat ik dit artikel kon annuleren wegens 'geen concrete leveringsdatum'.
Dus wordt zoonlief erbij gehaald en die krijgt van moeder Zorro al de rake opmerking dat er geen geld wordt teruggegeven en dat dit overmacht is...Zoonlief wil moeder nog duidelijk maken dat hij wel degelijk gezegd heeft dat we dit afgesproken hadden maar helaas, moeder werd bitsig en de kous was af.
Om het woord waardebon uit te spreken was zelfs geen tijd meer....
Nu zou men toch denken dat die mensen weten dat wij nog honderden of zelfs enkele duizenden euro's materiaal nodig hebben.... dat we nu zeker ergens anders gaan besteden...
en dat voor een kastje van 80 euro

't Is wel geen Harley Davidson deze keer maar ook ik ben blij dat ik mijn hart gelucht heb.
Greetz,
Bart
Comment