Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3D Televisie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3D Televisie

Wie heeft er al ervaring mee, je hoort er veel over spreken en zelf heb ik het nog maar één keer kunnen zien, namelijk in het shopping centre in Wijnegem, ik moet zeggen, ik was serieus onder de indruk. Mijn voorkeur gaat uit naar het merk Samsung . . .
    Ik lees in de brochures ook regelmatig over actieve en passieve 3D bril en daar wordt het al snel duidelijk dat je niet om de actieve brillen heen kan, de refresh rate van de 3D TV moet dan wel zeker hoog genoeg zijn.

Graag enkele gebruikerservaringen, mag ook over andere merken natuurlijk. . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: 3D Televisie

Ik heb het, vnl omwille van andere features op de TV eigenlijk. Persoonlijk was ik ook onder de indruk, maar ik raad je aan om nog eens te gaan kijken en je dan te concentreren op de beeldkwaliteit ipv 3D. Het is leuk, maar niet iets om constant naar te kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Ik heb het, vnl omwille van andere features op de TV eigenlijk. Persoonlijk was ik ook onder de indruk, maar ik raad je aan om nog eens te gaan kijken en je dan te concentreren op de beeldkwaliteit ipv 3D. Het is leuk, maar niet iets om constant naar te kijken.
      Mag ik weten welke je juist hebt, eventueel via pm als je dat hier niet graag vernoemt?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Mag ik weten welke je juist hebt, eventueel via pm als je dat hier niet graag vernoemt?
        Geen probleem hoor, maar vermits je op Samsung aan het azen was wou ik geen Panasonic vermelden. Het is de 42VT30. Ze zitten ondertussen aan VT50. Je kan je inschrijven voor om een test te winnen
        http://tweakers.net/plan/629/wil-jij...tv-testen.html

Comment

Niemand die gebruikerservaring heeft wat 3D betreft?

Comment

Jawel, maar er is bijna geen 3D op telenet.
            De demo is wel leuk maar als je een 3D film besteld is die al veel minder.
            Raar dat in de demo veel materiaal zit van Exqi en dit is allemaal goed.
            Ik heb een Samsung LED 7000.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

kennis heeft er één. tis iets leuk maar zolang je met een brilletje zit vind ik het maar niks.
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

't Is het eerste dat ik zou kunnen missen op mijn TV.
                "'t Is leuk" schreef hier al iemand. Maar meer dan eens kunnen uitpakken naar bezoekers om naar enkele dingen in 3D te kijken vind ik er (voorlopig) niet aan .
                De adembenemende HD-kwaliteit (bvb op BBC-HD) is m.i. een ziljoen keer belangrijker.
                'k Veronderstel dat er geen 3D bestaat zonder HD trouwens.
                En draadloos streamen van 3D-HD vanaf Internet? Zorg voor een snelle router! (...en een snel en ruim download abonnement).

Als je gaat voor 3D kan je eigenlijk niet zonder Blue-Ray die dat ook aankan want via de digitale TV kanalen van Telenet en Belgacom zie ik niet direct een serieus aanbod.

MIJN mening!
                Wellicht zijn er mensen die niet zonder kunnen.
                Last edited by VIM; 26 april 2012, 09:42. Reden: Link TV fout
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                  't Is het eerste dat ik zou kunnen missen op mijn TV.
                  "'t Is leuk" schreef hier al iemand. Maar meer dan eens kunnen uitpakken naar bezoekers om naar enkele dingen in 3D te kijken vind ik er (voorlopig) niet aan .
                  De adembenemende HD-kwaliteit (bvb op BBC-HD) is m.i. een ziljoen keer belangrijker.
                  'k Veronderstel dat er geen 3D bestaat zonder HD trouwens.
                  En draadloos streamen van 3D-HD vanaf Internet? Zorg voor een snelle router! (...en een snel en ruim download abonnement).

Als je gaat voor 3D kan je eigenlijk niet zonder Blue-Ray die dat ook aankan want via de digitale TV kanalen van Telenet en Belgacom zie ik niet direct een serieus aanbod.

MIJN mening!
                  Wellicht zijn er mensen die niet zonder kunnen.
                  Zo is dat

Ferm toestel Vim.
                  Goede CMR.
                  Last edited by theokus; 26 april 2012, 10:00.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ook een 3D bezitter en dat is tof om eens te zien maar niet voor altijd.
                    De tv werd gekocht voor zijn beeldkwaliteit en andere mogelijkheden maar 3D zat er nu standaard op, dus waarom niet.
                    Ik zou het niet echt missen maar als je het hebt kan je het altijd gebruiken ... je weet maar nooit dat er eens iets interessants uitkomt.
                    Kwaliteit van 3D hangt vooral van het beeldmateriaal af ... ge hebt D en 3D.
                    Veel aanbod is er nog niet en een bril op je neus om tv te kijken vind ik zelf niet voor alle dagen.
                    Wel aan denken dat 3D niet voor iedereen goed is ... kan epilleptische aanvallen veroorzaken doordat elk oog om beurt een beeld krijgt.
                    Last edited by VerSeg; 26 april 2012, 12:56.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Als ik mij niet vergis was toschiba bezig met 3D zonder brillen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                        Als ik mij niet vergis was toschiba bezig met 3D zonder brillen.
                        In de komende maanden zou er ééntje op de markt komen 8999€
                        What you see is what you get

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yves23

In de komende maanden zou er ééntje op de markt komen 8999€
                          Deze laat ik dan toch even aan mij voorbij gaan.... :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Deze laat ik dan toch even aan mij voorbij gaan.... :-)
                            Alles Francis, da's maar ne prijs van ne gewone Rolex.
                            Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Ik heb al enige tijd de Toshiba 46YL875G LED 3D TV, niet speciaal gekocht voor de 3D, maar voor de prachtige (HD) beeldkwaliteit!
                              3D is op zich best leuk en ook mooi om te zien op de Toshiba TV, leuk op deze TV is ook dat je 2D kan omzetten naar 3D, dus gewone TV en films of foto's kijken in 3D en dat doet deze Toshiba TV erg goed!
                              Ook zit er Smart-TV op, daarmee kan je o.a. YouTube bekijken, maar ook draadloos via je netwerk films en foto's van je computer, USB schijf, NAS of rechtstreeks vanaf je camera.
                              Kortom een prachtige TV waar ik nog steeds zeer tevreden mee ben
                              Ik heb dus eerst de Panasonic en een Samsung gehad, maar vond de Toshiba dus een veel betere kwaliteit hebben!

Last edited by Franciskine; 28 april 2012, 07:55.
                              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                              Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                              X