Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heb een verklaring nodig.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Heb een verklaring nodig.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Oops, ik had gelezen dat je de 46gT30 had, sorry ...

Comment

Ik dacht dat Panasonic (plasma) zo goed was....
      't Is de TX-P46G30E.
      Elke plasma flikkert een beetje en dat is net eigen aan plasma. Dat heeft niets te maken met de flikkeringen door een lage refresh rate want zelfs toestellen van 600Hz hebben het (ook de duurste en beste Panasonic).
      De ene mens heeft er wat meer last van dan de andere en sommigen zien het helemaal niet.
      Maar zet uw beeld van uw decoder eens op 720P in plaats van 1080i, het zal dan ook al veel minder flikkeren.
      En als je denkt dat je plasma niet flikkert ... zet hem eens naast een LED-tv en vergelijk dan.
      Elk systeem heeft voor- en nadelen ... aan u de keuze waar je best mee kan leven.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Elke plasma flikkert een beetje en dat is net eigen aan plasma. Dat heeft niets te maken met de flikkeringen door een lage refresh rate want zelfs toestellen van 600Hz hebben het (ook de duurste en beste Panasonic).
        De ene mens heeft er wat meer last van dan de andere en sommigen zien het helemaal niet.
        Die is mooi.

Maar zet uw beeld van uw decoder eens op 720P in plaats van 1080i, het zal dan ook al veel minder flikkeren.
        En als je denkt dat je plasma niet flikkert ... zet hem eens naast een LED-tv en vergelijk dan.
        Elk systeem heeft voor- en nadelen ... aan u de keuze waar je best mee kan leven.
        Hoe ga ik dat doen?
        Mij een LCD van den Aldi aanschaffen en dan vergelijken?
        Mij buurman heeft die... 107 cm diagonaal.
        En die flikkert niet VerSeg.

Het verwisselen van 720p en 1080i levert geen verwacht resultaat op zoals jij voorstelt.
        ================================================== ========================
        Geachte,

Wij melden u goede ontvangst van uw mail en danken u hiervoor.

Wij betreuren het ten zeerste dat uw toestel u geen voldoening geeft en bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan.

Tijdens het bezoek van onze technieker heeft deze geen technisch defect aan het toestel geconstateerd.
        De weergave van het beeld dat lichtjes gaat flikkeren is eigen aan het toestel.

Deze zijn technische specificaties die voor de ene klant wel voldoening zullen geven en alweer niet voor de andere klant.
        De waarden die vermeld zijn op de technische fiche in de winkel, worden ons door de fabrikant meegedeeld.
        De waardering van deze informatie is dus zeer relatief.

Het is ons dus niet mogelijk dit te verhelpen door bijvoorbeeld een technische ingreep.

U mag dit uiteraard wel melden aan de fabrikant zelf, die dergelijke informatie zeker zal waarderen.
        Dit zal hen zeker helpen een beter product op de markt te brengen in de toekomst.

Vriendelijke groeten,

Volcke Lotte
        Consumentendienst
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Dus voor de winkel is de zaak afgehandeld? Het is normaal en je kan je daar best bij neerleggen

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Dus je kan hun 'Niet tevreden geld terug garantie' testen

Garantie 10 op hun website
            Last edited by Dany_; 25 april 2012, 12:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht

Of ik kan zelf een voorstel en een andere (iets duurder) toestel vragen en opleggen
              natuurlijk.

Ik heb intussen Test Aankoop ook een mail gestuurd.

Geert bijv. is zeer tevreden over zijn Panasonic
              TX-P50GT30E
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht

Kan ik niet meer terug vinden....
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Inderdaad de 'Niet tevreden geld terug' staat er niet, kostte hen misschien teveel

Garantie 10 = 'We helpen U altijd verder'... niet als ik hun antwoord lees precies...

Comment

Kan ik niet meer terug vinden....
                    Dat stond in hun akte van vertrouwen helaas hebben ze die nu in een nieuw kleedje gestoken:

mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Mij buurman heeft die... 107 cm diagonaal.
                      En die flikkert niet VerSeg.
                      Elke plasma flikkert Theo, de uitleg in hun antwoord is correct want dat is inderdaad eigen aan het ontwerp van een plasma.
                      Dat het bij de ene meer opvalt als de andere is best mogelijk, maar flikkeren doen ze allemaal.
                      Probeer de instellingen eens wat aan te passsen ... pagina 31 & 32 van uw handleiding geeft ook wat uitleg.
                      Ook die 50Hz ingang zal zorgen voor flikkeringen.

http://www.hdtvreview.com/Panasonic-...X20B-hdtv.html (Algemeen over Plasma)
                      A plasma display that is driven at 50 Hz causes an annoying flicker due to a shortage in the number of pictures displayed per second. 100Hz Double Scan displays each picture twice.
                      By changing the 50-Hz image signals to 100 Hz it reduces flicker, and produces images that are more natural and gentler on the eyes.

Met uw TV is eigenlijk niets mis.
                      Verminderen van contrast en helderheid laat het ook wat minder opvallen maar is natuurlijk maar een lapmiddeltje.

Ik heb intussen Test Aankoop ook een mail gestuurd.
                      Om te melden dat je een toestel gekocht hebt dat werkt volgens de specificaties?
                      Last edited by VerSeg; 25 april 2012, 15:36.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Elke plasma flikkert Theo, de uitleg in hun antwoord is correct want dat is inderdaad eigen aan het ontwerp van een plasma.
                        Dat het bij de ene meer opvalt als de andere is best mogelijk, maar flikkeren doen ze allemaal.
                        Probeer de instellingen eens wat aan te passsen ... pagina 31 & 32 van uw handleiding geeft ook wat uitleg.
                        Ook die 50Hz ingang zal zorgen voor flikkeringen.

http://www.hdtvreview.com/Panasonic-...X20B-hdtv.html (Algemeen over Plasma)
                        A plasma display that is driven at 50 Hz causes an annoying flicker due to a shortage in the number of pictures displayed per second. 100Hz Double Scan displays each picture twice.
                        By changing the 50-Hz image signals to 100 Hz it reduces flicker, and produces images that are more natural and gentler on the eyes.

Met uw TV is eigenlijk niets mis.
                        Verminderen van contrast en helderheid laat het ook wat minder opvallen maar is natuurlijk maar een lapmiddeltje.

Om te melden dat je een toestel gekocht hebt dat werkt volgens de specificaties?
                        Bedankt VerSeg.
                        Interessante review:
                        Panasonic has released the successor to the much acclaimed value-for-money G20 range from 2010. The new 2011 TV is called G30 and represents Panasonic’s midrange TV
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

tststss
                          Als VerSeg zo denkt, daarom denkt niet iedereen zo mijn zoon
                          Je kent dus de tekst van mijn mail?
                          Straffe toebak
                          ================================================== =============
                          Zal je nog wat zeggen
                          Ben momenteel met een digibox van Telenet bezig.....
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Als VerSeg zo denkt, daarom denkt niet iedereen zo mijn zoon
                            Daarom is het hier een forum ... delen van meningen.
                            Niemand zegt dat iedereen dezelfde mening moet hebben.

Je kent dus de tekst van mijn mail?
                            Maar wel van het antwoord en de inhoud van het topic ... zou toch wat gerelate moeten zijn.

Ben momenteel met een digibox van Telenet bezig.....
                            Awel ja ... daar kan je toch ook in kiezen voor 1080i of 720P en op je TV zie je als input toch ook 50Hz staan dan.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Daarom is het hier een forum ... delen van meningen.
                              Niemand zegt dat iedereen dezelfde mening moet hebben.

Maar wel van het antwoord en de inhoud van het topic ... zou toch wat gerelate moeten zijn.

Awel ja ... daar kan je toch ook in kiezen voor 1080i of 720P en op je TV zie je als input toch ook 50Hz staan dan.
                              Dat laatste moet ik nog uitvissen.
                              (en waar zou dat ergens zitten...)

Nu staat die standaard (?) op 720p en 50Hz.
                              Staat ook zo beschreven in de handleiding van Telenet dus die 720p.
                              ================================================== ===========
                              Nog iets vergeten VerSeg.
                              Toen ik gisteren nog een Blu-Ray afspeelde stonden de settings van TV totaal anders.
                              Dus niet dezelfde om naar TV te kijken.
                              Hoe zou dat komen?
                              Last edited by theokus; 25 april 2012, 16:51.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Dat laatste moet ik nog uitvissen.
                                (en waar zou dat ergens zitten...)
                                Dat staat bij de instellingen van uw digibox bij Beeldscherm ... daar kan je kiezen voor 720P of 1080i.
                                Persoonlijk heb ik liever die 720P want op 1080i heb ik op met verschillende tv's al slechtere resultaten gezien.

Toen ik gisteren nog een Blu-Ray afspeelde stonden de settings van TV totaal anders.
                                Dus niet dezelfde om naar TV te kijken.
                                Hoe zou dat komen?
                                Staat ook in de handleiding van uw toestel Theo ... instellingen zijn per bron afzonderlijk in te stellen en bij de meeste moderne tv's is dat zo.
                                Ik kan hier bijvoorbeeld ook de helderheid op 40% zetten voor TV, op 60% voor HDMI 1, op 70% voor HDMI 2, ... (voorbeeld).
                                Bij onze tv zijn die instellingen dan nog eens apart volgens aangesloten toestel, ik bedoel daarmee dat als ik een Digicorder aansluit op HDMI 1 en daarna de stekker in een Blu-Ray speler steek, die settings ook afzonderlijk bijgehouden worden ook al gebruik ik dezelfde HDMI-ingang.
                                Kan ook niet anders want elke bron passeert hier via de AV-versterker en dus is altijd dezelfde HDMI-ingang gebruikt op de tv, toch kan ik voor elke bron dus andere instellingen gebruiken.
                                Zo is dat ook met de meeste andere instellingen (contrast, beeldverbeteringen, ...).
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X