Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Cashback actie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony Cashback actie

Ik noem het gewoon bedrieglijke praktijken.

2 weken terug kijk ik op de site van foto rubens voor de 70-200 2.8 G lens van sony. De lens stond 1699 euro getekend en er stond ook bij dat vanaf 3 mei er een cashback actie loopt waardoor je 200 euro terug betaald krijgt.

Nu kijk ik vandaag om deze lens te bestellen, blijkt die niet 1699 te kosten maar opeens 1999 euro

Heb dan maar eens verschillende site's bekeken en Art & Craft komt er alsnog als goedkoopste uit met een prijs van 1899 euro.

Toch vind ik het ronduit schandalig dat Sony een cashback actie lanceert om dan hun prijzen enorm op te trekken.

Ik denk er sterk aan om voor de Sigma te gaan ipv de Sony nu.
    Last edited by Dextro; 11 mei 2012, 16:42.
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
    https://500px.com/marnix_photography

Re: Sony Cashback actie

Volgens mij is de door jou beschreven methode meer regel dan uitzondering.
    Bij veel winkels kun je over de prijs onderhandelen, cashback of niet.
    Vertel de verkoper dat je de lens wil en er hooguit € 1699,- voor wil betalen.
    Dan mag hij beslissen of hij akkoord gaat of dat je naar de concurrent gaat.
    Grote kans dat hij even met z'n chef moet overleggen en daarna akkoord gaat.

Comment

Denk niet dat ze daar gaan in toehappen, is een algemene prijsstijging van sony uit.
      Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
      https://500px.com/marnix_photography

Comment

Is TOPFOTO.de geen oplossing ?

Is maar een stap over de grens. Trouwens destijds kwamen zelf tot in België om hun spullen van hieruit te verzenden, omdat dit voor hen goedkoper was.
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Spijtig dat je via een Sony Europe Retail Partner (SERP) moet gaan. Kleinere winkels vallen daardoor uit de boot .
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
          X