Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een kostbaar pakket veilig laten overkomen van uit de UK
Re: Een kostbaar pakket veilig laten overkomen van uit de UK
ter zijde, ik hoop dat ze het goed inpakken want mijn ervaring is dat de douane alles open trekt en sleurt wat uit de UK komt (drugscontrole denk ik)
daarbij kijken ze naar nie veel en zou je pakje wel eens geschonden kunnen aankomen
Re: Een kostbaar pakket veilig laten overkomen van uit de UK
Ik koop ook geregeld vanuit de UK, af en toe een horloge en vrij dikwijls modelbouwstukken. Alles verstuurd met de Royal mail en voorlopig nog geen problemen.
Ook eens voor een vriend een set uitlaten gekocht voor de motor en toen ging het mis. Gelukkig met Paypal betaald en toch de centen terug gekregen. Was net over de 800 euro. Mss is dat ook een optie?..
Comment