Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bpost - tweede aanbieding vragen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bpost - tweede aanbieding vragen

Oorspronkelijk geplaatst door meuwi Bekijk bericht
    hier ook wreed content van TNT!
    1ste pakket besteld op zondagavond om 20.00 (ong) woensdag avond 18.00hr ging de deurbel al,terwijl dinsdag een feestdag was!
    2de pakket besteld de zondag die volgde,weer rond 20.00hr,dinsdag om 11.00hr ging de bel,TNT met pakket!kwam vanuit zierikzee (nl),ik rij bijna een dag tot daar en zij kunnen het dan fabriceren en afleveren op die korte tijd!
    Koop eens een nieuwe wagen!
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
      Sorry, maar we betalen (rechtstreeks en via belastingen) voor een dienst, die door het bedrijf nauwgezet omschreven wordt. Mogen we dan niet verwachten dat die dienst geleverd wordt? En moeten we dan geen opmerking maken aan en over dat bedrijf? Als je ergens slecht gegeten hebt, dan zeg je dat aan de restaurateur, maar ook aan je kennissen. Ook ivm auto's gebeurt dit, GSMs, zelfs camera's...
      Je leeft nog in de middeleeuwen ...

Wie zegt dat ze geen dienst leveren ?

TS stelt een terechte vraag. Mijn antwoord daarop is is direct en correct. gewoon even het kantoor contacteren. Nagenoeg alle antwoorden die gegeven werden zijn louter grieven ... en heeft TS niets aan.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        Je leeft nog in de middeleeuwen ...

Wie zegt dat ze geen dienst leveren ?

TS stelt een terechte vraag. Mijn antwoord daarop is is direct en correct. gewoon even het kantoor contacteren. Nagenoeg alle antwoorden die gegeven werden zijn louter grieven ... en heeft TS niets aan.
        In de ME hadden ze nog geen fora op internet.

Het is wel duidelijk dat de dienstverlening van de post te wensen overlaat. Ik ben niet de enige die een pakje voor zijn deur heeft gevonden, dus heeft de bode niet eens de moeite gedaan om een briefje in de bus te doen. Zelfs de verdeling van de gewone post loopt niet zoals het hoort, sinds twee-drie jaar krijg ik elke week post voor nr 11 van elke andere straat in de buurt in mijn bus (ook huisnummer 11), dit is geen eenmalig voorval, maar een permanente situatie. Idem bij buren. We hebben dat al gemeld, zonder resultaat.

Als TS het briefje had bekeken, dan had hij gezien dat je de datum van de tweede aanbieding kunt vastleggen.

Ja, eenvoudige vragen worden hier braaf en vriendelijk beantwoord, maar zijn doorgaans ook de aanleiding voor een dikwijls onschuldige en leuke polemiek. De charmes van BD...
        D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

In de ME hadden ze nog geen fora op internet.

Het is wel duidelijk dat de dienstverlening van de post te wensen overlaat. Ik ben niet de enige die een pakje voor zijn deur heeft gevonden, dus heeft de bode niet eens de moeite gedaan om een briefje in de bus te doen. Zelfs de verdeling van de gewone post loopt niet zoals het hoort, sinds twee-drie jaar krijg ik elke week post voor nr 11 van elke andere straat in de buurt in mijn bus (ook huisnummer 11), dit is geen eenmalig voorval, maar een permanente situatie. Idem bij buren. We hebben dat al gemeld, zonder resultaat.

Als TS het briefje had bekeken, dan had hij gezien dat je de datum van de tweede aanbieding kunt vastleggen.

Ja, eenvoudige vragen worden hier braaf en vriendelijk beantwoord, maar zijn doorgaans ook de aanleiding voor een dikwijls onschuldige en leuke polemiek. De charmes van BD...
          ik voel me opper gelukkig dat het steeds bij de anderen voor valt .
          Discussie gesloten
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Weet er iemand of je dan ook de dag kan kiezen ???
            Ja.

Heb je geen briefje gehad met de keuze en telefoonnummer?
            Bij dat laatste kan je dat afspreken.

Ik was niet thuis toen de postbode langskwam om pakje af te geven. Waar kan ik dit gaan ophalen?

•In geval van afwezigheid stopt de postbode een afwezigheidsbericht in de brievenbus. U hebt drie mogelijkheden om het pakje in ontvangst te nemen:
            •U heeft 15 dagen de tijd om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat.
            •U kunt aan een derde persoon vragen om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat. De persoon die de zending afhaalt, neemt het door de bestemmeling ingevulde en ondertekende afwezigheidsbericht mee.
            U kunt aan onze klantendienst op het nummer 022/012345 vragen of de postbode een 2e keer op hetzelfde adres kan langskomen met het pakje.
            Last edited by VerSeg; 9 mei 2012, 13:17.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              Ik heb al meegemaakt dat er zo'n briefje in de bus stak 'u was niet aanwezig op ... om xxxx uur ', terwijl er zeker wel iemand thuis was ! Soms denk ik dat ze die briefjes op voorhand schrijven, omdat het teveel werk is om te bellen en te wachten !
              Hier ook al meegemaakt, vooral bij een vervanger tijdens de vakanties ... ook eens gebeld met de postmeester en te horen gekregen dat die wel degelijk gebeld had.
              Toen ik er op aandrong dat dit niet kon heeft hij het nagevraagd aan de betreffende persoon ... reden was "er stond geen wagen voor de deur, ik ging er van uit dat er niemand was".
              Heb dan ook gevraagd of hij wist waar een garagepoort voor diende en wat daar eventueel achter zou kunnen staan.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Ik heb het al voorgehad dat er een auto op de oprit stond, maar ze zeker waren dat er niemand thuis was.

Juist nog een brief gehad voor hetzelfde huisnummer als het mijne, maar wel in een straat in een andere wijk !

Ik krijg ook het idee dat de post maar om de 2 dagen komt en de post wordt 'opgespaard' zodat ze niet elke dag overuren moeten doen.
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Sorry, maar we betalen (rechtstreeks en via belastingen) voor een dienst, die door het bedrijf nauwgezet omschreven wordt. Mogen we dan niet verwachten dat die dienst geleverd wordt? En moeten we dan geen opmerking maken aan en over dat bedrijf? Als je ergens slecht gegeten hebt, dan zeg je dat aan de restaurateur, maar ook aan je kennissen. Ook ivm auto's gebeurt dit, GSMs, zelfs camera's...
                  Mag je dan geen commentaar geven op een slechte dienstverlening ? We betalen er toch voor ?

t Is al erg genoeg dat we niet mogen kiezen wie onze post bestelt.

Als ik op t werk mijn werk niet naar behoren doe, krijg ik ook onder mijn voeten.

Ik denk dat Bpost nog het enige bedrijf met een 'overheidsmentaliteit' is in heel Belgie.

Comment

Ik denk dat Bpost nog het enige bedrijf met een 'overheidsmentaliteit' is in heel Belgie.
                    Ik ken er nog één, Johan.
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Juist. behalve misschien nog al de rest van de veralgemeningen

komen jullie goed overeen met je postbode?
                      want ik heb nog nooit wantoestanden meegemaakt zoals hier beschreven
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Mag je dan geen commentaar geven op een slechte dienstverlening ? We betalen er toch voor ?
                        In Frankrijk mag je dat ZEKER niet, want dan ben je helemaal gezien.
                        (Is eigenlijk met alle overheidsdiensten zo hier)

25 april 2012, pakketje opgestuurd naar mijn moeder in België. Extra betaald voor "prioritaire" (extra-snel) bovenop de prijs van het versturen. Totaal : 27 euro voor 1,2 kilo.
                        Wel, vandaag, 9 mei 2012, is dat pakketje aangekomen bij mijn moeder.

Als ik dan ga "reclameren" bij het postkantoor zeggen ze vriendelijk maar cordaat dat ik nog tevreden mag zijn dat het uberhaupt aangekomen is. En dan volgt er nog achter ... "les belges" op een toontje dat niet mis te verstaan is.
                        Touch the Earth...Gently
                        www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Ja.

Heb je geen briefje gehad met de keuze en telefoonnummer?
                          Bij dat laatste kan je dat afspreken.

Ik was niet thuis toen de postbode langskwam om pakje af te geven. Waar kan ik dit gaan ophalen?

•In geval van afwezigheid stopt de postbode een afwezigheidsbericht in de brievenbus. U hebt drie mogelijkheden om het pakje in ontvangst te nemen:
                          •U heeft 15 dagen de tijd om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat.
                          •U kunt aan een derde persoon vragen om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat. De persoon die de zending afhaalt, neemt het door de bestemmeling ingevulde en ondertekende afwezigheidsbericht mee.
                          U kunt aan onze klantendienst op het nummer 022/012345 vragen of de postbode een 2e keer op hetzelfde adres kan langskomen met het pakje.
                          Ja, dat heb ik goed gelezen, en meestal ga ik of mijn vrouw het pak in het postkantoor afhalen.
                          Op het postkantoor ZELF - ja, dat is ook UW postkantoor Verseg ! - konden ze mijn vraan NIET beantwoorden.
                          Ge moet naar dat nummer bellen, meneer.....

OK, dat kan ik ook lezen, maar is dat om een 2de afleveringspoging te bestellen, of kan je dan daadwerkelijk zeggen, kom bv. op woensdag 9 mei want dan ben ik zeker thuis.... ???

Enfin, de volgende keer bel ik gewoon eens en ik vraag het.

Kunnen ze geen exacte dag beloven, dan gaan we weer naar de post.

Nu ik moet zeggen dat ONZE postbode altijd aanbelt en héél correct werk aflevert.
                          En ik denk dat deze mensen het niet altijd even makkelijk hebben...
                          Ik heb respect voor die mannen hun werk.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Ik ken er nog één, Johan.
                            Ik ben overheidspersoneel dat voor een privefirma (B-logistics) werkt.

Onze mentaliteit is de laatste 8 jaar wel MOETEN veranderen.

Als onze klanten (kaaifirma's, expeditiefirma's, chemische bedrijven....) niet tevreden zijn, kunnen wij hen niet even afschepen, want dan bellen ze direct naar onze grote bazen en krijgen wij onder ons vijs.

Comment

Ik ben overheidspersoneel dat voor een privefirma (B-logistics) werkt.

Onze mentaliteit is de laatste 8 jaar wel MOETEN veranderen.

Als onze klanten (kaaifirma's, expeditiefirma's, chemische bedrijven....) niet tevreden zijn, kunnen wij hen niet even afschepen, want dan bellen ze direct naar onze grote bazen en krijgen wij onder ons vijs.
                              Mij zeer bekend, Johan. Ben zelf een gepensioneerd personeelslid van Belgacom en heb de hele omschakeling van RTT naar BC meegemaakt.
                              Mij stoort vooral dat als er een fout gemaakt wordt in een openbare dienst, de kranten en alle fora bol staan van reacties en de ambtenaren of statutairen hopen str.. over zich krijgen en niet de politiek(ers) die de verantwoordelijkheid dragen voor die openbare bedrijven. En neen, ik wil hier geen politiek discours starten!
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                                Op het postkantoor ZELF - ja, dat is ook UW postkantoor Verseg ! - konden ze mijn vraan NIET beantwoorden.
                                Ge moet naar dat nummer bellen, meneer.....
                                Als je dat in het postkantoor gevraagd hebt, dan kon je toch ook je pakje meenemen?
                                In dat kantoor zijn ze inderdaad nooit van de slimste en de bediening is er alles behalve klantvriendelijk.

OK, dat kan ik ook lezen, maar is dat om een 2de afleveringspoging te bestellen, of kan je dan daadwerkelijk zeggen, kom bv. op woensdag 9 mei want dan ben ik zeker thuis.... ???
                                Begon mijn reactie niet met "Ja"?
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X